Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Favorittband!


Hva er ditt favorittband? Og hvorfor?

Eg er fan av Disturbed pga tekstene, akkuratt passe tungt, dritbra vokal, bra stil, variert, og rett og slett tøffe^^
"Eye for an Eye makes the whole world blind"
  • 0
Manowar og Led Zeppelin. Klarer aldrig og bestemme meg for hvem som er best
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Hm, i sin helhet er nok Slipknot mitt favorittband, men band som System of a Down og Dry Kill Logic kommer like bak. SOAD må jo være verdens snåleste band, og da tenker jeg på alt dem gjør egentlig.. Kanskje mest vokalene.. Men det gjør dem jo bare enda bedre syns jeg, gjør noe litt anderledes, for de er vel så og si i en sjanger for seg selv. DKL har jeg likt en god stund nå, å jeg må si at de tar helt av, de er utrolig gode.

Slipknot, vært maggot veldig lenge nå, og kommer nok til å være det til jeg blir 70.. Eller kanskje ikke? Neida, men blir nok å være det en god stund til.
  • 0
AC/DC er på toppen. ingen over, ingen ved siden, men er noen skrått nedenfor
You ain't seen nothing yet
  • 0
  • Trym
  • Trym
Immortal og Windir, tett fulgt av Cryptic Wintermoon, Falkenbach og Summoning...
Upassende.
  • 0
Siterer NorwayBM:
Immortal og Windir, tett fulgt av Cryptic Wintermoon, Falkenbach og Summoning...


Immortal er bra, kan ikke si at jeg har hørt på de andre før da men.
  • 0
Iron maiden.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Nå hører jeg på rap og der er det fåååå band men hørte og hører fortsatt litt på rock.. gammel rock... som AC/DC
  • 0
Guns 'N Roses og AC/DC.. takket være fettern min som spiller i band så har fått litt sansen for Sabbath, men hører liksom ikke ordentlig på det enda
Bah!!?
  • 0
Iron Maiden, Pantera og Metallica er favorittene, men hvis jeg skal velge en av dem blir det Iron Maiden. Det er et bra band og viktig for meg..stort sett fordi det var de som fikk meg til å like metal!!
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
Pink Floyd, de lager bare helt genial musikk. Beste band noen gang.
Tett fulgt opp av Led Zeppelin og dream Theater da
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Jeg er en stor fan av 30 seconds to mars, vet ikke hvorfor, men synes bare at de lager dritbra musikk. Nå nylig har jeg begynt å høre på Led Zeppellin, som jeg også synes at lager bra musikk
Det finnes tre typer mennesker. De som kan telle og de som ikke kan telle...
  • 0
Led Zeppelin, Iron Maiden og Deep Purple for øyeblikket. Liker også Metallica og Sonata Arctica veldig godt.
Blå...
  • 0
Metallica og Led Zeppelin.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
La meg se....Motorhead-AC/DC-Led Zeppelin-Metallica-Jimi Hendrix-John Fogerty-Ensiferum-Stealers Wheel-ZZ Top Men må stikke så flere kommer...Men tror dere har skjønt pointet
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
Hmm, band Black Eyed Peas og Gorillaz kanskje... De liker jeg flest sanger av. Har ganske blandet... Er ikke slik at jeg liker alt av bare et band. Men de fleste BEP og Gorillaz sanger er bra

Siterer Sleepy:
Hva er ditt favorittband? Og hvorfor?

Eg er fan av Disturbed pga tekstene, akkuratt passe tungt, dritbra vokal, bra stil, variert, og rett og slett tøffe^^


Ja, Disturbed er drit bra En av ynglingssangene mine er av de
Hacker's Delight
  • 0
Begynt å bli rimelig begeistret for In Flames også . 3 band eg virkelig liker komme med nye album i år!
Disturbed, In Flames og Rise Against(5 nye sanger på Itunes 15.jan)
Hører ikke så mye på litt eldre rokc/metall men blir noe
Metallica er en av favorittene
"Eye for an Eye makes the whole world blind"
  • 0
Hmm...Det må være Foo Fighters, The killers, Snow Patrol, Three Days Grace, Pillar, Breaking Benkamin, SOAD og Kamelot. Kan ikke velge, det går bare ikke...Og må ikke glemme U2 heller da
Jeg sparker rompe
  • 0
Liker all slags musikk.

Men faller som oftest på: Nirvana, Tool, Disturbed osv.
Er den sjangeren det går mest i her.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Frank Zappa
Pink Floyd
Miles Davis
King Crimson
Kraftwerk

For tiden mine 5 favoritt band/artister. Kommer nok sikkert til å forandre smaken, over tid, men har vært stor tilhenger av Zappa og Floyd i årevis.
Officer O'Clancy, take care of this toxic waste.
  • 0
Må nok bli Dream Theater, fordi vokalen er en av de beste jeg har hørt, tekstene er så dype. Og melodiene er så tekniske at det "fælt" (noe jeg tror Endless Sacrifice er enig med meg i )
De har sanger som er j**lig harde og sanger som er "fordømt" myke.
"We interrupt this program to annoy you and make things generally irritating."- Monty Python's Flying Circus.
  • 0
hmmm nok Muse eller Johnny Cash
Belial er bad til LoL :DDD specielt i mid :DDDDD
  • 0
Favorittband er såklart Children of Bodom. Tekstene er til tider geniale, musikken er alltid genial og vokalen er rå.
  • 0
Sonata Arctica
Linkin Park
Iron Maiden
Noen sanger av manowar
Og masse jeg ikke husker.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
Topp 15 nå for tiden, i en ca. riktig rekkefølge:

1. Pink Floyd (har egentlig ikke hørt på dem på over 2 måneder)
2. The Velvet Underground
3. The Jimi Hendrix Experience
4. The Stooges
5. The Doors
6. Godspeed You! Black Emperor
7. Bob Dylan
8. The Pixies
9. Leonard Cohen
10. Sigur Rós
11. Pavement
12. Joy Division
13. Sonic Youth
14. Lou Reed
15. Tom Waits
Free to those that can afford it, very expensive to those that can't.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!