Norsk
Nyeste
Atrás

Tekstkommentarer

Kommenter og diskuter Gamereactors nyheter, anmeldelser, sniktitter og artikler

Jeg opplevde dessverre det å spille Crysis på PS3 så sent som i desember, så jeg føler ikke en sterk trang for å spille det uansett.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Utviklerne i Saber Interactive kan nemlig fortelle at det faktisk bare er PC-, PS4- og Xbox One-utgavene av Crysis Remastered som har blitt utsatt, mens spillet fortsatt skal komme til Nintendo Switch den 23. juli....

Det er ikke så veldig rart. Switch klarer jo ikke å vise bedre grafikk enn ca. 720p - 25fps
men på TV så blir det oppskalert til 1080p men ser ut som 1080i.

og da kommer jo crysis til å komme med den dårlige grafikken sin ditt. mens på dem andre så må dem oppgradere grafikken noe så uttrolig.

for min del fikk jeg mer enn nok av crysis når det kom første gangen så for meg blir det ikke noe kjøp i det helle tatt. kanskje jeg prøver det hvis jeg får det gratis.
BreXnes
Som BreX sa, Switch er den svakeste konsollen ute, så den kan ikke akkurat kjøre spill med den beste grafikken.

ville ikke forundre meg om de bildene vi fikk se faktisk er ment for Switch versjonen, så det er ikke akkurat mye de kan gjøre med det.
  • 0
Siterer Anyien:
Som BreX sa.


BreXnes takk.

men jeg tror også at det var switch versjonen vi kan ha sett bilder av.
BreXnes
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!