Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

TransFormers


Hey hva tror dere om Filmen TransFormers.
Den ser jo drit kul ut på Traileren så den er vel veldig bra.
her en en trailer av filmen http://www.youtube.com/watch?v=zZp75fWe-ss

Men er det noen andre en meg som skal få Gratis Billetter av Forde
imorgen????????
The World Loves The Legend Of Zelda
  • 0
er personlig veldig glad i det meste som har med transformers å gjøre.. men robotene ser så herpa og stygge ut på filmen

Lagt til 2007-06-27 23:48:
men tror filmen kan bli bra
  • 0
jeg vet ikke mye om TransFormers men jeg synes Robotene er drit kule på filmen.Jeg har sett Litt TransFormers på CartoonNetwork der ser robotene veldig stygge ut.
The World Loves The Legend Of Zelda
  • 0
Denne blir bra!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Robotene ser jo greie ut, men ville blitt bedre med de klassiske formene, men er vel litt vannskelig å få til i en spillefilm
  • 0
Tør ikke å dra på premieren alle de optimus prime fanatikerne grøss og gru.
Nei venter på dvd eller bluerayen.
  • 0
  • yama
  • yama
virker til og bli en veldig bra film utfra hva man kan se på klipp og trailere... Er veldig spent og gleder meg
"My name is Linus Torvalds and I am your god" -- Linus Torvalds
  • 0
Jeg så filmen for 2 timer siden på før premieren den var drit fet,
anbefaler alle til å se filmen,Også fikk vennen min en TransFormersHjelm
den som hadde en teip det sto Hjelp under setet på kunne få TransFormersHjelm
The World Loves The Legend Of Zelda
  • 0
  • yama
  • yama
Siterer Master_Link12:
Jeg så filmen for 2 timer siden på før premieren den var drit fet,

anbefaler alle til å se filmen,Også fikk vennen min en TransFormersHjelm

den som hadde en teip det sto Hjelp under setet på kunne få TransFormersHjelm


Hjelp faktisk

Var det den eksklusive premieren det eller??? har lest noe om at de delte ut billetter ved en kino i oslo. førstemann til mølla opplegg... Synd det ikke er no sånt i fredrikstad. Bra at du anbefaler den, da kanskje den er verdt og se... Spennende og se hva anmeldelsene sier da...
"My name is Linus Torvalds and I am your god" -- Linus Torvalds
  • 0
Gleder meg som er unge!

Lagt til 2007-06-29 11:07:
Siterer VAIOMANIAC:
Tør ikke å dra på premieren alle de optimus prime fanatikerne grøss og gru.
Nei venter på dvd eller bluerayen.

XD
Vel det går jo an å gå en annen dag enn premieren, da.
Jeg skal vertfall se den på kino!
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Jeg skal se den på lørdag! Jeg gleder meg veldig mye!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Master_Link12:
Jeg har sett Litt TransFormers på CartoonNetwork der ser robotene veldig stygge ut.


ja enig, men de virket kule på denne filmen.
my name is no one and no one is perfect
  • 0
Stygg sløving-serie med crappy animasjon

Lagt til 2007-06-29 21:10:
CartoonNetwork-serien altså.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Transformers er fett!!
Bumblebee er så søt med en sjarmerende personelighet! Legg merke til bie-greia som henger i bilen. Hadde sikkert blitt forelsket i en robot hvis jeg hadde en slik bil. : shock:

Heftig animasjon, satt der og gliste for megselv av en eller annen merkelig grunn.

Action på max, gikk fra ganske morsomt til litt for seriøst.
  • 0
  • yama
  • yama
WooHoo... da har jeg fått med meg dama til og dra på transformers på onsdag

gleder meg jeg nå... men fy faan så dyrt kino er... koster 90Kr for EN billett... huff. håper virkelig den filmen er verdt pengene... en grunn for att jeg ikke er mye på kino lenger ja. Er noen måneder siden sist... jeg elsker og se film. Men for og være ærlig syns jeg det er bedre og kjøpe filmen når den kommer ut på kino og se den så mye man vill. DVD utgaven er jo like dyr, noen ganger billigere, enn to billetter till kino visningen... Men er plagsomt og måtte vente så lenge før man får sett filmen da...

EDIT: pitteliten skrivefeil...
"My name is Linus Torvalds and I am your god" -- Linus Torvalds
  • 0
Siterer yama:
WooHoo... da har jeg fått med meg dama til og dra på transformers på onsdag

gleder meg jeg nå... men fy faan så dyrt kino er... koster 980Kr for EN billett... huff. håper virkelig den filmen er verdt pengene... en grunn for att jeg ikke er mye på kino lenger ja. Er noen måneder siden sist... jeg elsker og se film. Men for og være ærlig syns jeg det er bedre og kjøpe filmen når den kommer ut på kino og se den så mye man vill. DVD utgaven er jo like dyr, noen ganger billigere, enn to billetter till kino visningen... Men er plagsomt og måtte vente så lenge før man får sett filmen da...


Hva i h*******. 1000 kr for en billett?! Det er det sykeste jeg har hørt i dag! Vet ikke om denne filmen er noe for meg...
Blå...
  • 0
serisøt? 980kr for EN billett? hvilken kino går du på?
  • 0
  • Yayo
  • Yayo
Siterer yama:
gleder meg jeg nå... men fy faan så dyrt kino er... koster 980Kr for EN billett..

Det nekter jeg å tro på. Kan bare ikke være mulig. Må være en skrivefeil. 100 kr er også veldig dyrt, men sannsynlig. Kan bare ikke tro at det koster 1000 spenn for EN billett.

Anyways, Transformers er dritkul! Masse fete battles, god humor og spenning. Anbefales!
You better check yourself, before you wreck yourself
  • 0
  • yama
  • yama
hehe... sorry... Klarte og komme nær "8"... Her i fredrikstad varierer prisen litt. Men utfra hva jeg kan se ligger prisen på 80-90Kr for en billett... For og se transformers onsdag koster det 90Kr...

EDIT: Uansett jævli dyrt...
"My name is Linus Torvalds and I am your god" -- Linus Torvalds
  • 0
Denne filmen er helt rå! Den er så fantastisk og morsom og actionfylt!


Anbefales på det høyeste!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Her er et klipp fra den originale TRANSFORMERS-filmen fra 1986.
(En del klipp fra filmen, satt sammen)

He he, det skal være en film for unger, og det er værre banning enn i South Park The Movie.

http://www.youtube.com/watch?v=bq1_6D9QS9Y

What's up, y'old motherfucker?!
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Haha! Let's go fuck Albatron right up his ass!XD
Dtno!
  • 0
Kult
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!