Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Ipod touch


Siterer The InsaNe:
Tror ikke jeg skal ha meg touch siden jeg er storfornøyd med min 80gb.


Samme her, bare med en 160GB
7H3 G33K5 5H4LL 0NC3 4G41N RUL3 7H3 W0RLD - When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling.
  • 0
Siterer SirBunnyBoy:
Citerer The InsaNe:
Tror ikke jeg skal ha meg touch siden jeg er storfornøyd med min 80gb.


Samme her, bare med en 160GB


sammer her: men jeg har 8 gb (3 gen Nano)
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Har nettopp skaffet meg iPod touch og er kjempe fornøyd.. Men jeg får ikke til å laste ned apps.. Noen som vet hvordan jeg gjør det?
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Har nettopp skaffet meg iPod touch og er kjempe fornøyd.. Men jeg får ikke til å laste ned apps.. Noen som vet hvordan jeg gjør det?


ÅHHH. *SjaLu!

er den fin eller
hva er best, jeg har en PSP, med et stort minnekort, som jeg kan bruke som en MP3 spiller, men vet ikke om jeg heller skal kjøpe meg en ipod touch 16 GB.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
er den fin eller
hva er best, jeg har en PSP, med et stort minnekort, som jeg kan bruke som en MP3 spiller, men vet ikke om jeg heller skal kjøpe meg en ipod touch 16 GB.

Kjempe fin

Jeg ville ha valgt en iPod touch.. Den tar mindre plass. Du kan legge filmer der, så det er jo ikke noe problem. Det eneste problemet er jo at det kan bli fettfleker på skjermen, men det er jo bare å tørke bort.

Foresten så har touch'en en mye bedre nettleser..
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Har skaffa meg classic med 80GB funker fjell den. Trodde det kom til å bli helt jævli me film på den lille skjermen, men gikk faktisk bra
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Problemet med film på den skjermen er at den kuttet kantene hvis den er for avlang
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
iPod touch er kanskje ikke så vellykka.. eller?
synes iPhone er 15 ganger kulere
men den originale iPoden er jo den beste har lyst på en 80g
Why care when you have the option not to?
  • 0
Siterer skullhead93:
iPod touch er kanskje ikke så vellykka.. eller?
synes iPhone er 15 ganger kulere
men den originale iPoden er jo den beste har lyst på en 80g

hadde ikke klart å ha en slik "fin" ting som mobil.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Fikk en touch til jul, den er skit-kul.
PSN: KevlarJens
  • 0
hvordan er battery levetiden.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
25 timer med bare musikk, og mindre med film og internett. Blir for lite, siden jeg bruker Touch'en hele tiden

Siterer Kronoz:
Har nettopp skaffet meg iPod touch og er kjempe fornøyd.. Men jeg får ikke til å laste ned apps.. Noen som vet hvordan jeg gjør det?


Jeg gir deg stikkordet "jailbreak". Søk på google, og lær deg alt om det ;). Når du er ferdig med en "jailbroken" iPod er det evig mye apps å velge mellom.
Siterer kokiri:
Citerer Kronoz:
Har nettopp skaffet meg iPod touch og er kjempe fornøyd.. Men jeg får ikke til å laste ned apps.. Noen som vet hvordan jeg gjør det?


ÅHHH. *SjaLu!

er den fin eller
hva er best, jeg har en PSP, med et stort minnekort, som jeg kan bruke som en MP3 spiller, men vet ikke om jeg heller skal kjøpe meg en ipod touch 16 GB.


Tenk deg: Du har en 80 GB iPod. Du har 20 filmer og 20 000 sanger (nå er dette vill gjetting, men er rundt noe sånt). Når er du skal se alle filmene dine?. Når skal du høre på alle de 20 000 sangene dine?. Du har jo ikke 20 000 favoritt sanger, så hvorfor er de du ikke hører på der?.

Jeg klarer meg fint med 16 GB. Jeg har lagd en spilleliste på iTunes med alle favoritt bandene mine, og det ble ca 300 sanger. Så har jeg en del filmer + podcast, som tar for det meste plassen på iPoden (er DIGG å se på filmer på den). Resten er for apps og lignende. Likevell har jeg 4 GB til gode som jeg ikke vet hva jeg skal bruke på

Men hvis du digger å ta med hele musikksamlingen, kjøp 80 GB ;)
(160 GB lægger som F, anbefaler den ikke)
Ich Bin das unske punkse <--- hva enn nå det betyr
  • 0
har bar 130 sanger, og 5-6 filmer.

det kan holde med 8GB iPod Touch
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Bestillt Touch! Tror jeg får den om en time eller to, i posten Gleder meg!
  • 0
Siterer kokiri:
har bar 130 sanger, og 5-6 filmer.

det kan holde med 8GB iPod Touch


Yupp

Siterer Evil Teddy Bear:
Bestillt Touch! Tror jeg får den om en time eller to, i posten Gleder meg!


