Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Den store nyheten angående PC-versjonen av Grand Theft Auto IV er ikke at den endelig er klar for salg, men at man ved å kjøpe spillet får en videoeditor på kjøpet. Denne gir spilleren muligheten til å filme, klippe og lime i spillet, sette det sammen med effekter og lyd, lagre det som en WMV-fil, og deretter laste den opp til internett, hvor den kan deles med venner og ukjente.

Her kan dere se et eksempel på hva videoeditoren kan utrette, i en video laget av Rockstar selv, kalt "Burgatory". Dette vil definitivt sette GTA IV på kartet når det kommer til machinema, og jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til å se hva kreative sjeler klarer å sette sammen!

Flere enn meg som fikk lyst på PC-versjonen nå?

Kort blogg, men men...
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Kult. Dette her hadde jeg ikke hørt om. Får vel kanskje skaffe spillet før eller senere så jeg får testet det ut. Det kan i alle fall komme til å bli mye artig materiale å finne rundt på internett når dette kommer.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Gleder meg som et lite barn til dette og beviser at spillutviklerne også satser på PC-en som spillmaskin
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Dette viste jeg ikke, takk for infoen
Det ser ganske så kult ut ja!
Blir morsomt å se hva folk kommer med
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Ser fett ut, men tror fortsatt konsollversonene er bedre!
Ja... Ehm... Hva skal jeg si?
  • 0
da var det avgjort! undertegnede skal ha GTA IV til pc også!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Burde ikke komme til pc, ikke mirrors edge heller, det er mer konsoll spill!
Assassins creed også... de lager for mange "konsoll" Spill på pc
  • 0
Akkurat GTA startet jo som en PC-serie, så hvorfor er det ulogiskt at det skulle komme til PC?
  • 0
Er 2 grunner til at jeg IKKE kjøper dette på pc! Securom 7 kopibeskyttelse, og windows live! Å ødelegge spill på den måten er helt latterlig!

Og den store forskjellen mellom pc og konsollversjonene er grafikken, men man behøves et monster av en pc for å virkelig utnytte det! Jeg kjører spillet på medium, men langt fra full view distanse på, men detaljene er mye bedre på det du ser. Det er den eneste forskjellen!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!