Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Gjett skuespilleren


Kødder du?

Nei det er ikke Martin Scorsese.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Javier Bardem...?
  • 0
Hehe, har ikke peiling på skuespillere
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0
Siterer ShananaFarCry:
Javier Bardem

Niks.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Kan si at han er med i en veldig kjent krigs film. Filmen omhandler 1 år i Vietnam.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Francesco Quinn!

Filmen du hintet til er Platoon.

Am I right, or am I wrong?
  • 0
That's correct mister Shanana
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Jeg vil si Tommy Lee.
Men det er jo heeelt på jordet.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Jeg vil si Tommy Lee.
Men det er jo heeelt på jordet.


Det er heelt på jordet, ja
  • 0
Daniel Day Lewis?
  • 0
Siterer Killer_Dude:
Daniel Day Lewis?


Riktig.
  • 0
paris hilton

noen ta neste om det er rett
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Judd Nelson
  • 0
Korrekt my friend!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Noen andre kan ta
  • 0
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Ethan Suplee
  • 0
Han er helt rå i My Name is Earl!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Tim Robbins!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
das stimmt!
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Denne er ferdig med det