Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nå er det snart kun en måned til vi åpner dørene for vårt store og annerledes LAN-party som vil inneholde tonnevis med compoer og konkurranser i forskjellige størrelser. Gjengen satt en kveld og snakket litt i rundt dette og kom frem til en del av spillene vi skal kjøre compoer i og her kan jeg nevne;

CS
Call of Duty 4 (PC og Xbox 360)
Battlefield 2142
Battlefield Bad Company
Warcraft 3
Command & Conquer (har ikke bestemt versjon ennå)
Xpand Rally Xtreme
Euro Truck Simulator
Flight Simulator X
Pure
Baja
Fifa 09
Pro Evolution Soccer 09
Tiger Woods PGA Tour 09
Super Smash Bros Brawl
Mario Kart Wii
Ferrari Challenge
Beijing 2008
Brothers in Arms: Hells Highway
Forza 2
Guitar Hero
Singstar
Halo 3
++

I tillegg legger vi opp til en 10-kamp hvor man skal konkurrere i ti forskjellige spill. Her vil det bli en veldig fet premie til vinneren.

Sammen med pengepremier, kommer det til å bli masse andre premier med høy verdi og her er jeg nesten sikker på at hver og en av deltakerne vil kunne stikke av med ett eller annet snacks fra LAN-et.

Selvsagt blir det ikke kun compoer i spill. Vi har også tenkt å kjøre konkurranser i mange andre aktiviteter hvor det er store sjanser for at deltakere kan bli intervjuet i kampens hete av Radio Nowhere med Kengro & co i spissen.
Her finner du en egen radiostyrt bil-konkurranse, vi skal kjøre en russisk rulett, finne en bilbanemester samt en haug med andre konkurranser som kommer til å rive fletta av deltakerne.

Ellers venter vi fortsatt på svar i fra både Snåsa kommune, Indre Namdal Regionråd, Sparebank 1, Marios Musikk, Datakjeden samt en rekke andre sponsorer. Det blir spennende å se hvor mye vi kan få i støtte, for med innkjøp av radioutstyr, diverse teknisk utstyr, så krever det litt kapital å begynne med.

I løpet av denne uken håper vi på å kunne ha nettsiden www.bondeland.org oppe og da er det bare å melde seg på...

Nedenfor ser dere premiehaugen vi har fått i fra Logitech og her finner dere blant annet den beryktede og fete G9-musen, G15-tastatur, headsets, gamepader m.m.

Tusen hjertelig takk til Logitech

Her har dere flere blogger om BondeLANd skrevet av meg og andre!

BondeLANd - Quiz med GPS i premie!

BondeLANd - med ButtKicker...!

BondeLANd - Jenter får halv pris!

BondeLANd - den grafiske designeren!

BondeLANd - et annerledes LAN - del 3!

Et annerledes LAN-party på gang - del 2

Annerledes LAN-party på gang - del 1

BondeLANd -- Demo release?

Radio Nowhere rører på seg

BondeLANd, Radio Nowhere

BondeLANd, medaljens bakside.
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Ikke noe Halo 3 turnering?!

Uansett ser det ut som dette kommer til å bli et veldig bra LAN, og for vel bare ønske lykke til!
"I'm a dude, playing dude, disgusied as another dude!"
  • 0
Nice. Gleder meg. Selv om jeg har et minimum av spillene Jaja. Morsomt blir det uansett
Men hvorfor ikke CoD4 til PS3?
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Aaah, komemr til å bli herlig og utrolig morsomt. Har prøvd 7 av de nevnte spillene ovenfor. I Brawl er jeg nogenlunde halvgod( ) mens jeg forventer god plass i Mario Kart Wii!Med mindre noen bruker blåskall... Selfølgelig.

Hehey, thx Logitech !
Square Enix.
  • 0
Argh, Daniel er usikker pga prisen trur jeg... men jeg skal faen meg netale FOR han, hvis det er det som må til!!
For dette høres FETT ut!
  • 0
Det er da ikke så dyrt. Var det ikke 400kr da?
Er ikke så værst det for 4 dager.
  • 0
YES!! Guitar Hero

Mange kule compoer og konkuranser. Hvis jeg får overbevist foreldrene mine om at jeg kan dra så drar jeg

EDIT: Hvilket Guitar Hero er det?
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Skrevet av: Kronoz
2008-09-02 17:22

Det er da ikke så dyrt. Var det ikke 400kr da?
Er ikke så værst det for 4 dager.

