Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Etter å kastet et blikk på pollen, så ser jeg at Logitech vinner stort. De har akkurat nå en ledelse på 44% til nærmeste konkurrent og det er søren meg imponerende. Er det vikrelig så mange av dere lesere som har Logitech. Ikke at jeg skal fnise av dere, for jeg selv sitter med en god del spillutstyr fra Logitech. To muser har jeg - en G9 og en G5 i tillegg til G25 rattet m/pedaler og Chillstream gamepad er det jeg sitter med.

Med denne beholdningen kunne jeg ikke annet enn å stemme på Logitech, men at de skulle ha så stor majoritet, var litt overraskende, speiselt med tanke på at Micorsoft også har mange gode produkter for oss gamere. Creative kom på en tredjeplass, mens Razer og SteelSeries for øyeblikket kniver om fjerdeplassen med like mange prosent.

En annen ting jeg ble litt overrasket over var hvor få som bruker Saitek, for de har jo en god del utstyr som både har god kvalitet og som passer oss gamere. Saitek har serien Cyborg som ble introdusert like før jul og hvor det vil komme både nytt tastatur, mus, joystick, gamepad, ratt m/pedaler, høytalere m.fl. Disse produktene skulle egentlig ha vært på gata nå, men Saitek har hatt store problemer med å levere dette utstyret til rett tid og har forskøvet lanseringen til første kvartal i år. Både Speed-Link og Zboard har like mange prosent og disse produsentene er ikke like kjent her i Norge ennå, men på sikt tror jeg de vil kapre enda flere markedsandeler enn de har gjort hittil.

Det er moro å følge med pollen og jeg synes dere er flinke til å bruke den. Synes dere andre at resultatene er etter normalen eller skulle de ha sett annerledes ut? Er du en av de som stemte på Logitech eller ga du andre produsenter stemmen din?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Ga nok stemmen min til Logitech.. Har god erfaring med dem..
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Spillkontrollen min til PC er Logitech så hvorfor ikke stemme på det? De andre er ikke så veldig bra sånn bortsett fra Creative og Microsoft de er bra men Logitech er bedre.

PS: Når er neste avstemning?
  • 0
Vel, når man bare kan stemme på en, må man stemme på det beste!
Square Enix.
  • 0
  • Missing Avatar
  • drim
logi her også liker utstyret de lager
to be or not to be, thats the spirit
  • 0
Holder meg til MS utstyr etter gjentatte Logitech tastatur og muser som har vandret heden uten noen spesiell grunn
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Men det har ikke MS utstyr?
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Det er jo veldig få elite gamere som spiller med g5 og g9 serien vis de skal ha logitech går de for Mx518. Min egen erfaring er at Logitech serien er grei nokk men g5 blir litt for stor vis jeg villa brukt logitech ville jeg gått for mx518. jeg bruker selv
Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0 som er den beste
  • 0
Det er mye godt vanene til spillerne som reflekterer hvilket utstyr som brukes til spillingen. Jeg for min del har ptøvd en god del og pr. i dag er det spesielt Logitech som har gjort gaminglivet mitt enklere med sitt G25 ratt og G5 og G9 musene. Jeg spiller mye Battlefield 2142 og sniper. Til det krever det veldig nøyaktig muser, for en milimeter kan være fra å få total bom til fulltreffer midt i hodet på fienden. Jeg spiller også på høy sense, noe som krever veldig mye av musene med tanke på nøyaktigheten...

Akkurat nå har jeg den nye SteelSeries SP musmatten og den er fenomenal og fungerer meget godt
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Creative er det enest jeg har prøvd av dem--
  • 0
Jeg har et helt supert surround-system fra logitech!!!!! det er virkelig konge!!!! anbefales til alle
He attacked everything in life with a mix of extraordinary genius and naive incompetence, and it was often difficult to tell which was which.
  • 0
Siterer Zamurai of Darkness:
Jeg har et helt supert surround-system fra logitech!!!!! det er virkelig konge!!!! anbefales til alle

Hvilket er det
  • 0
Stemte logitec. Spiller bilspill med G25, og har mus og tatatur fra logitec på PC'en og det er jeg veldig fornøyd med. Jeg ble egentlig ikke overrasket over at logitec leder så rått...
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Meg: Jeg har et helt supert surround-system fra logitech!!!!! det er virkelig konge!!!! anbefales til alle

Bernt Erik: Hvilket er det

svar:
Logitech X-540......det ser kanskje ikke så kult ut, og er heller ikke det beste av Logitech (det var det da jeg kjøpte det) men jeg synes det er veldig bra med en super bass. (sjekk åssen Deep Purple høres ut!!!!!!!)
He attacked everything in life with a mix of extraordinary genius and naive incompetence, and it was often difficult to tell which was which.
  • 0
Hehe - bass må til for å få en god lyd, men også både diskant og mellomtone, men vet at X-540 anlegget er godt
  • 0
Jeg har Logitech-joystick
Den er ikke helt god da, den vil gjerne fly i en litt annen retning enn det jeg vil når jeg spiller Flight Simulator
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!