Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Gode blogger Grattis The Heretic Synes kanskje ps3 er bra og DSN også skulle vært med, men pytt, pytt....
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
  • RDB
  • RDB
Tusen takk for skryt
Var mange som ble vurdert, men desverre ikke havnet på listen. Men jeg må nå peke ut av DSN fortjerner ros, siden han hjalp meg med å lage listen
Han hjalp meg å plukke ut brukere, og å liste dem opp. Føler meg smått skyldig, som ikke nevnte ham i slutten av bloggen
  • 0
Du sårer meg RDB!
Neida. Er ikke så farlig, jeg er bare glad jeg kunne hjelpe
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • RDB
  • RDB
Vit at jeg føler meg litt møkkete for at jeg ikke nevnte det. Vurderer litt å redigere siste del, og gi deg og JTLOC litt kudos. Hadde jo ikke klart det uten dere. Vurderer i samme slengen å legge på ett par GR-brukere på en liste. Det er flere enn de 10+runners uppene som er bra brukere, vettu. Kanskje jeg bare lager noen sånn profiler hvor jeg presenterer forskjellige GR-brukere. Tror kanskje jeg lager ett par i høstferien. Èn til dagen, ellerno. Trenger ikke være nødvendigvis epic beste brukere. Bare bemerkelsessverdige brukere. Kan jo være litt interesse for å se hvem som blir med der òg? Eller?

Skal tenke litt mer på det. Kanskje jeg finner på noe hakket mer originalt.
  • 0
Ja, synest det var en god idè, det Kunne også f. eks rangert brukerne etter noe annet, og skreve om de.
It's 4.30 in the morning, it's always 4.30 in the morning.
  • 0
  • RDB
  • RDB
Hva mener du?
Altså at jeg bare gjør det som nok en topp 10-liste? Det kan jo fungere. Men det jeg hadde i tankene var egentlig bare simple presentasjoner uten spesielle grunner til at jeg velger dem, utenom "personlig (heteroseksuell) interesse".
  • 0
Så da tenker du å skrive om dem som du gjorde i denne topp 10-lista, bare helt random? Høres greit ut det, så får andre også en sjans til å bli skrevet om.
  • 0
  • RDB
  • RDB
Ja, det var egentlig det som var tanken. Men det må bli litt annerledes, siden jeg da ikke bare skal skrive om hvor awesome de er, og hvorfor de ble med på "listen". Litt fundamentale endringer, med andre ord. Kan likevel fungere. Skal som sagt likevel se om jeg finner på noe annet. Vil helst holde meg unna lister, med mindre jeg er overbevist om at jeg får til noe som er interresant for alle.
  • 0
Du trenger jo egentlig ha en liste. Men jeg syntes bloggene dine burde være knyttet til communitiet. Det er etter min mening det som gjorde den topp 10-listen din bedre enn alle de andre listene på forumet. Så det at det er interresant for alle er selvfølgelig viktig. Men utenom det så er det bare å være kreativ. Jeg tviler på at du kommer til å ha noe problem der.
  • 0
  • RDB
  • RDB
Vel. Takk for det, iallefall
Uansett så er det ikke stort å tenke på, siden det garantert ikke blir noe før rundt høstferien.
Tror jeg iallefall. Har egentlig ikke peiling. Men jeg har ett litt tett skjema med skolen, vettu.
  • 0
Er det ikke andre som har laget sine egne lister her?

Jeg gjorde mitt beste når jeg lagde denne listen, og prøvde å tenke på seriøsiteten og aktiviteten, til medlemmene. Here it comes:
Joeminator's Top 10 GR brukere:

10:
Sersjant Drittsekk
Hva kan jeg si? Er det noen andre på forumet som fortjener nicket sitt, like mye som ham? Den personen skal du lete lenge etter. Selv om han fortjener nicket sitt, så gjør han det på en morsom måte. Til syvende og sist, er det også det som feller hans sjangser til å klatre seg på en høyere plass på denne listen. Av og til blir det for useriøst, noe som er trist, siden han kan gi akkurat den samme humoren sin bare ved å snakke seriøst.

