Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Apocalypto?


Har hørt en del fra kompiser om at Apocalypto er skikkelig rævva, og at det finnes 0 handling i filmen. Ifølge dem handler den bare om å redde noen personer og å drepe, hvis jeg husker riktig.

Har lyst til å se filmen, men gidder ikke bruke penger på den hvis dette er tilfellet.

Noen som kan si hva dem syntes?
  • 0
Jeg likte denne filmen svært godt. den er full av tempo, action og ikke minst mening.

Smaken er som baken når det gjelder film, men å si at det er 0 handling i denne filmen..... ja det blir bare dumt.

Den handler om mer enn å bare redde noen folk, og dreping. Det er en realistisk skildring av Sør-Amerika på denne tiden, som var full av vold, pest og mangel på mat.

Mange mener at Mel Gibson også har noen kristne hensikter bak denne filmen, ved å antyde at kristendommen "reddet" Sør-Amerika fra seg selv. Jeg la ikke mye merke til dette selv dog.

Apocalypto er å anbefale, men ikke bli sur på meg hvis du hater den , ettersom smaken er som baken, men jeg kan love deg at den har mye handling.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Takker Hehe, kommer selvfølgelig ikke til å hate noen hvis jeg ikke liker den. Ville bare ha noen andres mening om filmen, for å se om alle syntes det samme eller ikke ^^
  • 0
Det var handling, men den var ikke noe særlig bra.
Ellers var filmen bra. Mye tempo og genial dreping
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Filmen er shiitbra. Handlinga var ikke dyp, men den er litt "rørende" hvis jeg kan si det slik. Dene r også interessant...
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Takker for svar, skal nok se den
  • 0
Er verdt å få med seg!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
hvis du vil se den lovlig med skikkelig god kvalitet gratis kan du lage en bruker på voddler.com. Der har de den.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!