Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I dag har jeg prøvd å overtale foreldrene mine til å la meg kjøpe AoC. Min mor liker ikke den månedlige betalingen(GameCard) og er redd for at den blir bindende slik at den blir vanskelig å komme ut av. Min far derimot ser ikke noe problem i det og sa at han skulle tenke på det. Nå får vel jeg bare sitte i spenning og vente på det avgjørende svaret.

Ps. Noen som vet hvordan den GameCard delen fungerer?
  • 0
  • ES
  • ES
HOLD DEG UNNA ALT AV MMORPG.

Du er 13 år... du er ung! Du har håp. Redd deg selv. Stay strong.
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Fungerer vel noe ala det samme som WOW tenker jeg Ellers vet jeg egentlig ikke, skulle gjerne fått svar på det selv
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Stop, before it's too late, and buy a fucking console!
Slenger meg på ES!
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
  • KlM
  • KlM
Siterer The Heretic:
Stop, before it's too late, and buy a fucking console!
Slenger meg på ES!


litt enig med ES og TH her, avhengighets faktoren er høy, litt for høy for 13 åringer. Dette har jeg sett før og det er ikke pent. (avhengige 13 åringer assa)
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Enig med ES, TH også K|m.

Do not buy it!
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
  • KlM
  • KlM
viste ikke at det var så stor motstand imot MMORPG på forumet her ass...
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Age of Conan er en høy anbefaling om du har bra nok pc
Age of Conan Collector's Edition FTW.
  • 0
Siterer ES:
HOLD DEG UNNA ALT AV MMORPG.

Du er 13 år... du er ung! Du har håp. Redd deg selv. Stay strong.


what he said..
  • 0
Gamecard til AoC er akkurat samma som det på WoW. Bare å lage seg en account og skrive inn koden på kortet.

Må si at AoC er et temlig bra spill. Veit ikke om du har prøvd det før, men jeg må si at det er ikke akkurat ett spill for en gutt på 13 år. Mye blod og nakne damer. Men hvis du takler det så er det bare å kjøpe ^^
"Å å å en ting til, de burde ikke la rassene få nye klasser, for da blir ikke rassene like spesiele lengre." - Simidude
  • 0
Sorry for at jeg sier dette, men, DU ER 13 ÅR!
Hold deg til WOW så lenge du.. mitt tips.
  • 0
WOW...dere er strenge ass....
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
AoC er etter det eg har høyrt eit ganske så bra spel
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Det er bra, men jeg trur ikke det passer for en på 13 år
"Å å å en ting til, de burde ikke la rassene få nye klasser, for da blir ikke rassene like spesiele lengre." - Simidude
  • 0
Er enig med at dette spillet ikke er egnet for barn på 13 år. AoC er , som mange har nevnt, et voksenspill med nakne damer og mye vold osv. Bruk heller penger på en console, mye mer for pengene
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Stay of the MMORPG!
It's pure shit against young minds!

Don't buy it!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Bare så The Heretic og KEv_91 vet det så har jeg en Xbox 360 + Jeg er vant med voldelige spill(Assassin's Creed,Gta 4 og Oblivion osv.)
  • 0
Ikke la spillet sluke deg da, som så altfor mange før deg . Jeg er sikker på at du har viljestyrken som kreves for å ha et sosialt liv i tillegg til moderat spilling av AoC. MEN NOK OM DET!

Tror betaling fungerer slik at man betaler 105 kr månden for å spille, eller man kan kjøpe flere månder om gangen. Vet dóg ikke helt...

Gratulerer med nytt spill, håper det faller i smak .

Kan jeg spørre om foreldrene dine vet at det er anbefalt 18+ på spillet, og at man kan hugge av hodet på folk i det ?
Square Enix.
  • 0
Ja de vet det halvt. De sier at det er det spillet som er så brutalt omtalt.

Ps. Jeg har ikke kjøpt spillet enda. De vurderer det fortsatt. I morgen drar vi til Mallorca for å være der i en uke. Min far sier at han skal svare på om jeg får lov eller ikke da vi kommer hjem. Takk for det om viljestyrken.
  • 0
passer Guitar hero for en pro guitar hero player på 13 år?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!