Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Å få arrangert et LAN-party er ikke like enkelt og det krever sin mann å få trådene til å møtes, men det som gjør dette så interessant er alle de positive tilbakemeldingene vi får for det vi driver med. Her strømmer det på med personer som ønsker å hjelpe til, støtte fra diverse sponsorer og kreative idèer fra crewet. Det skorter ikke på aktivitet.

Om kveldene sendes den ene mailen etter den andre og svarene kommer etter hvert som de blir sendt. Det går bare en vei nå og det i nedoverbakke. For overalt vi snur oss så mottar vi en klapp på skulderen og skussmål om et godt LAN-party.

Alle som har hørt hva vi har valgt å kalle LAN-et har fått seg en god latter og Liv Anita på Elkjøp Steinkjer kom med forslaget om at vi i crewet burde ha på oss arbeidsdressene fra Felleskjøpet og den idèen av slettes ikke dum Med logoen vår på brystet og med skrikende bokstaver som viser "crew" bak på ryggen ville ha vakt oppsikt på et LAN. spesielt med tanke på at vi etter hvert skal til Steinkjer og Trondheim med BondeLANd.

Akkurat nå har jeg fått svar fra Snåsa kommune at de støtter oss med blant annet 10 775 kroner i rabatt for leie av Snåsa Samfunnshus. Dette er en meget bra sum og må betale 5000 kroner i leie (strøm og vasking) noe som så abslutt er overkommelig og takknemlig er vi uten tvil. Eller håper vi selvsagt også på økonisk støtte fra kommunen i og med at vi har en del utgifter som må dekkes opp før vi starter LAN-et.

Nedenfor ser du noen av premiene vi har fått in til LAN-et og det første bildet er premiene fra Activision Blizzard. Bilde nummer to er fra Microsoft...

Flere BondeLANd-blogger finner du nedenfor;

BondeLANd - Compoer og konkurranser!

BondeLANd - Quiz med GPS i premie!

BondeLANd - med ButtKicker...!

BondeLANd - Jenter får halv pris!

BondeLANd - den grafiske designeren!

BondeLANd - et annerledes LAN - del 3!

Et annerledes LAN-party på gang - del 2

Annerledes LAN-party på gang - del 1

BondeLANd -- Demo release?

Radio Nowhere rører på seg

BondeLANd, Radio Nowhere

BondeLANd, medaljens bakside.
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
MÅ KOMME. PÅ LAN

Dette ser veldig bra ut Bernt

Keep up the good work!
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Jeg får ikke logget inn på CREW-mailen min jeg =S

Men dette ser kjempemessig ut, du er så flink at jeg blir stolt av deg og resten av Crewet. Ideen om uniformene var jo rent geniale! Håper det slår tvert igjennom!

Fortsett med det gode arbeidet Bernt, du er dynamitt!
Dies irae kyrie, libera me domine. Dies irae kyre, requiem da domine. Dies irae kyrie, sanctus, sanctus excultate.
  • 0
  • eppi
  • eppi
sweeet
heldigen dere som kan komme dere der!
jeg VIL men kan ikke
Sk8 is a job, I love it
  • 0
På bøler-lan tror jeg vi låner en skole gratis. Med internett og alt. Men er ikke sikker da.
1337 er ut, 1227 er inn! http://1227.com/
  • 0
Supert! Kjempebra at Snåsa kommune sponser dere, dette viser jo god tro på prosjektet deres! Får da endelig håpe at LANet blir sponset ned til de siste utgiftene også.
Jeg kommer i allefall garantert på LANet, ny PC er i hus. Genial maskin! 24" er ute av denne verden! Blir faktisk for stort, så bruker bare halve skjermen når nettleseren er oppe, haha.

CoD4 skjorte! Den bare må jeg vinne! Også så mange andre fete premier! Håper virkelig jeg får overtaket i en eller annen liten konuranse på LANet, så jeg kan rutte med en premie når jeg er vel hjemme igjen! Gleder meg!

Og - Godt jobbet, Crew BondeLANd!
Square Enix.
  • 0
Den CoD skjorten er MIN!!!
Med de premiene så har jeg bestemt meg for at jeg skal på LAN.
Det å se dere i uniform spiller også inn
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Lars Frode, kjent som vinner av COD og Halo3 turneringer i Bernt Eriks tidligere blogger har allerede en maken T-skjorte grunnet sine spillferdigheter.

Han vant ikke noe sist gang dog.

Mulig han kommer på LAN'et også, forbered dere på svært mulig grisebank i Halo, Gears of War og Call of Duty da ;)

Han har også en Halo 3 joggedress pga. vinning i turneringer.
Dies irae kyrie, libera me domine. Dies irae kyre, requiem da domine. Dies irae kyrie, sanctus, sanctus excultate.
  • 0
Gleder meg bare mer og mer til dette LANet.!

Fint å høre at dere blir sponset av snåsa kommune
Speak up! you feel worse if you fail. A coward never tries.
  • 0
Dette går riktig vei dette Bernt Partyet nermer seg med stormskritt og ting begynner å ta form for fullt, så nå er det bare å starte nedtellingen
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!