Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

  • TWF
  • TWF
Allerede i første time i dag så lukta det skulk lang vei. Etter rundt 2 uker uten noen ting og gjøre var det mange som var lei av og sitte og mugne på skolen.

Første time var matte med klasseforstanderen vår som jeg trodde faktisk var ok og skjønte litt. Hun begynte timen med å spørre om vi hadde det fint i går(var på stranda i går) og timen gikk med til prat rundt det og om hva som ville skje hvis hele klassen gikk hjem. Fordi vi ikke gjør noe på skolen de holder oss der bare fordi de må og så sitter vi der og prater(høres sikkert ikke ut som noe og klage på, men man blir sliten av det) Så etter 2. time som vi øvde på dansen til avslutningen så gikk nesten alle. 4 stykk satt igjen. Vi dro og så på film alle sammen og chilla. Så ringer en av lærerne og ber oss komme øyeblikkelig hvis ikke så mister hele gjengen liseberg turen vi skal ha til sommeren. En nerd ringer til Kari og spør hva som skjer og det ender med at hele gjengen drar til skolen igjen

Da vi kommer til skolen får vi en moralpreken, mens vi prøver og banke inn i hodet på de jævla trangfatta lærerne at de burde klare å lage et bedre opplegg. Men nei da, det er som og prate til veggen man kommer ingen vei(ingen vei tro meg!). Så etter en time med diskusjon så stikker jeg, da gidder jeg ikke mer tull og går jeg hjem. Og seff så får de andre fri og jeg får skulk.

Og hva oppnåde vi? Ikke en dritt!!! Nå vet lærerne at vi gjerne vil ha turen og at vi slikker de opp etter ryggen bare de truer med den. Så egentlig har vi bare gjort det verre for oss selv. noen stykker har skjønt at vi burde bare la læreren true med den turen så kan vi gi faen og lage vår egen tur til Danmark eller no og med overnatting så det ikke blir så mye stress med og stå opp tidlig og komme hjem seint. Men ikke alle er med på de så ble nå som det ble.

Men det var jo litt gøy da til og med 3 av de verste nerdene var med og skulke og kanskje skjønner skoleledelsen at de burde gjøre noe for og få ett bedre opplegg mellom prøvemuntlig og muntlig eksamen. Vår klasse ofret seg for at andre skal få det bedre neste år;).... Kanskje. Vi får se hva lærerne finner ut av etter hvert.
  • 0
Har vært borti mye dårlige lærere jeg også.

Men at de ikke klarer å lage et opplegg for dere skjønner jeg ikke. Klassen vår har bare muntlig eksamen igjen før det er ferie, men likevel klarer de å prakke på oss en haug med lekser. Ikke at jeg gjør dem, men det er en annen sak.

Men for all del, det finnes gode lærere også. De skal ha all mulig cred for å holde ut med oss.
"To all of those who like parmesan cheese. WHAT THE HELL IS WRONG WITH YOU!? CAN'T YOU SMELL IT!?" ~The Umbilical Brothers~
  • 0
  • TWF
  • TWF
men vi har ingen gode lærere!! det er ikke det at jeg vil ha lekser men de kunne vel klart og organisere flere turer og kanskje noen filmer eller noe vi kunne sett i timen
  • 0
De siste ukene før sommerferien i 8. 9. og 10. klasse var nesten sånn som du beskriver. Vi hadde også lærere som var elendige til å organisere (også til å lære bort da, men det er en annen sak), og vi ble bare sittende der store deler av dagen.

Lagt til 2008-05-29 16:34:
Skjønner godt hvordan du har det.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Helt jævlig når vi får mer eller mindre fri halve dagen og de har sperret nettet på skola på grunn av eksamen Ikke så mye å finne på inne i det jævla drivhuset da

Skjønner hva du mener med at de kunne organisert noe, hvertfall bra du ikke sier at du bare kunne fått fri Er jo tross alt 3 uker det er snakk om. 3 poengløse uker, men det er noe helt annet.
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
Vi skal ha aktivitestsdager i 2 uker vi.
Homer: I'm normally not a praying man, but if you're up there, please save me Superman
  • 0
Det er ikke enkelt å holde det gående gjennom et helt år, men skal nok selv innrømme at på denne tiden av året er det bedre med diverse praktiske temaer som gjør det hele mer interessant å være på skolen. I går holdt jeg et foredrag om spill og elevene likte det veldig godt. Selv om skolen var ferdig og jeg ikke var helt ferdig, var det en del som satt igjen for å høre på meg. Det beviser at interessante temaer fenger. I og med at spill er et tema, hvorfor ikke spørre om lærerne er interesserte i et opplegg rundt nettopp dette temaet

Lykke til videre resten av skoleåret
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
kvifor ingenting å gjere?. Ferdig med alle slags prøver eller?
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Vet kordan det føles. Hadde det slik på ungdomsskolen, og lærte meg også det at å skippe skolen ikke lønner seg. Gjorde det samme som deg, endte opp med fravær mens resten av klassen fikk fri.

I tillegg må eg si at det er sirka det samme på videregående. Det er nå 3 uker igjen til skoleslutt, og utenom eksamen er det lite å gjøre. Vi ER bare på skolen for å være der, og vi er nødt til det helt til 20juni(er det da skolen er slutt?).
Må legge til at vi er en av de eneste skolene i Bergen som ikke streiker, noe som også er helt supert!
  • 0
Hva har lærerne med turen å gjøre? Da min klasse var på Liseberg, så var lærerne med, men turen hadde ikke noe med skolen å gjøre.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
  • TWF
  • TWF
kontaktæren som arrangerer hele greia og hvis de nekter så blir det ikke turda må foreldrene lage den noe som ike kommer til og skje fordi foreldrekontaktene aldri får i gang noe. å er de tjo streik og greie da så kanskje det ikke blir tur alikevel.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!