Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Dårligste filmene du har sett?


Siterer Krizzi:
Meet the Spartans.

ALT er dårlig med denne filmen. Jeg satt i kinosalen og nøt popcornet ekstra godt (siden det ikke var særlig mye annet å gjøre) så hørte jeg en fyr litt lenger oppe i salen skrek: ''Fy faen, dette er det verste jeg har sett!'' xD

Enig. Hadde høye forventninger, men nei..
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Det som slår alt er gosth lake, jeg vedder masse penger på at den er dårligere enn alle som er nevnt... hvis den ikke alerede er nevnt da
  • 0
"My Fair Lady". Er som syre for øya...det var skoleoppgave og sovna etter 5 min...unngå den!
ALF GEIR?!!
  • 0
Jeg tviler fortsatt på at noen av disse slår "The Chase"
Hele, absolutt HELE filmen utspiller seg ved at det er to folk som kjører på en motorvei og prater.

Det er den desidert værste filmen jeg noen gang har sett. Jeg bare satt og venta igjennom hele filmen på at makkverket skulle bli ferdig, eller kanskje i et håp om at det skulle skje noe, men den gang ei.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Siterer Paulie:
Tenicious D: The Pick of Destiny.
2/10


Det skrives Tenacious. Men uansett så synes jeg den filmen er konge. Masse humor og bra musikk, men alle har sine meninger.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Alle parodi filmer, enkelt og greit noe av det værste som finnes.
Vel de gamle parodi filmene var jo "Litt" bra da, som fks. Austin Powers, Hot Shots, Osv...

Men de nye, jeg spyr bare jeg tenker på dem, ALT er feil med dem, ALT!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Top Secret, airplane 1 og 2, Mannen med den nakne pistol, spy hard er jo bra som eksempel.

Date Movie er et makkverk av en film. Skulle aldri ha sett den. Crappy humor alà cowshait.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Ikke min meg på den, jeg blir helt Sick bare ved taken...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
den mest sugne filmen jeg noen gang har sett må være Smoky the bandit 3.
jeg fikk særiøst vond i hodet av den filmen.
  • 0
Alle "hjelp vi...." filmene
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Løven. En Dokumentar film om Henrik Ibsen. Du skulle sett åssen vi så ut etter filmen som vi dro på med klassen.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
sånn?:
He attacked everything in life with a mix of extraordinary genius and naive incompetence, and it was often difficult to tell which was which.
  • 0
Sånn:
Musikk > Film > Spill
  • 0
sikker på at du ikke mener sånn?:
He attacked everything in life with a mix of extraordinary genius and naive incompetence, and it was often difficult to tell which was which.
  • 0
Siterer Zamurai of Darkness:
sånn?:


Spam

Siterer Kalashnikov:
Sånn:


Spam

Siterer Zamurai of Darkness:
sikker på at du ikke mener sånn?:


Ultraspam


...Holder det ikke nå?
  • 0
Hmm.....ok
He attacked everything in life with a mix of extraordinary genius and naive incompetence, and it was often difficult to tell which was which.
  • 0
  • KlM
  • KlM
Siterer ShananaFarCry:
...Holder det ikke nå?


Carebear
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
De dårligste filmen ever må være Gold Diggers og Date Movie. Off for noen drittfilmer


Er heller ikke fan av Epic Movie, John Tucker must die . They sucks hard
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Epic Movie var forferdelig

"Disaster!" (filmen) var også noe av det dårligste jeg har sett. Det skal være en parodi på Armageddon.
Hacker's Delight
  • 0
Battlefield: Earth definitivt det dårligste jeg har sett verdens verste filmsatsning vel har en rekke Steven Seagal (vet hvordan etternavnet skrives) filmer, har aldri hvert borti en værre skuespiller og han har altid de samme utrykket uansett
Your Hands Cant Hit What Your Eyes Cant See Float Like A Butterfly And Sting Like A Bee xD
  • 0
En dose drittfilmer:

-Eragon
-Scary Movie 4
-Epic Movie
-Freddy Got Fingered
-Creature
-Alligator
-Superman II
-Superman III
-Hero
-Jaws 2
-Jaws 3
-Batman & Robin
-Shrek 3
-Children of Men
-Gone In 60 Seconds
-Bayside Shakedown
-Anacondas

*Sukk*, jeg har sett mye dritt
  • 0
så må vi jo ikke glemme the punisher selvfølgelig, værste story som noen sinne er brukt i en film (brukt flere ganger) og en mann såm høres ut som Mel Gibson i payback. IKKE SE DENNE FILMEN!!!!!!!!!!!
  • 0
En film som er en skam mot boken:

Stormbreaker

Hele filmen er en katastrofe på alle måter. Skuespilleren er tatt ut bare på grunn av Beckham utseende, de "slemme" ser ut som narkiser og spenningsnivået er lavere enn Eragon.
Hold dere unna denne filmen!
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Siterer Pouge:
En film som er en skam mot boken:

Stormbreaker


Er dessverre veldig enig med deg her.
Hadde høye forventninger pga. at jeg likte boken, men filmen var bare søppel.

Den, Miami Vice og Hannibal Rising er de filmene jeg har blitt mest skuffet over.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Siterer ShananaFarCry:
-Hero
Siterer ShananaFarCry:
-Gone In 60 Seconds
Siterer ShananaFarCry:
-Shrek 3

You lie
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!