Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Send SMS "Rumpe" til 2422 og du får en haug med lekre damerumper til din mobil. Dette er budskapet fra en reklame som har blitt visst en rekke ganger på TV3 den siste tiden.

Eller hva sier du til; Send SMS "HET" til 2422 og du får en klase lekre og hotte damer inn på din mobil.

For de som biter på dette får ikke bare en melding på kjøpet, men en haug med andre inntil man finner ut å stoppe det hele. Med en gang du sender inn, så er du med i et abonnement og som gir deg tre slike meldinger i uken til den nette summen av 30,- pr. meldning. Makan til kynisme. Ikke bare må du betale en sum på 30,- kroner for den ene meldingen, men du må søren meg punge ut 60 kroner til denne uken og 90,- de andre ukene til du ikke vil være med mer.

Nei, jeg ler hver gang jeg ser en slik reklame og tenker på de stakkarene som hopper på. For min del blir dette bare dumt og hvis man så absolutt vil ha rumper inne på mobilen, så får man heller spørre en venninne om å låne rumpa for et sekund å knipse i vei. Da blir hun jo kjendis på mobilen din om hun vil da ...?

Hva mener du om slike reklamer? Er du en av de som hopper på og kjøper dette eller ler du like mye som meg når du ser slike reklamer på TV-en?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg har stengt av slike bestillinger på mobilen min.

Kjøpte en sang fra en reklmae på MTV.
Mistet over 100 Kr før jeg la merke til det.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
jeg liker den du kan late som om du kan se igjennom andres klær ;p stupid

så jeg ler for det meste ja men har kjøpt en gang og,,, skal ikke si ha jeg kjøpte
"I Have no Hands and I must Fap: The Making of Star Ocean"
  • 0
Jeg har vel som de fleste menn gått på MINST en slik reklame uten å lese det med liten skrift.

Never again!
  • 0
likte bilde nesten mer en bloggen
From each according to his ability, to each according to his need
  • 0
Er selv ganske skeptisk til slike reklamer og har aldri bestilt slik bilder. Sånt kan man jo bare se på nettet
"Objection!"
  • 0
Har sett mange sånne reklamer, men aldri bestilt noe.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
For å være helt ærlig så synes jeg at de som går på sånt er litt vel lettlurte! Jeg kunne aldri tenke meg å kjøpe wallpapers eller noe annet fra sånne drittselskaper! Hvis folk absolutt må ha damerumper på mobilen sin kan de vel bare finne dem på nettet og laste det over på mobilen
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
ler hver eneste gang, bare tullinger kjøper dette.
  • 0
heilt unødvendige avbrek mitt inne i alle favoritt seriane mine, ingenting å le av

helgene hadde vore veldig nær perfeksjon hadde det ikkje vore for langdryge og meinigslause reklamepausar
A good General does not lead his Army to destruction just because he knows it will follow.
  • 0
ar aldri kjøpt slikt idioti, kommer aldri til å gjøre det heller. Maken til latterlig konsept!
Square Enix.
  • 0
snakker du av erfaring bernt ?
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Hehe - nope torleif Men har alltid tenkt på de som biter på og hvorfor de gjør det
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Syns det er idiotisk, barnslig, teit og flaut, ja. Har aldri gjort det selv, man får vel heller finne bilder på internett manuelt, lagre dem og laste dem inn på mobilen. Det er i det minste gratis...
You're sleeping over, right?
  • 0
  • BaM
  • BaM
De reklamen der er bare targiske, tar over til en annen kanal når dem kommer.
I Embrace Darkness and whaits for the sunset
  • 0
Der har du jamba....
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Jeg gråter på en måte inni meg (veldig stille) over alle de hjernedøde tullingene som faktisk lar seg lure av dette tullet. Samtidig får jeg en god latter av de idiotene som finner på det her.

Noen som har sett "den nakne titteren"? Den er den morsomste/mest tragiske ever

Fint bilde forresten
Just kill him with your awesome
  • 0
Fy fy bernt. Har ikke du barn?

