Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Inspirasjoner fra det kritikerkoste nintendo-spillet, The Legend of Zelda: Breath of the Wild, ledet meg til å lage matretten "Fried Egg and Rice". I motsetning til min versjon av matretten, som da bestod av flere ingredienser, trengs det kun to ingredienser i videospillet for denne retten; fugleegg og Hylian ris (en type ris fra det fiksjonelle universet).

Det som er litt rart er at på bildet av matretten (videospill-versjonen) ser man noe grønt på tallerkenen, noe oppskriften ikke nevner. Med litt hjelp fra min kreative side og flere minutter egen-tenkning, endte jeg til slutt med å tro at det kanskje kunne være friséesalat.

Min versjon av matretten bestod av følgende: hjemmelaget naan, kokt ris, stekt egg og friséesalat.

Du kan se hvordan retten ser ut i The Legend of Zelda: Breath of the Wild ved å følge denne linken her: https://zelda.fandom.com/wiki/Fried_Egg_and_Rice,.

Hva synes dere om matretten? :)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!