Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

The Big Bang Theory-tråden


Siterer A to the H:
*holds LesMiserable*
DON'T DO THIS MAN, HE'S NOT WORTH IT.


*Puster ut, roer seg ned*

I'm out. http://i.imgur.com/hzbmz.gif
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Men du har et poeng der med 8.6 i rating på IMDB. Den virker undervurdert, men ikke forferdelig undervurdert.


Det der gir faen ikke mening. Vet du hva definisjonen av over- og undervurdert er?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Det der gir faen ikke mening. Vet du hva definisjonen av over- og undervurdert er?


Akkurat det jeg og Miserable konkluderte.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Spoiler:For fjerde gang...

Question:

- Hva syns dere andre om serien så langt?
- Er det en serie dere liker?
- Har dere noe kjennskap til serien fra før?
- Eventuelt hvor mange gleder seg til sesong 7?

Også til dem som kommer til å kommentere i tråden.
  • 0
Jeg har sett nesten alle episodene, og jeg kan ikke si at jeg har blitt noe gladere i serien på grunn av det. Jeg likte forresten den youtube-videoen hvor latteren ble tatt bort. Da ser man hvor fæle vitsene egentlig er.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Jeg likte forresten den youtube-videoen hvor latteren ble tatt bort. Da ser man hvor fæle vitsene egentlig er.


Er så enig.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer Jeppzki:
Jeg har sett nesten alle episodene, og jeg kan ikke si at jeg har blitt noe gladere i serien på grunn av det. Jeg likte forresten den youtube-videoen hvor latteren ble tatt bort. Da ser man hvor fæle vitsene egentlig er.


Eg skjønner konseptet ditt. Du syns bakgrunnslatteren og vitsene i serien er for dårlige. Men eg vil si det er å overdrive når en sier dem er veldig dårlige.

Siterer A to the H:
Er så enig.


"Dårlige" vitser som du spyr av
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Eg skjønner konseptet ditt. Du syns bakgrunnslatteren og vitsene i serien er for dårlige. Men eg vil si det er å overdrive når en sier dem er veldig dårlige.


Nei.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Nei.


Joda, Er det fordi du ikke har sansen for slik TV-serie? Hva TV-serie smak har du da? Hva liker du av serier?
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Joda, Er det fordi du ikke har sansen for slik TV-serie? Hva TV-serie smak har du da? Hva liker du av serier?


Liker sånne typer TV-serier jo. Elsker HIMYM og liker serier som Kongen av Queens, Seinfeld og Two and a half men. Bare at TBBT er elendig i forhold til disse seriene. Latteren i bakgrunnen er ikke det som plager meg mest i det hele tatt.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Liker sånne typer TV-serier jo. Elsker HIMYM og liker serier som Kongen av Queens, Seinfeld og Two and a half men. Bare at TBBT er elendig i forhold til disse seriene.


Hadde du bare sagt dette i begynnelsen. Seinfeld, Kongen av Queens er et godt eksempel på høg bakgrunnslatter. Trudde du mente fra før av at TBBT er elendig viss du sammenligner dem med andre Tv-serier som også ikke er komiserier. Men men... nå vet eg hvertfall det.

Siterer A to the H:
Latteren i bakgrunnen er ikke det som plager meg mest i det hele tatt.


Det er vel de "dårlige" vitsene og personene generelt?
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Hadde du bare sagt dette i begynnelsen. Seinfeld, Kongen av Queens er et godt eksempel på høg bakgrunnslatter. Trudde du mente fra før av at TBBT er elendig viss du sammenligner dem med andre Tv-serier som også ikke er komiserier. Men men... nå vet eg hvertfall det.


Har jo konstant påpekt at det er høy bakgrunnsltter som ikke plager meg mest. Det er de elendige vitsene, personene, settingen, elendig humor og alt egentlig. Ingenting jeg faktisk liker med serien.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Har jo konstant påpekt at det er høy bakgrunnsltter som ikke plager meg mest. Det er de elendige vitsene, personene, settingen, elendig humor og alt egentlig. Ingenting jeg faktisk liker med serien.


Det var da voldsomt. TBBT HATER.
  • 0
Ja, jeg hater serien.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Ja, jeg hater serien.


Selv om eg visste det fra begynnelsen egentlig.

Spoiler:Hva liker du av TV-serier sånn generelt, av alt utenom komiserier?
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
TBBT HATER.


Ufullstendig setning. Hva er det TBBT hater? Nå tok jeg en Sheldon. Du burde le.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Ufullstendig setning. Hva er det TBBT hater? Nå tok jeg en Sheldon. Du burde le.


En som hater The Big Bang Theory vel. Ser du ikke det? Og nei, det er ingen Sheldon. Eg burde ikke le.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
En som hater The Big Bang Theory vel. Ser du ikke det? Og nei, det er ingen Sheldon. Eg burde ikke le.


Nei. Da hadde du i så fall skrevet TBBT-hater, som er det korrekte. Og jo, det er en Sheldon.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Nei. Da hadde du i så fall skrevet TBBT-hater, som er det korrekte. Og jo, det er en Sheldon.


Nei, eg skriver TBBT HATER som også er korrekt. Og nei, eg ser ikke for meg at det er en Sheldon, men viss du syns det så skal ikke eg si mer.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Spoiler:Hva liker du av TV-serier sånn generelt, av alt utenom komiserier?


Jeg liker Family Guy, South Park, Prison Break, Blue Mountain State, Modern Family og mange fler.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Nei, eg skriver TBBT HATER som også er korrekt.


Nei, det er feil.
  • 0
Siterer A to the H:
eg liker Family Guy, South Park, Prison Break, Blue Mountain State, Modern Family og mange fler.


Ikke verst. Selv er eg fan av Family Guy og Modern Family og flere. Men liker ikke Prison Break, South Park og Mountain State. Med de først nevnte så liker eg også Fraiser, Seinfeld, Futurama, TBBT, How I Met Your Mother og Two And a Half Men, The Exes også (nå for tiden). Men personlig så liker eg mest TBBT og Family Guy.

Lagt til 2013-09-01 22:54:
Siterer LesMiserable:
Nei, det er feil.


That sentence shall not pass!
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Futurama


Faktisk den eneste serien som er like dårlig som TBBT

Ellers har du overraskende mye bra, selv om du elsker de to dårligste seriene i verden.

Siterer xXAkresSXx94:
That sentence shall not pass!


Kunne ikke ha vært mer usaklig.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Nei, eg skriver TBBT HATER som også er korrekt.


NEI.

Du er virkelig umulig å diskutere med. Selv når du blir knust, gir du deg ikke. Var det ikke du som skulle skjerpe deg?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!