En kompis av meg kjøpte en sang av jamba en gang. Så 3 månder senrer fikk han en melding om han ville stoppe abonomanget. Kostet han 90 kr for 1 sang

WORD Soraki. Nakene tittern på din mobil
1337 er ut, 1227 er inn! http://1227.com/
  • 0
Altså, helt ærlig, hvis man går på disse reklamene så må man være komlett IDIOT!
Og de j****** som reklamerer for det, bruker jo skriftstørrelse 0,5 når de skrive det viktigste! Er ikke det noe som kalles svindel egentlig?
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
Jeg ler nok like mye som deg Bernt Erik. Kunne aldri ha funnet på gå på noe sånt.

Det eneste er at jeg har opplevd å automatisk bli meldt på et slikt abonnement. Det var ikke akkurat den typen, men det var snakk om noen wallpapers. Maken til frekkhet. Man måtte sende melding for å stoppe det, en type markedsføring som absolutt ikke er lov, men som likevel ikke er så uvanlig. Så jeg måtte altså betale for en tjeneste jeg ikke hadde bestilt og ikke benyttet meg av. Heldigvis stoppet jeg det før det ble spesielt store summer, så jeg orket ikke å bruke tid på å klage til Tele2.

En annen gang opplevde jeg at en "kamerat" tok telefonen min og prøvde å bestille noe sånne greier fordi det var sånn at han fikk et eller annet for å rekruttere folk til tjenesten. Heldigvis skrev han feil.

En annen form for mobilsvindel-forsøk jeg har opplevd er melding fra noen som utgir seg for å representere Nokia, som da liksom skal ha hatt en konkurranse der min telefon har vunnet opptil flere hundre tusen pund. For å heve premien må man da henvende seg til et gitt telefonnummer eller sende mail til nokiauk***@hotmail.com (sladdet for at ingen skal finne på å prøve). WTF? Selvsagt har Nokia eget domene og ville aldri brukt en hotmail account.
Jeg har mottatt en slik melding to ganger, men ikke prøvd å svare. Hva slags svindel det er vet jeg derfor ikke, men går ut ifra at de enten skal få deg til å betale noe, eller selge adressen og nummeret ditt til spammere.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
shit, jeg får gjevnlig meldig fordi jeg kjøpte en sang.

koster den 30kr vær gang?

hvordan finner jeg ut det?
  • 0
Har aldri så mye som overveiet å benytte meg av noe slikt. Jeg ler så jeg griner når jeg tenker på de som faktisk er lettlurte nok til å sende etter disse idiotiske abonnementene.
Mange av produktene det ustanselig reklameres for er ofte så latterlige at det i det hele tatt er merkelig at selskapene tar seg bryet med å lage dem. Noe av det dummeste jeg har sett til nå er vel "piken med purren". Hva i helvete er poenget med dette?

Siterer Strategist:
Det eneste er at jeg har opplevd å automatisk bli meldt på et slikt abonnement. Det var ikke akkurat den typen, men det var snakk om noen wallpapers. Maken til frekkhet. Man måtte sende melding for å stoppe det, en type markedsføring som absolutt ikke er lov, men som likevel ikke er så uvanlig. Så jeg måtte altså betale for en tjeneste jeg ikke hadde bestilt og ikke benyttet meg av. Heldigvis stoppet jeg det før det ble spesielt store summer, så jeg orket ikke å bruke tid på å klage til Tele2.

Det kunne du vel anmeldt hvis du er hundre prosent sikker på at ikke du eller noen andre meldte deg på? Hvis ikke kan det vel nesten kategoriseres som tyveri av selskapet bak dette.
Den beste måten man muligens kan barrikadere seg mot slikt på er å ikke sette nummeret ditt i verken kataloger eller nettkataloger. Det er det mange som gjør i dag, inkludert meg selv, og da blir det verre for diverse svindlere å gjennomføre noe slikt.

Siterer Rampage Jackson:
shit, jeg får gjevnlig meldig fordi jeg kjøpte en sang.

koster den 30kr vær gang?

hvordan finner jeg ut det?

Det er mulig at du fortsatt er påmeldt et abonnement hvis du ikke meldte deg ut etter at du kjøpte sangen. Hvis du er det koster det deg nok en pen liten slant hver eneste gang du mottar disse meldingene.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Alle som kjøper en telefon nå til dags får antakelig med en kabel og de har vel tilgang til en PC i hjemmet, så hvorfor ikke bare plugge den til og gå på 4chan og legge inn alle dame bildene de vil

Er vel mest unger som går på disse reklamene.
"get poor die tryin"
  • 0
Det værste er at alt dette får man gratis...på internett.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!