Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Etter jeg hadde fullført Tales of Vesperia nylig så hadde jeg lyst å lage en liste som jeg mener er de aller beste Tales spill i serien.

Jeg ble en stor fan av serien helt siden jeg fullførte Tales of Xillia spillet for første gang. Og jeg har spilt mange siden da. Men desvere har jeg ikke klart å fått spilt Tales of the abyss ennå. Og heller ikke den orginale spillet. Tales of Phantasia. Men når jeg gjør det så kan det hende at jeg oppdaterer listen min

Jeg tror Final Fantasy, tales og Persona serien har blitt mine personlige favorit RPG spill serie jeg noen gang har spilt. Og husk at dette er min mening. Fortell gjerne hvilken Tales spill dere liker best på komentarfeltet

Og nå her er listen

5: Tales of Graces F

Tales of Graces er en av de spillene som har blandet mening. Og det kan jeg forstå spesielt siden hele barndoms delen er altfor langt og har heller ikke den beste historien. Men den har brae figurer spesielt Pascal. Men desvere så gir ikke historien mye intereser for å fortsete. Derfor så er den nummer 5. Har brae figurer og musik. Men for å gi spilleren interesert er ikke enn av dens sterke sider.

4: Tales of Symphonia

Symphonia er ofte den som blir sagt til å være den aller beste i serien. Jeg kan forstå det men jeg synes ikke det. Den har mange brae figurer og jeg er veldig glad i Lloyd Irving som protagonist og historien er veldig fin. Så hva er problemet? Kamp systemet er ikke så veldig bra. Selv om jeg synes historien er veldig fin så synes jeg ikke at den er den aller beste i serien. Men det er et bra spill fordi og det skal ikke bli tatt vekk ifra

3: Tales of Xillia

Den aller første Tales spillet jeg har spilt. Og jeg husker hvor mye moro jeg hadde da jeg spilte det for første gang. Hele gjengen er en av mine favorit gjeng i Tales serien og Jude and Milla er to herlie protagonister i serien og musikken er kjempe bra og det samme er kombat sytemet og har en av de beste animerte cut scenes som ble animert av Ufotable. Men selvfølgelig historien er ikke det aller beste men det mye bra i den fordi.

2: Tales of Berseria

Den nyeste i serien så langt. Og denne er veldig bra. Historien er den aller beste serien og for første gang så får vi en mer mørk protagonist Velvet Crowe og dette spillet har også en av de beste vennegjeng i serien. Men kamp systemet er ikke den aller beste i serien men det forandrer ikke at jeg ble veldig engasjert i plottet i Berseria og for alle figurene. Dette spillet kunne faktisk bli min favorit men det er som er den aller beste tales spillet og det er...

1: Tales of Vesperia

Jeg har klart å fullføre Vesperia nylig og allerede så synes jeg at Vesperia er den aller beste Tales spillet i serien. Yuri er den aller beste protagonisten i Tales serien og det samme er hele vennegjengen. Og kombat systemet er også den aller beste i serien og historien er bra og engasjerende men må nok si at Berseria er bedre der. Jeg ble lei meg når jeg så rulleteksten og innså at det er ferdig nå for jeg ville spille mer. Men det måtte avslutte før eller senere. Vesperia er den mest tillfredstilende spil jeg har spilt i Tales serien og for det så mener jeg at det er den aller beste i serien
  • 0
Tja, jeg kan nok stille meg bak denne listen. Vesperia troner på toppen for min del også.
Jeg er også ganske glad i Graces F, på tross av at det er et av spillene i serien som har fått mest tyn. Kampsystemet er nok en del seigere enn mange av de andre i serien, men resten av spillet er egentlig ganske kjekt.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Har begynt på en del av dem, men bare kommet meg gjennom Vesperia, så da er vel det min favoritt også hehe. De andre føltes som bøker som aldri kommer i gang, og blir lagt i en haug hvor bokmerket aldri flyttes igjen.
  • 0
Kamp systemet i Symphonia er jo den beste delen av spillet. Hvorfor i all verden liker du det ikke?
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Siterer Bob-Ingolf:
Kamp systemet i Symphonia er jo den beste delen av spillet. Hvorfor i all verden liker du det ikke?


Vel jeg sa ikke at jeg ikke likte det. Jeg sa bare at jeg ikke synes det er veldig bra. Men grunnen for at jeg ikke er så glad i det er fordi du kan bare gå i 2 retninger. Bakover og framover. Er mer glad i kampsystemet i Vesperia og Xillia hvor du kan gå fritt rundt
  • 0
Siterer Bob-Ingolf:
Kamp systemet i Symphonia er jo den beste delen av spillet. Hvorfor i all verden liker du det ikke?


Så lenge man begynner å sammenlinge samtlige spill i serien, vil naturligvis kampsystemet i Symphonia begrenses av det faktum at spillet begynner å dra på årene. Tilbake i sin tid var det derimot strålende.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!