Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Da kan jeg rapportere direkte fra Nor-way Buss Express at E-18 mot sørlandet så langt (dvs ca Asker) ser fin ut.

Nå i denne digitale hverdagen kan man ikke gå mange kvartaler før man er gjennomstrålet av internett opptil flere ganger. Bruken av trådløst internett har nådd nye høyder og jeg kan nå sitte på bussen og surfe internett med 3G-hastighet. Dette skyldes en liten boks i bussen som heter bBox som omformer 3G nettet (som mobiler bruker) til et WiFi-nett (som PCen bruker).

Vanligvis ville jeg ikke drømt om å blogge mens jeg raser avgårde på motorveien i 100 km/t, men nå som jeg har anledning gjør jeg det gjerne.

Grunnen til min flotte bussreise fra det vakre Sørland til det urbane Oslo har naturligvis GR-sammenheng. Jon Cato og Carl Thomas klarte ikke bestemme seg for hvem som skulle spise et stykke lasagne og ta oppvasken, så dermed tok jeg turen innover.

Når sant skal sies hadde jeg også avtalt en del jobbintervjuer med en rekke Microsoft-partnere (som er assossiert med Mircosoft University). Dermed kan det også være at jeg klarer å skaffe meg litt skikkelig arbeid, nå som jeg har studert meg vis helt siden førskolen... :mrgreen:
Richard Imenes
  • 0
Synes at å sitte hjemme på nettet er bra jeg
O.O
  • 0
  • ES
  • ES
Fett! Skolebussen burde hatt slik, det ville gjort all den tiden med buss mindre bortkastet.
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Kuuuult. Tar aldri buss uansett jeg da
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Sitter på buss nesten hver dag, så sånne greier på bussen jeg sititer på, har vært midt i blinken. God blogg.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Kjenner han som utvikler bBox'en. Har hatt prototypen på rommet mitt

En genial oppfinnelse eller hva?
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Leste i avisa at Norge er i verdenstoppen i tilkobling til nett med 76% av husstandene.
For å sammenligne har USA 74% og Hellas 22%..
Btw: Det ble et dundrende underskudd sist Norge var vertsnasjon for sykkel-VM...
  • 0
og skrive en blogg om buss reise det er
Zzzz
  • 0
Lykke til med jobb intervjuene!
The cake is a lie!
  • 0
On da kolektiv bus vehicle?
Wow cool Imenes.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!