Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I denne bloggen vil jeg snakke litt om mine husdyr ;)

Før jeg ble født hadde vi 2 hunder, de var rotvailere. Jeg husker dessverre ikke hva de heter.

Den ene hunden døde før jeg ble født. den måtte avlives pågrunn av en sykdom den hadde. Så ble jeg født og hadde fortsatt den ene rotvaileren. Som moren og faren min har sakt så var den en veldig tigger med bordet, og jeg koste veldig med den^^

Så kom dagen faren mni gikk en tur med hunden, og det gikk jo helt fint helt til de kom til den skummle veien. Her ble rotvailerern litt redd og fikk panikk og løp ut på veien!! Det kom en bil i susende fart rett mot den, hunden ble fryst fast og ble truffet!:cry:

2 år senere fikk vi høre at en venn av oss hadde en katt som hadde fått barn, og de delte dem ut! så fikk en fin liten katt som var grå som du kan her!

Denne katten vokste og ble litt større og fikk lov til og gå ute alene.

Så en dag kom den hjem, men ikke alene den hadde en annen pus med seg. den ble da med inn og tok seg til rette og begynte og spise^^

Vi fant eieren, men han skulle flytte, så han ga faktisk katten til oss^^ Vi kalte den Oliver og den kan du se Her!(litt rart bilde) . Den første katten kalte vi Tito.


Så nå er dagene det samme med de kattene. Kommer til meg og vil ha kos på senga om morgnen som de får. så litt etter skolen, og til slutt om kvelden!^^ Så skal de ha mat og drikke da, og veldig masete når de vil noe.

Oliver bruker klørne hvis han ikke får kos, og Tito bare skriker(mjauuu)^^

Det var alt jeg hadde og si, så spør jeg, har dere noen kjæle(hus)dyr, så bare og si det her?! håper dere liker bloggen.
bilde er en rottweiler! fant ut at jeg skrev feil i bloggen, orker ikke og rette.
The Simpsons!
  • 0
synd med de rottweilerne dine

Har en Labrador jeg, veldig glad i mat

God blogg
Lev livet mens du har det!
  • 0
Ja det var synd

Hva heter Labrador-en?

Takk!
The Simpsons!
  • 0
Synd det med hundene dine da, jeg har ikke hatt så mye dyr men hadde en katt som ble påkjørt
Du er født som en orginal, ikkje dø som en kopi.
  • 0
Har hatt minst 5-6 katter før.

Har en katt nå som heter Buster. Skikkelig kosete og fet^^

Bra blogg
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
SkumBjørn:
Nei ble den påkjørt akuratt som den ene hunden min!

Matscoolio: Det var mange katter
Kosete katter er så gøy

Takk!
The Simpsons!
  • 0
Fin blogg. Selv har jeg en Golden Retriever som jeg har et bilde av her.
  • 0
Takk!
Å Den var søt
The Simpsons!
  • 0
Har hatt et ukjent antal katter, alle har blitt "Road kill"

Men en positiv ting er at katten min akkurat har fått katt unger
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Nå begynner dere og skremme meg med at katter blir påkjørt synd med kattene

Å katt unger er så søte
The Simpsons!
  • 0
Er det ikke egentlig Kjæledyr du skriver om? Husdyr er vel mer sånn; Kuer, hester griser osv..

Herregud for et jævla spårktroll jeg er. Skal prøve å skjærpe meg. Jeg har en katt. Den er mest ute så den funker dårlig som kjæledyr. Den har forøvrig spist kaninen til søstra mi. Voldlig rovdyr med andre ord..
Livet er en seksuelt overført sykdom med 100 % dødelighet
  • 0
Ja, stakkar katten min! neida, det er en stund siden men husker det godt
Du er født som en orginal, ikkje dø som en kopi.
  • 0
Neida bare og rette. jeg er ikke helt sikker på forsjelen mellom kjæledyr og husdyr, men sikkert riktig det du sier.

Spiste den kaninen til søstra di?

Lagt til 2008-06-18 23:03:
SkumBjørn: Ja det må være litt fælt og tenke på det!
The Simpsons!
  • 0
"Spiste den kaninen til søstra di? "

Tja.. Da vi kom hjem fra ferie var katta blodig rundt kjeften og kaninen lå igjen som kadaver i inheininga si. Katter som får mat spiser ikke det de jakter på, de bare dreper for instinktets skyld. Fakta. Men den har ivhertfall drept kaninen til søstra mi.
Livet er en seksuelt overført sykdom med 100 % dødelighet
  • 0
Har en katt som er ganske gammel. Over 10 år tror jeg. Hun var ganske livlig før, men nå er hun bare lat

EDIT:

Og jo: Husdyr er sånne man finner på bondegåren. Griser, Kuer, Hester osv. Kjælerdy er er vel mer sånne vi snakker om her.
  • 0
Kuer er feil!

Det heter Kyr, ikke kuer. Mange som tar feil der
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
er jo ikke så rart katter dreper da, de er jo rovdyr på en måte. er jo ganske nære i slekt med tiger og løve.
Die Mensch-Machine
  • 0
Huff, syns det alltid er trist når dyr blir påkjørt og sånn..

Men det var jo koselig å høre om katten din da.Og at den plutselig fikk en kompis liksom.. Katter kan ha så spesielle personligheter....

Åh, jeg vil også ha katt....sukk...
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Vi har hatt en del husdyr opp igjennom årene, men dessverre er madammen alergisk og vi kan ikke ha disse søte små pelsdottene, men hvem vet i fremtiden hvis vi bygger på huset
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
"Det heter Kyr, ikke kuer. Mange som tar feil der"

Du kan si kuer også.
Sjekka i ordbok
Livet er en seksuelt overført sykdom med 100 % dødelighet
  • 0
Thincker: Det var synn med kaninen.


tradetown: mine begynner og bli litt mer lat en det de var før. ok da burde denne bloggen egentlig hete ' Kjæledyr' da.


the lase: den ene katten min som heter Oliver likner på en tiger, og oppfører seg litt som en også.

Skeptisk-heks: Ja det er synd når noen blir påkjørt! det er gøy med katt

JTB: bare forsvant den?
Den var søt. heter nesten det samme som den fotball spilleren jeg digget før, Figo
The Simpsons!
  • 0
labradoren min heter Figo oppkalt etter fotballspiller
Lev livet mens du har det!
  • 0
Ja, Figo var god, spilte på Real Madrid og, nice!

Har en kanin som heter Musse
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
JTB: den var søt så ikke noe og takke for

sirup: Kult det var yndlings spilleren min før

XXassassinXX:Musse er søt
The Simpsons!
  • 0
naboen min har to katter som ble født samtidig, de er ganske gode venner tror jeg, fordi de går alltid sammen.
Die Mensch-Machine
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!