Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

  • Zook
  • Zook
Hei og hå!
Topp 10-lister har i det siste blitt usedvanlig populært, og ikke uten grunn. RDB startet den moten, og derfor må jeg takke ham. Alle trekkene noen trekk fra denne bloggserien er tatt og inspirert fra RDB, så han fortjener en takk. Takk.
Slike bloggserier er rett og slett utrolig morsomt og underholdende å lese, samtidig som det er spennende å følge med på hvem som vinner. Vi har hatt beste GR-brukere, beste forumsignaturer og beste brukernavn. Det eneste vi mangler er verste brukernavn.


Om bloggseriens mål; Disse ti bloggene blir laget på grunn av underholdning, og skal på ingen måte påvirke noen brukere. Selv om jeg kan si "brukernavnet ditt er ille", betyr det ikke at du er ille. Altså er ingenting personlig, og jeg håper dere ikke blir sur eller lei hvis dere kommer med. Det skal bare være morsomt. Hver dag kommer det en ny blogg, og den tiende er også den siste.

Det største kravet for at et brukernavn skal komme med, er at brukeren må være noenlunde aktiv og ha minst to stjerner.
Og her er noen eksempler på hva som gjør ett brukernavn dårlig;

-Unødvendig langt
-Vanskelig å huske
-Fanboy
-Tall
-Masse tilfeldige bokstaver


Det med at brukeren må ha minst to stjener, er ikke for at brukeren skal være "god", siden det som sagt ikke skal være relevant. Men fordi da vet man at brukeren er noenlunde aktiv. Det fins nemlig så mange dritt-brukernavn fra brukere ingen har hørt om.
Men la oss nå gå rett til sak.
Første bruker på listen er...


Nr.10 - skullhead93


Den første ut på lista er en rimelig aktiv bruker med godt over 1500 innlegg. Etter en liten tur innom krypinnet hans så jeg at han har vært medlem på Gamereactor 2.0 også, og at han derfor har vært her ganske lenge. Han er også en fan av Tim Burton, visstnok.
Men nicket hans er en annen sak...

Jeg har alltid sagt til meg selv at brukernavn med tall i seg bare er rot. Vanligvis er det fødselsåret som blir framstilt, også i dette tilfellet. skullhead er et ganske greit brukernavn, faktisk ganske kult. Men når "93" blir slengt på, blir det rett og slett litt mer problematisk, vanskelig å huske på, og ødelagt. Derfor fortjener skullhead93 en plass på lista.
You're sleeping over, right?
  • 0
Wohoo! Shame on "Skullhead93"!!!

Sitter bare her og håper at jeg ikke kommer med!
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Bra blogg, og kult konsept! Artig å lese, som du nevnte
What doesn't kill you only makes you stronger!
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
En liste som brukere håper at de ikke kommer på? Smart vri.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
  • RDB
  • RDB
Tøft konsept. Bra skrevet.
Takk for at jeg blir nevnt i starten, som inspirasjonskilde. Setter pris på det.
...Men jeg er uenig i plasseringen. Syntes selv at skullhead93 er ett ganske greit nick. Er likevel enig i at "93" på slutten ikke er nickets høydepunkt.

Velvel. Subjektiv liste. Skal følge med på de kommende plasseringene.
Håper Jack The Lack Of Crack er med på listen.
  • 0
Sitter å biter negler og ber til gud om at ikke jeg kommer på lista
If you don't like metal, you can throw my #¤&"%/(#%&'s in jail!!
  • 0
Haha, jeg kommer helt sikkert med Siden jeg ikke har stor bokstav OG understrek
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Kjenner jeg deg rett kommer jeg vel på 1. plass elns?
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Ville vært en ære å komme med på lista Hvorfor har det brått blitt mote med gjennomstreket skrift, og hvordan gjør man det (vil være med på trenden )?
  • 0
Jeg tror jeg vinner

Morsomt konsept Og, ja, det er ikke noe bra hvis ingen vet hvem brukeren er, synes ikke du burde ta med brukere ingen vet hvem er, uavhengig av stjerner osv.
  • 0
I know the rest of the list!


men fettern blir vel skuffa om jeg røper den...
You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun.
  • 0
  • ES
  • ES
"Og her er noen eksempler på hva som gjør ett brukernavn dårlig;

-Unødvendig langt
-Vanskelig å huske
-Fanboy
-Tall
-Masse tilfeldige bokstaver"

Jeg må ha det beste brukernavnet med tanke på den lista der! :'D
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Arkus er ekstremt bra navn da....
From each according to his ability, to each according to his need
  • 0
  • Zook
  • Zook
Takk for positiv respons, var et øyeblikk redd for at dere kom til å bli sure eller syntes det var dårlig

HHH: Ja, det var noe av poenget. Vil ha en bloggserie som skiller seg litt ut, selv om de andre også er veldig varierte. I stedet for å fokusere på hva som er bra, hva med å fokusere på hva som er dårlig?

RDB: Måtte nok ha med deg, ja, du har fungert som en inspirasjonskilde til meg og XXassassinXX, og jeg tror ikke kilden har gått tom enda Og listen er subjektiv, ja, så derfor er det litt vanskelig for noen å bli enig.

Jack the Lack of Crack: Vent å se.

tradetown: Gjennomstreket skrift?
sånn?

< s >dette er skriften som blir streket over < / s >

Bare uten mellomrom Håper du forstod.

Garsom: Og, du...DU holder kjeft!
You're sleeping over, right?
  • 0
I will, I will



...or maybe naht
You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun.
  • 0
Hvis ikke mitt navn kommer med på denne lista tar jeg den ikke seriøst...
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Ooooo, spennende konsept ^^, Bra at du nevner RDB i starten .

Finnes det virkelig ikke dårligere navn enn skullhead93 på GR til å havne på 10.? skullhead93 er jo et ganske greit navn, liten s og 93 i navnet, men ellers greit. Det MÅ finnes dårligere !
Glede seg til resten
Square Enix.
  • 0
  • Zook
  • Zook
tguls: Den skal ikke være seriøs.

Zezhez: Det fins mer enn 10 dårligere nick enn skullhead93, men som sagt: Det skal være brukere som folk kjenner til.
You're sleeping over, right?
  • 0
Ikke så værst navn synes jeg da ;)
  • 0
Det som er sagt er sagt! Untatt: Kan du ikke skrive "Nr..." eller "Plass..." I stedet for "Del..." Det er blir litt enklere da.

Shame, Skullhead!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Genial idé Føler meg nesten sikra å havne på lista.. 4 tall og liten bokstav. Er dømt til å havne på den, men kan jo ha flaks
Fudge Yeah!
  • 0
Synes ikke Skullhead93 er så ille jeg da, men bare Skullhead hadde vært mye bedre
Håper ikke jeg kommer med da ^^
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
jeg synes det er ILLE dårlig =)
rart at jeg kom så langt ned
Why care when you have the option not to?
  • 0
Kult blogg-tema Kan hende jeg kommer med på den lista, ja Har så stygt brukernavn....
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
  • RDB
  • RDB
Han tok det med stil.
*Phew*

9 stykker igjen. Lurer på hvordan resten reagerer. Som HHH: Tøff twist med en liste hvor folk ikke vil komme med
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!