Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Ultimate Family Guy tråden


  • yama
  • yama
Siterer The Heretic:
Nydelig første post Yama Har aldri sett noen lagt så mye arbeid i en førstepost i en tråd til en serie!
Sånn da setter jeg en -------- for mitt skryt

Jo, serien er veldig bra, så på den helt til de tok bort ZTV fra fra våres kabel TV(Damn you Anal Digital). Så nå må jeg ty til litt mer *kremt*tvilsomme*host* internettsider.
Jeg har nylig kjøpt meg en sesong DVD av Amrican Dad, som er laget av de samme folka bak Family Guy. American Dad er en veldig bra serie som absolutt er verdt å anbefale å ta en titt på, om du ikke for nok av Family Guy.



hehe. den er grei... Men takk for skrytet da hvertfall

Hmmm. hva slags sider da om jeg tørr spørre

American Dad er en bra serie... men ikke på langt nær så bra som Family Guy syns jeg... Den har jo mye av samme type humor som Family Guy. Men jeg føler at det blir mer en slags kopi av family guy i ny drakt. men sender de serien og det ikke er no annet og se på så titter jeg på det. Serien har jo morsomme episoder... Men dette er selvsagt min mening...
"My name is Linus Torvalds and I am your god" -- Linus Torvalds
  • 0
Siterer yama:
Hmmm. hva slags sider da om jeg tørr spørre

Sider som ikke er lov å diskutere.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
  • yama
  • yama
Siterer The Heretic:
Citerer yama:Hmmm. hva slags sider da om jeg tørr spørre
Sider som ikke er lov å diskutere.


hehe... ååååja... Som Borat ville sagt "naughty naughty"
"My name is Linus Torvalds and I am your god" -- Linus Torvalds
  • 0
Lagt merke til at han i hummeren ikke blir sensurert når han sier "Those animals are so fucking funny?"
I do not need a cause for my rage, I just despise the nature of the human race!
  • 0
  • yama
  • yama
Siterer SirEld:
Lagt merke til at han i hummeren ikke blir sensurert når han sier "Those animals are so fucking funny?"


jeg har det... men kjøper du sesongene på DVD er ikke episodene sensurert, men husker jeg ikke helt feil ble han sensurert når jeg så episoden på TV... Sensur greia i USA overhører ikke sånt, det tviler jeg på...
"My name is Linus Torvalds and I am your god" -- Linus Torvalds
  • 0
Siterer yama:
Citerer The Heretic:Citerer yama:Hmmm. hva slags sider da om jeg tørr spørre

Sider som ikke er lov å diskutere.



hehe... ååååja... Som Borat ville sagt "naughty naughty"


Be careful not to be execute!
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
Family Guy er ett flott program, som er på lik linje med the simpsons og south park når det gjelder kvalitet og humor. Og det er vell like mange som beundrer denne serien også. Ztv sendte dette på tv for en stund siden, men nå er det altså slutt. Nå har jeg ventet lenge på at Family Guy skal komme på lufta igjenn og lurer på om Ztv i det hele tatt kommer til å gjøre det. Noen som har hørt rykter?
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
OK. En ting jeg lurer på. Jeg har ikke sett så mye Family Guy. Bare noen få episoder. Da lurer jeg på om han lille Stewie, når han snakker. Er det bare hunden som hører hva han sier? Eller hører alle at en baby kan snakke?
`

Dog hunden snakker da
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
alle kan høre hva han sier men det er bare brian (huden) som tar han alvorlig det tror jeg hvertfall

har folk sett traileren til den nye episoden, den gleder ejg meg noe så sykt til, family guy star wars episode med stewie som vader, cris som luke, meg som det monsteret som kommer opp av søpla i episode 4 i noen sekunder, peter som han, brian som chewie og lois som leia. Har sett noe fra den og den virker sykt morsom så har vi pedoen som kenobie da
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
  • yama
  • yama
Siterer gray fox:
alle kan høre hva han sier men det er bare brian (huden) som tar han alvorlig det tror jeg hvertfall


helt riktig det ja... Alle kan høre stewie snakke... Brian og stewie er gode venner, men ved flere tilfeller har de også vært "bitre fiender". Er enig i at brian er den eneste som tar han seriøst. Mange ganger han har truet med og dere louis når hun står foran han og hun bare ignorerer det. Stewie blir jo like sur hver gang
"My name is Linus Torvalds and I am your god" -- Linus Torvalds
  • 0
Brian er jo forelsket i Louis, det er så genialt å se på.