Gled deg!
Hvis du har noen spørsmål, er det bare å spørre ;)
  • 0
hva er forskjelen paa en ipod me 1.1.1 og en ipod me 1.1.4?
Offisiel Slask
  • 0
Siterer Tommyjordboer:
hva er forskjelen paa en ipod me 1.1.1 og en ipod me 1.1.4?

1.1.4 er vel nyere program vare.. Hvis det er på Touch så kan du ha kart, mail og en home screen som kan "redigeres". Tilpasses slik at den passer deg bedre...
Tror jeg..
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Citerer Tommyjordboer:
hva er forskjelen paa en ipod me 1.1.1 og en ipod me 1.1.4?

1.1.4 er vel nyere program vare.. Hvis det er på Touch så kan du ha kart, mail og en home screen som kan "redigeres". Tilpasses slik at den passer deg bedre...
Tror jeg..


Har tenkt å laste ned GBA emulator, for å spille alle klassikerne jeg har.

Lagt til 2008-03-29 15:09:
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=340411

denne kan jo jeg kjøpe.
8GB er ikke akkurat dårligere.
jeg hører ikke på alle sangene eller ser på alle filmene mine hele tiden, kan jo bare lage forkjelige spilleliste som iPoden kan synkronisere med.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
denne kan jo jeg kjøpe.
8GB er ikke akkurat dårligere.
jeg hører ikke på alle sangene eller ser på alle filmene mine hele tiden, kan jo bare lage forkjelige spilleliste som iPoden kan synkronisere med.

Ja.. Jeg har ca 170 sanger. Jeg hører ikke på alle en gang.. Jeg skal ha en stor opprydning å legge inn favorit albumene mine. Så har jeg litt podcastere, film og lyd. Filmer legger jeg kun inn når jeg har bruk for det. Har fremdeles over 4GB igjen..
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Citerer kokiri:
denne kan jo jeg kjøpe.
8GB er ikke akkurat dårligere.
jeg hører ikke på alle sangene eller ser på alle filmene mine hele tiden, kan jo bare lage forkjelige spilleliste som iPoden kan synkronisere med.

Ja.. Jeg har ca 170 sanger. Jeg hører ikke på alle en gang.. Jeg skal ha en stor opprydning å legge inn favorit albumene mine. Så har jeg litt podcastere, film og lyd. Filmer legger jeg kun inn når jeg har bruk for det. Har fremdeles over 4GB igjen..


en venn av meg ringte å sa at han hadde kjøpt en iPhone.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
en venn av meg ringte å sa at han hadde kjøpt en iPhone.

SJALU!!!!!!!!
Hadde en kompis ringt til meg og sagt det hadde jeg kverket ham...
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Citerer Tommyjordboer:hva er forskjelen paa en ipod me 1.1.1 og en ipod me 1.1.4?
1.1.4 er vel nyere program vare.. Hvis det er på Touch så kan du ha kart, mail og en home screen som kan "redigeres". Tilpasses slik at den passer deg bedre...
Tror jeg..


Mail, Maps, Weather, Notes og "Wiggle" funksjonen koster 20 dollar. Men jeg sier ikke at det er umulig å få det gratis

Kokiri: For å laste ned GBA emulator må du "jailbreake" iPoden. Bare google litt rundt, så finner du ut hva du skal gjøre.
  • 0
Siterer Pouge:
Mail, Maps, Weather, Notes og "Wiggle" funksjonen koster 20 dollar. Men jeg sier ikke at det er umulig å få det gratis

Ja.. Begynte å tenke på det.. Tror jeg skal koste på meg det. Men her i Norge så koster den oppgraderingen 115kr..
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Pouge:
Citerer Kronoz:
Citerer Tommyjordboer:hva er forskjelen paa en ipod me 1.1.1 og en ipod me 1.1.4?
1.1.4 er vel nyere program vare.. Hvis det er på Touch så kan du ha kart, mail og en home screen som kan "redigeres". Tilpasses slik at den passer deg bedre...
Tror jeg..


Mail, Maps, Weather, Notes og "Wiggle" funksjonen koster 20 dollar. Men jeg sier ikke at det er umulig å få det gratis

Kokiri: For å laste ned GBA emulator må du "jailbreake" iPoden. Bare google litt rundt, så finner du ut hva du skal gjøre.


Takk for tips, forresten så koster det ikke 20 dollar for Apps på de nyeste ipod touch modellene.

og jeg bryr meg ikke om at han har en iphone, den kostet 8000kr for 8GB
siden jeg jobber mye på hustak så lønner det seg ikke med en iphone, når jeg har en touch.

iphone=ipod touch med sms og mobil muligheter.
og jeg kan jo bare sende mail med touchen.

Lagt til 2008-03-29 20:27:
trenger hvertfall ikke iphone når jeg har denne: http://images.gfx.no/309/309296/sony_ericsson_p1_side1.jpg
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Morsomere å skryte av iPhone..

Lagt til 2008-03-29 20:39:
I følge ryktene så kan du laste ned en skype ting til touch..
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!