Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Kuleste South Park-episode

Mange gode forslag her, så skal ikke gjenta mange av dem. Slenger bare på "The New Terrance and Phillip Movie Trailer". Where's that pussy cancer anyway? Well, we didn't find cancer, but we found a guy WITH cancer
  • 0
Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Mange gode forslag her, så skal ikke gjenta mange av dem. Slenger bare på "The New Terrance and Phillip Movie Trailer". Where's that pussy cancer anyway? Well, we didn't find cancer, but we found a guy WITH cancer

You fight like Norwegians you fairies!!
Beste sitat ever
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Har sett alle sesongene utenom de to siste, og av alle episodene er Scott Tenorman Must Die den beste jeg har sett! Den er crazy.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Har sett alle sesongene utenom de to siste

Såpass ja, jeg tror jeg har sett hele sesong 17 og 19 i hvertfall 19. Eller så har jeg vel sett rundt 100+ episoder så liker litt etter har sesong 9 og 10 hjemme tror jeg.
Siterer Xtord:
Siterer SirGalahad:Har sett alle sesongene utenom de to siste
Såpass ja, jeg tror jeg har sett hele sesong 17 og 19 i hvertfall 19. Eller så har jeg vel sett rundt 100+ episoder så liker litt etter har sesong 9 og 10 hjemme tror jeg.

Ja, hadde en periode der jeg så alt som var av det for noen år siden. Ganske avhengighetsskapende
  • 0
Butters' Very Own Episode så klart.

https://www.youtube.com/watch?v=TaT1_-VtkaQ
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Så alle på Viaplay for er halvt års tid siden. Tok meg ikke mer enn 5-6 uker og se alt.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Ja, hadde en periode der jeg så alt som var av det for noen år siden. Ganske avhengighetsskapende

Sant. Når jeg først ser en episode blir det et par. Husker jeg ventet på sesong 20 så her jeg glemt at den kom ut. Så kanskje på tide å få sett de siste episodene.
  • 0
Jeg har på langt nær sett alt av South Park, men liker serien veldig godt. Bortsett fra WoW-episoden, som jeg så for flere år siden, kom jeg over det meste av en episode for ikke lenge siden som jeg synes var utrolig morsom: "Night of the Living Homeless". Må få sett de andre forslagene her.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
Siterer remote:
Night of the Living Homeless

Ja, den likte jeg å bra
Siterer remote:
. Bortsett fra WoW-episoden

Hehe jeg ikte den jeg, jeg gjorde i hvert fall det siste jeg så den
  • 0
Grounded Vindaloop, eller noe i den duren, er fryktelig smart. Ellers er det Butter's Very Own Episode
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
Dette er også legendarisk.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!