Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Tekstkommentarer

Kommenter og diskuter Gamereactors nyheter, anmeldelser, sniktitter og artikler

Hva menes her med at "den ekstra porsjonen med Miles Morales ikke slippes som en del av denne lanseringen"?

Vil det si at de delene der man skulle snike seg rundt som en ung Miles er tatt vekk? Eller vil det si at anmelder føler at det separate 20-timer lange spillet Spider-Man: Miles Morales skulle fulgt med dette spillet gratis?

• 0

In reply to: @Gringorilla

Hva menes her med at "den ekstra porsjonen med Miles Morales ikke slippes som en del av denne lanseringen"? Vil det si at de delene der man skulle snike seg rundt som en ung Miles er tatt vekk? Eller vil det si at anmelder føler at det separate 20-timer lange spillet Spider-Man: Miles Morales skulle fulgt med dette spillet gratis?

Ben mener Spider-Man: Miles Morales, noe jeg selv sa til han var et mildt sagt merkelig minus å ta opp siden det lanseres separat på PC senere.

• 0

In reply to: @Eirik Hyldbakk Furu

Ben mener Spider-Man: Miles Morales, noe jeg selv sa til han var et mildt sagt merkelig minus å ta opp siden det lanseres separat på PC senere.
Å det er litt nice. Mulig jeg skaffer det på pc, dog off topic kanskje men hva syns om det kontra vanlig spider-man?  Altså det som blir anmeldt her.
  • 0

In reply to: @Xtord

In reply to: @Eirik Hyldbakk Furu Ben mener Spider-Man: Miles Morales, noe jeg selv sa til han var et mildt sagt merkelig minus å ta opp siden det lanseres separat på PC senere. Å det er litt nice. Mulig jeg skaffer det på pc, dog off topic kanskje men hva syns om det kontra vanlig spider-man?  Altså det som blir anmeldt her.

Synes Miles Morales har mindre fyll,og dermed føles mer fokusert enn Spider-Man. Samtidig er de ekstra kreftene Miles har ganske kule og sterke, men spillene er selvsagt ganske like utenom det og historien.

• 0

In reply to: @Xtord In reply to: @Eirik Hyldbakk Furu Ben mener Spider-Man: Miles Morales, noe jeg selv sa til han var et mildt sagt merkelig minus å ta opp siden det lanseres separat på PC senere. Å det er litt nice. Mulig jeg skaffer det på pc, dog off topic kanskje men hva syns om det kontra vanlig spider-man?  Altså det som blir anmeldt her. Synes Miles Morales har mindre fyll,og dermed føles mer fokusert enn Spider-Man. Samtidig er de ekstra kreftene Miles har ganske kule og sterke, men spillene er selvsagt ganske like utenom det og historien.

Skjønner, takk for svar
  • 0

In reply to: @Gringorilla Hva menes her med at "den ekstra porsjonen med Miles Morales ikke slippes som en del av denne lanseringen"? Vil det si at de delene der man skulle snike seg rundt som en ung Miles er tatt vekk? Eller vil det si at anmelder føler at det separate 20-timer lange spillet Spider-Man: Miles Morales skulle fulgt med dette spillet gratis? Ben mener Spider-Man: Miles Morales, noe jeg selv sa til han var et mildt sagt merkelig minus å ta opp siden det lanseres separat på PC senere.

Må si meg enig der.

In reply to: @Xtord

In reply to: @Eirik Hyldbakk Furu Ben mener Spider-Man: Miles Morales, noe jeg selv sa til han var et mildt sagt merkelig minus å ta opp siden det lanseres separat på PC senere. Å det er litt nice. Mulig jeg skaffer det på pc, dog off topic kanskje men hva syns om det kontra vanlig spider-man?  Altså det som blir anmeldt her.

Personlig synes jeg det var bedre enn Spider-Man. Som Eirik sier, mer fokusert og gøye krefter. Skurkegalleriet er bedre i SM da. Krysser fingre, tær og øyne for at SM2 blir coop med begge. 

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!