Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Kuleste South Park-episode

• RDB
  • RDB
Scott Tenorman Must Die er uten tvil den beste episoden. Slutten av den episoden er den eneste jeg gangen jeg har blitt skikkelig sjokkert over South Park. Er vandt med at de drøyer grensene, men den ventet jeg ikke. Faen så sykt.

Siterer _RED_:
en kompis av meg er tidenes south park fan.... han har sett alle episodene 3 ganger!

Er det så mye? Tror tilogmed jeg har sett alle episodene så mange ganger.
  • 0
Har faktisk aldri vært så stor fan av SouthPark, det appelerer liksom ikke helt til meg, men her om dagen så jeg en SouthPark episode. Denne episoden var ektstem morsom. Jeg aner ikke hva den heter, men jeg kan jo forklare den.

Alle i byen er hekta i Paris Hilton og vil være billige horer som de sier. Paris kommer på besøk i byen, Tinkerbell skyter seg selv og Paris vil ha et nytt kjeledyr, hun finner en gutt som hun vil betale 200 mill. USD for. Hun kaller han Mr. Biggels.
Hvis noen av dere har sett episoden så skjønner dere sikkert hva jeg snakker om. Den er morsom.
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0
Siterer AleksanderN:
Har faktisk aldri vært så stor fan av SouthPark, det appelerer liksom ikke helt til meg, men her om dagen så jeg en SouthPark episode. Denne episoden var ektstem morsom. Jeg aner ikke hva den heter, men jeg kan jo forklare den.

Alle i byen er hekta i Paris Hilton og vil være billige horer som de sier. Paris kommer på besøk i byen, Tinkerbell skyter seg selv og Paris vil ha et nytt kjeledyr, hun finner en gutt som hun vil betale 200 mill. USD for. Hun kaller han Mr. Biggels.
Hvis noen av dere har sett episoden så skjønner dere sikkert hva jeg snakker om. Den er morsom.
Du snakker om super spoiled whore video playset og gitten heter Butters, bra episode men ikke den beste jeg har sett. Mange bra, satt å snakka med en kompis om en episode som heter Apologies to Jesse Jackson. Digger at Cartman ler av dvergen, og kommentarene fra dvergen er til å le av. Begynte å le hver gang jeg tenkte at Cartman sloss mot han og at han satt og lo av han i salen.
Du blir ikke noe penere av å være deg selv...
  • 0
Hmm... Min favoritt er nok Good Times With Weapons og ganske nære er Make Love Not Warcraft, Overlogging og Free Hat men det er så mange gode episoder som fortjener å nevnes. Elsker South Park
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
Cartman gets an analsonde er heftig

Har ikke set så mange SP episoder.
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Da har South Park begynnt igjen.
To episoder i andre del av sesong 13 er nå ute.

De to episodene er

Dead Celebritiesl

og

Butters' Bottom Bitch
hvilket jeg må si er en av de mest geniale episodene hittil.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Jeg digger den episoden hvor det kommer så mange mennesker fra fremtiden og alle har homsesex. Det er så lættis når alle har homsesex, fordi det er så homsete når de er homser og har sex. Jeg digger når de har homsesex, men jeg er ikke homse bare fordi jeg liker at folk har homsesex
Har du hørt om Rigmor Aaserud fra Gran?
  • 0
Litt vanskelig å velge en favoritt, men jeg fryda meg skikkelig når Cartman ble banka opp Wendy.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
"Kuleste South Park episode" Den der Kenny dør.
I was frozen, today!
  • 0
Siterer Warwigan1:
Cartman gets an analsonde er heftig.

Du mener vel Cartman gets an anal PROBE?!

Siterer Ikki-kun:
Butters' Bottom Bitch
hvilket jeg må si er en av de mest geniale episodene hittil.

"Do you know what I am saying?"

Mine personlige favoritter er Scott Tenorman Must Die, Cat Orgy, Krazy Kripples og Erection Day. Men det er en haug med flere gode episoder selvfølgelig
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
Personlig syntes jeg de 3 episodene som kalles Fantasyland er de kuleste! Cartman er genial i de episodene!!
  • 0
Siterer Valorki:
Personlig syntes jeg de 3 episodene som kalles Fantasyland er de kuleste! Cartman er genial i de episodene!!

"I have dry balls, balls so dry they explode like dust"
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
Siterer Napalm Scum:
"Do you know what I am saying?"

Det er så priceless når Butters gjør det.

Akkurat som i The Ungroundable: "for my slumber, per se."
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Red Hot Catholic Love er en GENIAL episode.

The Catholic Boat...

It's gonna be heading on out today...

The Catholic Boat...

Time to throw all your cares away...

Get some hot Christian action that will take you-

Til dere som ikke har sett den, gjør det!
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
Mine favoritter: "The return of the fellowship of the ring to the two towers", "Scott Tenorman must die" og den ene da de blir sendt til Afghanistan.
Just kill him with your awesome
  • 0
"they broke his jaw"
beste i den siste episoden xD

har ingen favorittepisode, så lenge jeg ler godt er episoden god
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
A woodland critter christmas er rå

og selfølgelig:

"Do you like fishsticks?"
  • 0
Det må nok være "Cartman Sucks", "Margaritaville", "Make love, not warcraft", "Eat, Pray, Queef" og "Mister Garrison's fancy new vagina"...

Digg at alle episodene ligger ute på www.allsp.com
-Jørn Hammerø-
  • 0
Siterer Refsa:
Make love, not warcraft", "Mister Garrison's fancy new vagina"

De er jo geniale! Likte bedre da Mr. Garrison var mann, før operasjonen, men det var en gøyal episode!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Da han feite ungen i rød jakke ville utrydde Jødedommen. Og han kledde seg ut som adolf hitler.

Virkelig morsom
  • 0
Cartman disser alltid jøder da^^ Kyle blir alltid mobbet av han fordi han er jøde...

Lagt til 2009-11-26 17:35:
"Fishsticks", "Overlogging" og "The breast cancer show ever" er også drit bra episoder...
-Jørn Hammerø-
  • 0
En av mine all time favorites må være "Something WallMart This Way Comes"
Veit ikke hvorfor, jeg bare liker den så godt.
Kanskje fordi Randy har så stor rolle i den.
  • 0
Hehe, Randy er dritmorsom, han er så utrolig dum og lettpåvirkelig! Min favorittkarakter av de voksne i serien tror jeg må være Ned. Jeg synes Ned og Jimbo har fått altfor lite oppmerksomhet i de siste sesongene.
  • 0
Jeg har aldri vært noe særlig fan av Ned og Jimbo.
Men jeg er glad for at Randy har fått sin tid i rampelyset, for han er absolutt en av de beste karakterene i South Park og absolutt min favoritt av de voksne.
  • 0
Whale whores episoden lo jeg meg ihjel av xD Den var sykt bra. En av de beste jeg har sett tror jeg.
Cartman som synger ''poker face'' var genialt.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!