Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Som dere sikkert har fått med dere, har jeg for noen år tilbake jobbet på en nettbutikk som heter www.gpsbutikken.no. Her solgte jeg GPS-er i bøtter og spann og likte godt jobben. Nå har jeg vært i kontakt med gjengen igjen angående om de var interesserte i å sponse vårt kommende og meget annerledes BondeLANd-party og gjett om de var.

Faktisk er de interesserte i å sponse en Garmin Nüvi 360T - en fet GPS for bilbruk og nedenfor kan du se bilde av det slik GPS-en ser ut. Garmin har lenge vært på toppen av rangstigen med sine bilGPS-er og jeg har selv en Garmin Nüvi 760 og er kjempefornøyd med den. Det er godt å bli sponset av de lokale aktørene og selvsagt skal de få god reklame via vårt spennende arrangement.

Så nå lurer du sikkert på hva som skal til for å vinne denne fete GPS-en. Vi har faktisk tenkt å kjøre en geografi-quiz med noen "enkle" spørsmål og de med rett svar går videre til en annen compo som vi ikke har tenkt noe på ennå. Men det skal til litt for å vinne dette snedige redskapet som egner seg når du skal på ferie eller kjører på ukjente veier.

Mer info om BondeLANd kommer senere - stay tuned for more...

PS! Her er flere BondeLANd-blogger;

BondeLANd - med ButtKicker...!

BondeLANd - Jenter får halv pris!

BondeLANd - den grafiske designeren!

BondeLANd - et annerledes LAN - del 3!

Et annerledes LAN-party på gang - del 2

Annerledes LAN-party på gang - del 1

Er det noen av dere /familien som bruker GPS av noe slag?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Wow, en slik kunne jeg fått bruk for da jeg kjører opp snart!
Den er heldig den som vinner den!

Du er utrolig flink til å samle premier og organisere slike happenings, Bernt! Jeg er stolt av deg!
Dies irae kyrie, libera me domine. Dies irae kyre, requiem da domine. Dies irae kyrie, sanctus, sanctus excultate.
  • 0
Aoooo . Så mange fete premier til BondeLAND . Gleder meg! Har tross alt bestilt helt ny PC så sent som i fooriggårs, sitter å venter på info angående når jeg kan få den .

Angående BondeLANd: Hvordan fungerer LANet når det kommer til mat og drikke? Vil det være en egen kiosk på stedet, vil mat deles ut( ) eller ligger det en butikk i nærheten..?

Også: Er det mulig å få vite akkurat hvor på SNåsa LANet vil finne sted? Kjedelig å dra til SNåsa, også innse at man ikke aner hvor i alle dager man skal... Kart? .
Square Enix.
  • 0
Det vil være kiosk på stedet med det meste,også vil det være mulighet til og få ordentelig mat hver dag. men det må man kjøpe og HENTE selv

Det er en butikk i nærheten hvor det er rundt 10-15 min og gå.

Det vil bli satt opp skilt på veien som går igjenom snåsa om hvor det er hen, det skal være på snåsa ungdomskole.
Nullet slår till
  • 0
Hvor langt er det fra togstasjonen da? Siden jeg mest sansynelig må ta toget til Snåsa. Å hjem igjen.

Den GPS'en hadde det vært greit å ha.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
For de som kommer med tog skal ringe et telefonnummer som kommer senere og da blir vedkommende plukket opp
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg ankommer ikke lenger med tog, blir kjørt av mor til Snåsa .
Square Enix.
  • 0
Så du skal dit altså Zechez?! Finfint
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!