9:
Zook
Selv etter hans tid som ShananananFarcry, har ikke denne brukeren sluttet med å komme med varene. Les hvilkensomhelst av hans verk, og du vil ikke bli skuffet.

8:
Predator
Å oppdage at denne brukeren er 12 år gammel, var en stor overraskelse for meg. Til tross for denne alderen, skriver Predator som om han kunne vært det dobbelte. Predator er en god bruker som kom på denne listen, rett og slett fordi at noe annet hadde vært umulig. Det er vannskelig å si noe som egentlig ikke har blitt sagt, men det får bare være!

7:
42/Daniel Guaino Skrivefeil?)
Hva mer er det å si om en bruker som kom med i selve bladet?
Epic...

6:
Dark Samus Nemesis
Denne personen kommer på listen mest på grunn av mine personlige meninger. Dette vil si, en person som har humor, god skrivekunnskaper og gode spillkunnskaper. Han er også en av de mest populære personene på selve GR, og dette kan man se bare ved å sjekke ut hans gjestebok.

5:
Ikki-Kun
Jeg vil tro at alle på forumet vet hvem denne brukeren er. Han skriver gode innlegg, og gjør sitt for et positivt miljø på GR. Ikki-Kun, er en person som fortjener å være på listen, og i alle sine lister!

4:
Strategist
Vannskelig å si noe skikkelig konkret om denne brukeren. Han er bare... God! Og det er all infoen jeg trenger!

3:
LuXe
Ok, jeg er feldig forutsigbar med denne listen, men det er ikke lett! Alle som skriver noe positivt om LuXe har rett. LuXe er og blir en av de bedre medlemmene.

2:
RDB/RULLEDAGBLAD
Hvis jeg skal beskrive RDB med ett ord, ville det ordet ha vært: "Gamereactor"
Jeg oppfatter RDB som "Modden som ikke er mod", dette er fordi at han har det som trengs for å bli mod, men av en eller annen mystisk grunn er han ikke det.

AND TEH WIENER IZT!

1:
The Heretic
Dette er etter min mening den mest seriøse brukeren på GR. Jeg mener det, alt mesteparten av det han skriver er så bra og så godt argumentert, at du egentlig lurer på om du snakker med et menneske. Dette er en bruker som fortjener førsteplassen!

10-4 SOLDIERS!

Uff... Jeg var ganske ør i hodet da jeg skrev denne listen. De som ikke ble med, trenger ikke å være sinte ellernoe. Jeg mener det jeg mener NÅ.
:D <3<3<3
  • 0
  • RDB
  • RDB
Ooh. Takk for skikkelig kommentar. Herlig at noen følte mitt eksempel om å poste sin egen liste. Er enig i at mange av de du har med (som ikke jeg har med) er flotte brukere. Men den eneste jeg gjerne skulle hatt med på listen av dem er egentlig Ikki-Kun. Angrer på at jeg ikke fikk ham med på listen.

Predator er òg ett geni. Men det er mye grunnet hans unge alder. Når det kommer til deltagelse i diskusjon og sånt så er han ikke den mest aktive. Man kan selvsagt ikke forvente stort mer fra en tolvåring, men jeg behandlet alle likt, uten tanke på alder, når jeg laget listen. Som jeg nevner i bloggen så valgte jeg selv å ikke ha med hverken skribenter eller moderatorer, siden jeg ønsker å belønne ordinære brukere. Men det at LuXe og 42 er det gjør det ikke mindre sant at de er knallgode brukere. Men skulle jeg hatt med noen av dem måtte jeg ha hatt med alle. Og da hadde mesteparten av listen bare vært moderatorer.
  • 0
Slenger meg på jeg.