Har bare aldri kjønt*, Stje ler Simpsons Fra family guy eller motsatt?
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
Siterer Zafford:
Brian er jo forelsket i Louis, det er så genialt å se på.

Har bare aldri kjønt*, Stje ler Simpsons Fra family guy eller motsatt?


Samme skaper da
Musikk > Film > Spill
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Kalashnikov:
Har bare aldri kjønt*, Stje ler Simpsons Fra family guy eller motsatt?


Samme skaper da


Eh, nei.
Matt Groening har laget The Simpsons og Futurama.
Seth MacFarlane har laget Family Guy og American Dad!.

The Simpsons kom i 1989, Futurama i 1999.
Family Guy kom i 1999, American Dad! i 2005.

Så ja, Family Guy hermer etter Simpsons.
You're sleeping over, right?
  • 0
Var ikke Matt groening medvirkende grafiker/tegner?

*Wikipedia*

Tydeligvis ikke, i failed
Musikk > Film > Spill
  • 0
Før noen går i forsvar av family guy så er enkelte scener veldig like.
Klipp fra Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=xYdDwF6we1s

For all del. Jeg syns family guy er en genial serie. Om enkelte scener er like er ikke det så farlig syns jeg, så lenge serien ikke er en direkte kopi av feks Simpsons.

Sesong 7 har nettop startet i USA så håper ikke det er lenge før den blir sendt på TV. For tiden ser det ikke ut til at en norsk kanal sender serien. Men har du viasat gull sendes serien på både svensk og dansk tv. Eller så finner jo ting nedlastbart på slike tornett greier dagens ungdom prater om.
better to reign in hell than serve in heaven
  • 0
Det finnes selvsagt unntakpå at serien er så perfekt som den er. for øvrig er serien genial, vel mindre folkelig enn hva The Simpsons er men Seth MacFarlane er ett ytterst geni på mange måter.

http://www.youtube.com/watch?v=DI8kv4pSxa8
(Michael Moore)
http://www.youtube.com/watch?v=ul6IHXklym8
(Will Smith)
http://www.youtube.com/watch?v=WMc8dDqlqEk
(Bobby McFerrin)
http://www.youtube.com/watch?v=9JhuOicPFZY&feature=related
(Speaking Italian)
http://www.youtube.com/watch?v=DXHaCEhOiWU&feature=related
(Bullfrog)
  • 0
Har prøvd å få tak i sesong 4 og oppover men de har ikke komt ut enda. Damn! Gleder meg til sesong 7 kommer den blir bra.
xO
  • 0
Skal kjøpe Family Guy: Something, Something, Something Dark Side Limited Edition Den gleder jeg meg til, selv om den kun er 55 min lang
  • 0
Føler de nyere episodene av Family Guy er blitt preget av melking av gamle poenger...

De burde gi seg mens leken er god sier nå jeg.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Enig.
Fabelaktig!
  • 0
Nå føler jeg meg litt lurt. For en stund siden kjøpte jeg "Freakin' Party Pack" som skal inneholde de seks første sesongene. Av en aller anna grunn begynte jeg ikke å se de før for et par uker siden. Har kommet meg gjennom den pakken og har allerede kjøpt sesong 7,8 og 9. Og nå finner jeg ut at flere av episodene er tatt ut og utgis som egne "filmer". De tre episodene som utgjør "Stewie: The Untold Story" er ikke med og de ulike Star Wars episodene må kjøpes separat. I tillegg er sesongene på DVD helt annet en sesongene på tv. Hvorfor må det gjøre så vanskelig? "The Simspons" greier jo å få til skikkelige sesong-samlinger. Det er jo Fox det også.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!