Cookie

Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Tekstkommentarer

Kommenter og diskuter Gamereactors nyheter, anmeldelser, sniktitter og artikler

For meg er det faktisk noko så enkelt som komfort når eg har det på. Stort hode og store øyrer gjer dei fleste ganske ukomfortable etter mindre enn 30 minutt.

• 0

Headsettet må være komfortabelt å ha på seg i flere timer i strekk. Det må også ha god lyd slik at du hører fiender rundt deg å kan bruke lyd til å navigere deg frem. I tillegg er det viktig at det har bra software som gjør at man kan tweake innstillinger som EQ osv selv. Stor frihet i software er ett pluss!

• 0

Det aller viktigste er konfort- uten komfort kan alt annet være på plass uten at jeg gidder å bruke det. Dernest ønsker jeg meg god lyd, ikke nødvendigvis høy, men klar lyd- helst i surround. 
jeg liker og at hele øret omfavnes, slike at andre lyder dempes.

@chubbyviking
  • 0

Det som er viktigst for meg er komfort- uten komfort blir man fort sliten og man gidder ikke å bruke det lenge. Etterfulgt av komfort ønsker jeg meg god, klar lyd- helst i surround. En god EQ er heller ikke å forakte, hvis man trenger å tweake noen innstillinger.

• 0

Jeg har nettopp kjøpt meg ps5, og aldri hatt det før når jeg spiller🎮🕹️Ønsker meg god lyd 🔊 

• 0

Mitt forrige Steelseries Arctis headset ble ødelagt da katten veltet det av pulten (takk pus..) og har ikke villet ha noe annet enn Steelseries siden. Har spart siden men har fortsatt en vei å gå så å kunne fått prøve Arctis Nova hadde vært midt i blinken! 🎧🎮

• 0

Definitivt komfort, for når jeg først får muligheten til å spille i voksen alder blir det ofte lange sessions! 

• 0

Det viktigste for meg er versatility!

Jeg er student og derfor ser etter et headset som jeg kan bruke både på campus og samtidig til gaming i kollektivet. Artics Nova Pro wireless passer bra til dette. Mange gaming headset mangler Bluetooth og ser litt for gaming ut for å kunne brukes ute uten å fange for mye oppmerksomhet... 😅

Bruker fortsatt det samme headsett fra steelseries som jeg har hatt siden ungdomsskolen så en oppgradering hadde ikke vært dårlig. 😌

• 0

Lyd og funksjonalitet er viktigst for meg.
Viktig med ett headset som har bra lyd for spill / film / musik og en god mic for samtaler. 

• 0

Viktigste for meg er lydkvaliteten og komforten. Lyden er for min del noe av det viktigste for å skape stemning og atmosfære i spill. I tillegg gir et godt gaming-headset tilgang til mer detaljert lyd. Det gjør at opplevelsen blir bedre uansett hvilken type spill jeg spiller. Jeg føler at alt annet blir stengt ute og jeg blir dratt inn i spillet på en unik måte. Komforten må være god for å kunne spille over lengre tid og på den måten beholde lydkvaliteten i spillene jeg spiller og nyte spillet fullt ut.

• 0

Etter å ha spilt med headsett uten mulighet til noe annet enn flat stereo, og da prøvde virtuell surround, så er min overbevisning at dynamisk surround absolutt er det viktigste. Etter det er det friheten til å koble på hva som helst, med eller uten den ene eller den andre kabelen..

• 0

Det aller viktigste for meg er at det sitter komfortabelt på, slik at man kan bruke det i timesvis uten å få hodepine eller vondt i øreflippene, dette feiler mange headset på for met dessverre. Magisk og klar lyd i tillegg er en selvfølge. Hever spillopplevelsen enormt! 💥 Og et rått design er bare et pluss men ikke nødvendig 👏

• 0

For meg så er det pass-form, komfortabelhet og lyden. Enkelt og greit.  

224
  • 0

God lyd er viktig, men hvis det ikke kan brukes uten å få vondt i hode, så hjelper det ikke. Så hvordan det føles på hode og ører er det viktigste for meg 😁👍

• 0

For meg er kombinasjonen av komfort og god lyd det viktigste. Jeg liker også at det ser bra ut, og på den fronten er Steelseries langt foran de fleste andre. Mer nøytralt, mindre neonlys og juletre-vibber! 

• 0

Det viktigste for meg er balansen mellom god lyd og komfort. Det hjelper ikke med verdens beste lyd om jeg ikke orker å ha headsettet på meg mer enn en halvtime, og jeg er lite interessert i ett super behagelig headsett som knapt klarer å skille mellom tonene og aldri har hørt om bass. Det beste headsettet er det som klarer å få best mulig lyd uten at det går på bekostning av komfort, og motsatt.

• 0

Det må først å fremst være komfortabelt å bruke både i korte og lengre perioder. Hjelper ikke med fantastisk lyd om du sitter med vond nakke etter 45 minutter. Ingenting er bedre enn et headset du ikke merker at du har på etter en viss periode. Det er for meg den beste egenskapen med et headset. 

• 0

Hvordan headsettet sitter på hodet og lydkvalitet

• 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!