Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Den tristeste filmen du har sett


Siterer Razorsharp:
Den eneste filmen jeg har grini av er.....

Godzilla! (1998 versjonen)

jeg var sju år og syntes det var jævla unødvendig å drepe det stakkars dyret.

Ja, det var kjipt, as!

Husker en annen jeg gråt av. "Dragonheart". Dragen i filmen døde. Husker jeg fossgråt. Jækli unødvendig å drepe den "personen" i filmen som unga blir mest glad i.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Siterer berkut:
Gleder meg til å komme på skolen i morgen. Da skal jeg mobbe Kev_91 pga løvens konge. Thihihi.


jeg var bare 5 år da
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Her er det ingen tvil, Schindler's liste. Den filmen endret meg mer eller mindre i tillegg.
  • 0
ja, Schindlers liste er en veldig trist film
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Løvenes konge når kongen detter utfor klippen
  • 0
titanic er jo ganske trist men den eneste filmen jeg har felt en tåre i var lillefot...når moren hans ble drept av skarptann kan ikke ha vært gamle karn jeg da.
He who makes a beast out of himself gets ridd of the pain of being a man
  • 0
Løvenes Konge var rett å slett brutalt trist
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
Siterer Evil Teddy Bear:
Løvenes konge når kongen detter utfor klippen


Uff, ja, da ble jeg også veldig trist
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Ja er utrolig trist den scenen i Løvenes konge ja
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Hsuker en film vi hadde da jeg var liten. Tror den het Bjørnen og var en "ekte" film om en bjørnunge, hvor bjørnene var skuespillere. Moren til bjørnungen datt utenfor en klippe og ble drept i et steinras.
Tror jeg så den 4 ganger og gråt like mye hver gang.
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Siterer brutalx:
titanic er jo ganske trist men den eneste filmen jeg har felt en tåre i var lillefot...når moren hans ble drept av skarptann kan ikke ha vært gamle karn jeg da.

Merkelig, men jeg gråt aldri av den scenen... Nå fikk jeg lyst til å se den filmen igjen. Den er en kvalitetsfilm, den
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Siterer Ikki-kun:
Citerer brutalx:titanic er jo ganske trist men den eneste filmen jeg har felt en tåre i var lillefot...når moren hans ble drept av skarptann kan ikke ha vært gamle karn jeg da.
Merkelig, men jeg gråt aldri av den scenen... Nå fikk jeg lyst til å se den filmen igjen. Den er en kvalitetsfilm, den


Lillefot er toppers ja. Jeg har en lillefot-film, men husker ikke hvem..
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Den filmen som fikk meg til å gråte var Operation Derka
"Å å å en ting til, de burde ikke la rassene få nye klasser, for da blir ikke rassene like spesiele lengre." - Simidude
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Citerer Ikki-kun:
Citerer brutalx:titanic er jo ganske trist men den eneste filmen jeg har felt en tåre i var lillefot...når moren hans ble drept av skarptann kan ikke ha vært gamle karn jeg da.
Merkelig, men jeg gråt aldri av den scenen... Nå fikk jeg lyst til å se den filmen igjen. Den er en kvalitetsfilm, den


Lillefot er toppers ja. Jeg har en lillefot-film, men husker ikke hvem..

Men det er bare eneren jeg synes er noe bra... og kanskje femmeren.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Siterer Ikki-kun:
Men det er bare eneren jeg synes er noe bra... og kanskje femmeren.


Jeg tror jeg har eneren
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
300!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Jeg har aldri felt en tåre av en film...
Men "The Green Mile" er vel den eneste filmen som har vært nære ved.
  • 0
  • Missing Avatar
  • vegz
Husker Bjørnen selv, er enig, den er ganske trist. Fin film og.

Kan vel ikke si at 300 er en spesielt trist film? Assa, fyren dævver, men mange folk i mange filmer dævver..
  • 0
Husker ikke ka den heite men på slutten skjedde ditta : En Gandalf lignende persjon sto med en stokk over en ås og så ( kansje litt rart men så kom "hotell california") så skreik han ut mot en stav så såg du at han skreik...(hørte bare musikken) så såg du fullt av med folk dø under han ( han skulle stoppe en krig liksom) så dødde alle menst dei blei slakta av sånne Demon ting (så fikk han fullt av med piler gjennom seg så kom tårer og blod) så drepte han alle demonene med lyset så kom en liten gutt i no tida (dei va i middelalderen) og fant staven så var de slutt ....The end
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
  • Missing Avatar
  • Sexy
LOTR, når Boromir kjemper for sitt liv, med 3-4 piler i magen og prøver å redde frodo og sam, det er trist.
En røyk om dagen er godt for magen ;)
  • 0
Siterer Sexy:
LOTR, når Boromir kjemper for sitt liv, med 3-4 piler i magen og prøver å redde frodo og sam, det er trist.


Ja, det er ganske trist Jeg gråt ikke av det da
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Sexy:
LOTR, når Boromir kjemper for sitt liv, med 3-4 piler i magen og prøver å redde frodo og sam, det er trist.


Munti og Pippin, men jo trist scene, men gråt ikke...
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Syns litt synd på King Kong da han ble skutt ned fra Empire state building, og da han ble forfulgt av tankser.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
Siterer Kronoz:
Citerer Sexy:LOTR, når Boromir kjemper for sitt liv, med 3-4 piler i magen og prøver å redde frodo og sam, det er trist.

Munti og Pippin, men jo trist scene, men gråt ikke...


Haha. Ja, Munti og Pippin. At jeg ikke la merke til at det stod feil
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Hehe...

Kan skje den beste...
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!