Vi skal jo TIL Trondheim og da ;p tar 8 time å kjøre elns og siden ingen av oss har bil så blir det buss eller tog elns +++ mat osv

Men det er noen ting jeg lurer på:
1. åssen blir det med plasser osv?
2. ang spørsmål 1, kan jeg ta med 360, wii og pc?
3. Skal dere ha css og Halo 3 compo?

ty verry much Logitech
"I Have no Hands and I must Fap: The Making of Star Ocean"
  • 0
LAN'et er i Snåsa
  • 0
BF 2142 SKAL jeg ha med meg! Kommer til å stille med monsterPC for de som er interessert i slikt Stor og jævlig skjerm og tweaking/overklokking live. Må snakke med Bernt om å få god plass Noen compoer blir muligens kjørt på denne.
Håpløst avhengig av Diablo III...
  • 0
Skulle gjerne vært der, men jeg holder til på vestlandet og det er litt vanskelig for min del på 14 år å komme meg bort til Snåsa, selv om jeg veldig gjerne skulle vært der, for det høres ut som et kjempe bra opplegg!
Men et spørsmål; Har Pro Evolution Soccer 09 kommet ut? Jeg har selv PES 2008, men har ikke hørt om noen utgivelse til det 8'ende(eller 9'ende) spillet i serien eller er dette bare noe jeg har gått glipp av?
  • 0
Snåsa ? hvor er det
  • 0
Siterer Isukay:
Snåsa ? hvor er det

Ca 2-3 timer nord for Trondheim
  • 0
så det er enda lengre opp? zomg jaja koste hva det koste vil,

Im cumming
  • 0
Elaxer: Klart det blir en liten Halo 3 compo, glemte å føre på den

arneisback: Vi krysser fingrene for at dere kommer

Kronoz: I forhold til hva man kan delta på, så er det "skammelig" billig

Isukay: BondeLANd går av stabelen på Snåsa Samfunnshus. 1) Det blir plass til 150 PC-er samt en rekke konsoller. 2) Ikke noe problem om du ønsker det. 3) Tror ikke det blir CSS, men ikke umulig. Blir kjørt noen compoer på sparket også og Halo 3 blir det.

Pondus81: du som er med i Crewet skal nok få en god plass ja og ikke utenkelig at vi kan kjøre noen compoer på PC-en om det skulle gå greit

<b>Det er mulig at PES 09 har kommet ut, men ikke avgjort dessverre, men vi krysser fingrene.

Det kommer til å bli unikt opplegg og noe dere sjelden har opplevd før. Masse compoer og konkurranser vil sørge for at sjelden blir et kjedelig øyeblikk og med Kengro som sjef for radioen, ja så kan man også belage seg på en mengde latteranfall
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Håper bare det blir litt tid til å sove noen timer.
  • 0
Det blir det. For rundt firetiden vil det nok bli lite som skjer og det frem til litt utpå morgenkvisten
  • 0
Gleder meg enormt til dette!
Håper at jeg klareer å vinne en premie eller to
Speak up! you feel worse if you fail. A coward never tries.
  • 0
Can't wait Gleder meg som en liten unge! Etter å ha fått siste sponsorer på plass i morres kl. 7 så ser det ut til å bli et heftig PC bygg. Håper bare den slår et annet bygg som jeg vet kommer til LANet

Lagt til 2008-09-03 13:51:
Det er veldig lurt å ta en tur til et LAN som har Bernt som en av "styrerne"!! Han er SYKT god på å få tak i premier!!!

Lagt til 2008-09-03 13:52:
Gleder meg til å se "haugen" når jeg kommer på besøk Bernt.. Hehe
Håpløst avhengig av Diablo III...
  • 0
Dette blir knallbra Bernt Erik! Du er kjempemessig! Gleder meg som en unge til LAN'et, håper kabalen går opp så jeg får anledningen!
Dies irae kyrie, libera me domine. Dies irae kyre, requiem da domine. Dies irae kyrie, sanctus, sanctus excultate.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!