Cookie

Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger
Missing Avatar
gamek1ller
Noen lurer sikkert på hva wacom intuos3 er, så, jeg skal prøve å forklare: Wacom intuos3 er ett digitalt tegnebrett som kommer fra wacom's store samling av forskjellige tegnebrett. Du har bamboo, intuos og cintiq (om jeg husker rett).
Bamboo er den mindre, billigere, men er ikke like god eller like spesifisert som de to andre. Cintiq er dyrest, og delvis best. Så jeg valgte meg den "mellomste" av de tre^^ Den er passe dyr,,, den jeg skjøpte kostet 4000, men kan brukes til forskjellige ting. Jeg bruker den mest til tegning, men den egnes også veldig bra til fiksing av bilder, og slike grafiske ting. Det er cirka en uke siden jeg skaffet meg den, og jeg har fått en god start.

I det siste har jeg tegnet innpå corel painter essentials 3, som da følger med i pakken.
Programmet er ganske tamt. Hvis du sammenligner det med photoshop cs3, og med tanke på at det finnes corel painter essential 4. Jeg vil veldig få tak i photoshop, men det er jo rådyrt. Det som også er en ulempe med CPE3 er at jeg ikke får til å legge ut tegninger eller bilder på nettet. Det vil si at Deviantart brukeren min forblir tom til jeg får nytt program, og at jeg ikke får legge ut mine stolte tegninger i krypinnet mitt
her på GR TT-TT

Når jeg endelig skal kunne skryte over tegningene mine så skal de ikke kunne lastes opp på internett: that's just my bad luck =_='

Men hvis jeg ser vekk fra disse plagsomme tingene så er jeg rimelig lykkelig. Hvis noen andre er intriserte i disse produktene så er det bare å stikke innom hjemmesida til wacom^^ Håper ikke det var bortkasta tid å lese denne bloggen om meg, og min nye wacom intuos3 <3

ps3 er bra
ps3 er bra
OO... Det høres kult ut, bra blogg fåresten

You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
The-gamer
The-gamer
Whey, jeg har også tablet

Wacom Graphire III Funker veldig bra

Missing Avatar
dKINGofKALIMDOR
kjøpte en wacom bamboo for noen uker siden, den kom på lørdag, en veldig god investering ;) den kostet meg ikke stort mer enn 350 kr heller
lastet ned en 30 dagers trailversjon av corel painter x i dag, det var også dritkult!

Sørlands chips 4 ever!
Prebaland
Prebaland
Jeg synes den tingen virket ganske kul jeg. Men jeg har like mye tegne ferdigheter som en død bever

If you are afraid of dying, please stay away from me :)
dark samus nemesis
dark samus nemesis
Virker kult!, men jeg har photoshop

Men kan du ikke bare laste ned en trial versjon av Photoshop?, det er gratis og jeg mener på at det er lovelig.

Da kan du lagre bildene som gif eller jpg filer, og kan da laste opp bildene dine på nett

"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
Missing Avatar
PulverPadde
Kult. Gratis med et nytt digitalt tegnebrett. De som er god på photoshop bruker faktisk tegnebrett

Bra BLOGG

For fucksake, that's unacceptable.
Bernt Erik
Bernt Erik
Gratulerer gamek1ller

Får håpe du deltar i våre kommende tegnekonkurranser her i Gamereactor i tiden fremover

Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
The-gamer
The-gamer
DSN: Dette er bare et tegnebrett som man kan bruke for å tegne i programmer som f. eks. Photoshop

Missing Avatar
gamek1ller
Takker folkens^^

The-gamer: Jeg glemte å nevne graphire,,,,, Da er ikke jeg den eneste så eier ett wacom tengebrett her i GR

dKINGofKALIMDOR: Enda en med wacom Det virket utrolig billig Men bra du har hatt glede av den^^

prebaland: Hehe.... Trenger vel bare litt trening?

DSN: Skal nok laste ned en trial versjon av photoshop. Jeg trenger likevel full versjon hvis jeg skal få utnytte brettet til sitt fulle^^

pulverpadde: Takk, takk

bernt erik: Takk, og jeg skal garantert bli med i tegnekonkurransen!
Hvis det ikke er en viss aldersgrense ?

dark samus nemesis
dark samus nemesis
The-gamer:
Oh, i didn't know...but now i do

"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
Missing Avatar
gamek1ller
Nå kan jeg laste opp bilder på internett (utrolig enkelt.....dumme meg)!
Desverre tar det alt for stor plass her i GR, så jeg har kun fått lastet opp en tengning....

Loffa
Loffa
Hvor får du tak i bamboo fun i Norge billig? Jeg elsker å tegne! Kjøpte du forresten A4 eller A5 versjonen?

Min kreativitet måtte gi tapt her...
Loffa
Loffa
Sånn helt konkret. Hva er forskjellen mellom bamboo fun og intous3? Jeg bare lurer. Hva vil du forresten si er det beste alternativet for en nybegynner som meg?

Missing Avatar
gamek1ller
Som en nybegynner ville jeg valgt en billig bamboo, bare for å teste systemet og se om det er noe for deg. Apropos nybegynner.....Jeg er vel også egentlig nybegynner, men jeg valgte intuos for det er litt mer "proft"..... Vet ikke hvordan jeg skal si det. Det eigner seg best til tegning, og det er der jeg er best, enkelt sagt^^
Ellers vil jeg ikke tro det er serlig stor forskjell

Loffa
Loffa
Ok, tusen takk for tips!

Missing Avatar
nanmin
Tegnebrett til PC krever en del tilvenning, da du må venne deg til å se tegningen et annet sted enn hvor du har hånden. Men med et tegnebrett med mange trykknivåer og et godt tegneprogram kan man gjøre mye kult. Spesielt med bruk av layers blir det veldig lett å gjøre endringer på det man tegner.

https://www.xp-pen.com/product/88.html

Selv har jeg en XP-Pen Deco 02 [url=https://www.xp-pen.com]Graphic Drawing Tablet[/url] som jeg hovedsakelig bruker til bilderedigering i Photoshop , men prøver å lære meg å tegne og.

Jeg har 10"x5.63" størrelse, men mange foretrekker small ( xp-pen Star G640 6"x4" ) , som og er billigere. I og med at et godt tegneprogram har all verdens tegnemedium, farger og lerret i seg så er pengene uansett fort spart inn igjen ved aktiv bruk.

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!