Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg vet faktisk ikke hva mitt beste kjøp er
"I know where I'm going and I know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want" - Muhammad Ali
  • 0
Mitt beste kjøp var da jeg kjøpte Halo: Combat Evolved til Pc for bare 100 kroner. Beste spillet ever! Halo FTW!
Never EVER fook with the Wildcock. Why? Cuz I'm a gangsta!
  • 0
Mitt beste kjøp må sies å være Seven Kingdoms som var i en megapack på 10 spill jeg kom over til 200 spenn på ferietur i Danmark på slutten av 90-tallet. Andre gode spill som må nevnes er PM98, CM 97/98 og CM01/02, klassikere som gjorde at jeg levde i manager-modus i årevis. PM98 hadde jo også et pro-manager-konsept hvor du startet i tredjedivisjon i england og jobbet deg oppover, med bonus for vært år som du tok med deg videre i spillet. Husker enda første gangen jeg vant champions league med Brighton & Hove Albion. En slags evigvarende lykkerus gjennom innledende runder og i alle fall finalen i brief-modus hvor Taylor som jeg kjøpte til 2mill mens jeg enda var i 2.divisjon var topptrent til 93 i rating (ronaldo var beste i spillet med 96, hadde dog en ungspiller som kom opp i samme score) og puttet 3 mål til en 3-2 seier over Milan.
Følelsen kan sammenlignes med en psykisk utløsning!
Btw: Det ble et dundrende underskudd sist Norge var vertsnasjon for sykkel-VM...
  • 0
Der hadde du søren meg noen klassikere Luovtak

Skal innrømme at Seven Kingdoms så veldig bra ut og liker slike RTS-spill hvor det grafiske kanskje ikke er på topp, men gameplayeter det som fenger

Lagt til 2008-02-29 09:32:
Et annet kjøp jeg husker veldig godt og som har gitt meg stor glede, var kjøpet av en stjernekikkert. Den kostet i 1988 over 3000,- og ble kjøpt i Sverige. Den var så kraftig at jeg kunne se månen som jeg selv gikk på den. I tillegg kunne jeg se venus godt og da jeg var god på å bruke den, kunne jeg regne ut hvor mange vinduer et fly hadde
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Mitt beste kjøp må ha vært da jeg kjøpte broren min sin gamecube for 150 kr. Egentlig skulle den koste 500 men han ga meg et avslag på 350 siden jeg ga ham brusen min under norwegian wood konserten. PS: Bra konsert. Dra dit!
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
min første gameboy og pokemon silver... tror jeg ha runna det rundt 10 ganger, har nok brukt langt over 100timer på det
tok det fram igjen i går og nå er jeg på 3 gym... i goldenrod city

ohnoes! pokemon tar over jorden!! hjernen smelter....
Fem-stjerners medlem
  • 0
Killzone 2 er nok det spillet jeg har vært mest fornøyd med
  • 0
Veit ikke helt hva mitt beste kjøp er... Men kan si dere hva som var det verste!

Turning Point: Fall of liberty... Sugde rett og slett...
Decyfered!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!