10. Ikki-Kun
9. Predator
8. ShananaFarCry/Zook
7. Torleif
6. michae2109
5. Love-Playstation
4. Kronoz
3. Strategist
2. The Heretic
1. RDB.
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0
  • RDB
  • RDB
Hmm... interresant liste. Torleif og Love-Playstation er definitivt gode medlemmer, de òg. Føler egentlig jeg burde ha gitt dem òg litt mer annerkjennelse. Men skulle alle som fortjener litt tid i rampelyset blitt nevnt på denne bloggen hadde det blitt litt overflødig. Tror jeg holder meg til den idèen om å lage enkelte presentasjoner i fremtiden.
  • 0
Her er min liste:

10 - kneipen
9 - HHH
8 - Joeminator
7 - verbatim
6 - Kronoz
5 - Ikki-kun
4 -michae2109
3 - The Heretic
2 - Strategist
1 - RDB

Jeg har ikke vært så veldig aktiv, men de er de jeg har fått intrykk av er de beste brukerne.
  • 0
Siterer AleksanderN:
4. Kronoz

Virkelig?
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • RDB
  • RDB
Siterer assios:
Her er min liste:

10 - kneipen
9 - HHH
8 - Joeminator
7 - verbatim
6 - Kronoz
5 - Ikki-kun
4 -michae2109
3 - The Heretic
2 - Strategist
1 - RDB

Jeg har ikke vært så veldig aktiv, men de er de jeg har fått intrykk av er de beste brukerne.

Hmm... interresant liste. Er faktisk ganske enig i den. Utenom førsteplassen. Skjer med at alle setter meg så høyt på listene? Jeg kan aldri huske at jeg har gjort noe spesielt

Jeg forstår det forresten sånn at du er en som leser mer enn du poster, assios?

Siterer Kronoz:
Virkelig?

Han er ikke den eneste som syntes det. Du er en utrolig god bruker, og jeg vrir meg i fordervelse over at jeg ikke tok deg med på listen. Hadde jeg fått ny sjangs skulle jeg ha fjernet to andre og satt inn deg og Ikki-kun.
  • 0
Siterer RDB:
Citerer assios:Her er min liste:

Jeg forstår det forresten sånn at du er en som leser mer enn du poster, assios?

Riktig. Skal prøve å bli litt mer aktiv med postingen også nå.
  • 0
assios:
Det er en ære å være på listen din assios
Jeg bare hadde ikke det intrykket av å være så... bra(?) hvis det er den rette måte å utrykke det.

RDB:
"Hvis jeg skal beskrive RDB med ett ord, ville det ordet ha vært: "Gamereactor"
Jeg oppfatter RDB som "Modden som ikke er mod", dette er fordi at han har det som trengs for å bli mod, men av en eller annen mystisk grunn er han ikke det."
Hjelper dette litt?
  • 0
  • RDB
  • RDB
Siterer assios:
Riktig. Skal prøve å bli litt mer aktiv med postingen også nå.

Hooray. Aktive kjentfolk på GR er guddshit. Du er jo snart oppe i 500 innlegg, og alt ^^

Siterer Joeminator:
RDB:
"Hvis jeg skal beskrive RDB med ett ord, ville det ordet ha vært: "Gamereactor"
Jeg oppfatter RDB som "Modden som ikke er mod", dette er fordi at han har det som trengs for å bli mod, men av en eller annen mystisk grunn er han ikke det."
Hjelper dette litt?

Joa. Men. Liek. Jeg deltar ikke veeeeeldig mye i diskusjoner. Og når jeg gjør det er det oftest bare i spillrelaterte diskusjoner. Jeg poster ikke mye på chattetrådene. Jeg har ikke over 100 sider i gjesteboken min. Jeg skriver ikke mye blogger, og jeg bruker ikke mye tid på å hjelpe andre brukere i nød.

Da er det vel min multidimensjonelle sjarm som smelter alle hjerter.
....
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Siterer assios:
9 - HHH

WOW! Det hadde jeg ikke trodd. Takk for tilliten, assios.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
RDB:
Nå vet jeg hva svaret er! Det er den fuckings katten!
  • 0
Jeg mener definitivt at du er blant kremen av GR-brukere, Joeminator. Du er kanskje ikke spesielt aktiv på diskusjoner (så vidt jeg vet), men du har en positiv holdning, og fremstår samtidig som ganske smart. Og så er du rimelig aktiv. Noe som vises, iogmed at du kan finnes cirka overalt på forumet.
  • 0
Det med at du ikke er i så mange diskusjoner kan vel være at de fleste faktisk er enig med deg da RDB. Kan ikke huske å ha vært uenig med deg jeg i alle fall.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Cirka det samme går til deg, HHH ;)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!