Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nå er det litt under måneden til det trolig gode spillet Star Wars: The Force Unleashed er på markede.

Jeg skal i denne bloggen prøve å lage noen forhåpninger og noen inntrykk av spillet.( bloggen blir delvis fakta og egne meninger)

Jeg starter med demoen som kom på ps3 og xbox 360 21 august.

I starten gikk jeg der liksom, viste ikke helt hva jeg gjorde eller hva jeg skulle gjøre... Jeg oppdaget raskt etter ett lite kart nede i ett hjørne på skjermen. Der ble det symbolisert hvor jeg skulle. Noe som kan være en " både og" ting. Flere spillere ville nok sannsynlig vis håpet at de kunne prøve å kjempe seg sin egen vei til objectivet, men slik ser det ikke ut til og bli. Men det trenger ikke være noen negativ ting med spillet, de som liker valgfrihet når det gjelder slikt, kommer nok til å nyte spillet selv om det er litt lineært på det punktet. Jeg ble positivt overasket over grafikken og den gode simulator "dealen" de har lagd til spillet. Alt føles liksom så ekte og troverdig! Folk reagerer så ekte liksom.
Jeg likte måten man behandlet kraften på, måten den kunne brukes til. Man kan løfte opp mennesker ( og nesten alt annet også) og sende lyn rett i dem. Eller om man har litt hastverk, bare kaste dem en plass langt vekke... Kontrollene tok liten tid å bli kjent med, alt føltes liksom så naturlig etter litt testing og eksperimentering.
I spillet starter man visst som Darth Vader som skal drepe enn gjemt Jedi. Mens vi holder på blir lys sverdet dratt ut av nevene hans, noe som ikke noen gang har blitt sett før i verken filmer eller spill. Darth V snur seg. Der står en liten gutt med sverdet hans. Darth Føler stor kraft i han, så han tar han med seg. Tiden spoles fram til det øyeblikk han er stor og en veldig god Sith tjener. Vi skal ut i rommet å drepe for var "Master", Darth Vader.

Dette er slik jeg tror historien kommer til å utarte seg:

Starkiller (som er the apprentice sitt navn) Tjener D.V. trofast. Han dreper alt han ser, siden han er D.V.s hemmelige apprentice. Etter en fight med en Jedi, får han inntrykk av at han ikke er ment til å tjene verken den mørke siden, eller Darth V. Han grubler på dette, men fortsetter tross sin tvil. Sener blir han bedt om å drepe en kvinne som han finner svært attraktiv. Han haler ut tiden, blir kjent med henne. Han klarer det ikke, han kan ikke drepe henne. Hun snur hans syn på livet, og hans syn på D.V og den mørke siden. Dette ender i at han kommer i kamp med selveste Darth Vader. Og jeg tror at Starkiller er den som ikke får se neste sol oppgang...

Darth Vader og Starkiller.

Starkiller lever visst en dårlig barndom hos Darth V. Darth V. er ikke i stand til og være en far, han er for oppsatt i å kontrollere universet. Starkiller blir trent ofte, om ikke hver dag. Som voksen Behandler Darth Vader han som en blanding av en soldat, og en sønn. Men Starkiller får lide om D.V. ikke får det som han vil... Deres forhold har sprikker lenge før Starkiller møter denne kvinner som han er så besatt i, men hun klart gjør sinnet hans. Til slutt ender det antagelig vis med et "far dreper sønn" opplegg... Tragisk nok...

Mellom Star Wars episode 3 og 4 er det mye som skjer, men som man ikke vet noe om. Etter og ha spilt dette spillet, skal man visst kunne tenke seg at man faktsik har opplevd det som skjedde i den tids perioden på konsollen. Spillet er utviklet i lag med Lucas som er "The Star Wars Maker".

Multiplayer har jeg ingen viten om i dette spillet, men håper selvsagt på en MP del her også.

Jeg gleder meg veldig til spillet, og håper denne bloggen ikke var til bortkastet tid :)
Arne Jakob, you have been activated. Your compliance is vital.
  • 0
Jeg digger Star Wars og jeg håper dette blir bra. Er så innmari lei av dårlige Starwars-spill. Men dette ser og høres meget bra ut. Krysser fingrene!
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Du er ikke alene om å glede deg stort til dette spillet som i mine øyne ser meget heftig ut. Er selv en gammel Star Wars-fanatiker og håper på at spillet innfrir mine forhåpninger

Takk for god blogg arnej
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Gleder meg å løfte en Stormtrooper i luften å kaste lyssablen inn og deretter grille den med Lightning!

BBQ Anyone!?
My Brain...
  • 0
Jeg håper også, og tror at det innfrir på jaffal de fleste områdene. Men selv om jeg gleder meg veldig, er det også viktig å være litt kritisk til det men jeg gleder meg
Prøvde i denne bloggen å skrive litt mer en jeg har gjort i tidligere blogger, og overaskende nok så ble det ikke bare surr ut av det
Arne Jakob, you have been activated. Your compliance is vital.
  • 0
Flott blogg gleder meg også til spillet kommer ut
  • 0
Kjempebra blogg
Men jeg håper inderlig ikke at The Aprentice dør tilslutt.. Han er jo ganske kul
Sondro =P
  • 0
jeg håper heller ikke at han dør, men alternativet er jo at han stikker av / rømmer
siden jeg har sett på en trailer at the apprentice og darth vader skal sloss med livet som innsats...
Men så har også hoved sjefen bak spillet også sagt at de kan muligens lage en etterfølger, så det er vrient å forutse... Men det blir spennende
Arne Jakob, you have been activated. Your compliance is vital.
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Skal heller kjøpe Mercenaries 2. Men det ser ut til at broren min skal kjøpe dette, så jeg får i hvert fall spilt det. Har middels forventninger. Den éne anmeldelsen som er kommet gav jo spillet 7.5/10, og det var jo en liten skuffelse... Men jeg får se. Det kan jo hende jeg digger det. Skal prøve å få tak i demoen snart.

Vel vel. God og informativ blogg, i alle fall.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Elsket Battlefront II.
Your best? Losers always whine about their best...winners go home and fuck the prom queen.
  • 0
Takk for kommentarer
Arne Jakob, you have been activated. Your compliance is vital.
  • 0
Håper dette blir bra, har planer om å skaffe det til wii.
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
på wii styrer man jo lys sverdet med kontrolleren, og det virker jo morrsomt ut
Arne Jakob, you have been activated. Your compliance is vital.
  • 0
Bra blogg!
Jeg gleder meg til dette spillet, og håper at jeg får kjøpt det. Har demoen og syntes det var skikkelig gøy å løfte ting og kaste de rundt. Synes at Starkiller er et veldig kreativt og orginalt navn da;P
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!