Cookie

Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Tekstkommentarer

Kommenter og diskuter Gamereactors nyheter, anmeldelser, sniktitter og artikler

• DagV
  • DagV

Jeg skulle ønske både spillselskaper og fotballklubber vurderte litt "politisk risiko" når de tillater større oppkjøp som det her. Det hadde vært veldig fint om Nintendo satte den etiske standarden og tok et standpunkt mot regimer som bryter menneskerettigheter og mildt sagt har et negativt i kvinnesyn. 

Hva blir neste ? Alle kvinnelige Mario Kart figurene får startnekt ? 

Internasjonal klubbfotball er helt ødelagt av sånn dritt som det her

• 0

Dette er ikke bra. La oss håpe så mange spillselskaper som mulig tar avstand fra dette her.

Ang. negativt kvinnesyn, gjelder ikke dette bare Saudi-Arabia, desverre. Det er en overasskende mengde av det i den politiske sfæren i altfor mange land i dag, desverre

• 0

In reply to: @DagV

Jeg skulle ønske både spillselskaper og fotballklubber vurderte litt "politisk risiko" når de tillater større oppkjøp som det her. Det hadde vært veldig fint om Nintendo satte den etiske standarden og tok et standpunkt mot regimer som bryter menneskerettigheter og mildt sagt har et negativt i kvinnesyn.    Hva blir neste ? Alle kvinnelige Mario Kart figurene får startnekt ?

På den ene siden er jeg helt enig. Samtidig lurer jeg på hvor mange muligheter et aksjeselskap egentlig har til å nekte noen å kjøpe aksjer så lenge de er på det åpne markedet og pengene blir lagt på bordet. Nintendo selv kan naturligvis la være å selge sine egne andeler i sitt eget selskap, men har de mulighet til å hindre andre aksjonærer til å selge til dem som måtte kjøpe? Her kan jeg så å si nada, så jeg er åpen for å lære.

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!