Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Mere "gledesstøv" fra yours truly

Vinter
Denne årstiden må være det værste som noen gang er oppfunnet, dette er årstiden som beviser at gud er en kvinne og var plaget med pms så hun ville plage alle når dette mølet ble oppfunnet. Det hadde vært greit nok hadde det vært snø, men det er forbigående og blir fort erstattet av regn, noe som fører til sørpe og annet piss.

Dette er værre enn irriterende da en faen hakke meg må ha gummistøvler på for å gå 2 meter utenfor døra når det er på det værste. Det må da finnes diverse grenser.

Om gud er en kvinne finnes det neppe grenser på faenskapet, da er det faen meg rart at det ikke er dommedag 1 gang i måneden

Telenor

Måtte faen ta dette selskapet i ræva med noe stort og hardt, jeg har nå den selsomme gleden av og ha internett via dette møkkaselskapet. Jeg har enda til gode og ha en dag hvor det fungerer uten krøll fra morgen til kveld, det er hele tiden en "siden kan ikke finnes" melding og "kose" seg med. Slikt gjør ikke akkurat underverker med humøret mitt. Internett er noe som skal fungere mest mulig, dette er noe jeg regnet med at den dummeste lærlingen hadde oppfattet, men det ser ut til at jeg tok kraftig feil der. Bare vent til jeg har tid nok til å sitte 8 timer i kø på kunde"service", da skal de faen meg få så øra flagrer i timesvis etterpå.
Fordømte jævler alle som en

Fuck this place, it's bullshit. I'm outta here
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Ahh. Godt å høre litt blogging fra deg igjen. Godt at du har frisket opp i dette konseptet. Det er alltid morsom lesning.
Og ja. Telenor har ikke så godt internettilbud, men det er nå engang det vi har her hjemme også. Og "servicen"... Koster jo flere hundre kroner bare å komme igjennom med de takstene.

Men jeg har ikke noe imot at det er vinter. Bortsett fra at det er så jævlig mørkt.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
ahh... her funker Telenor meir eller mindre knirkefritt , utenom når eg verkeleg treng den for å fullføre eit arbeid. Då er det alltid ein feilmeilding
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Synd telenor har monopol på internetten mange steder. Har ikke andre muligheter her enda, og de suger. Nåja, selv om det er tregt som faen så funker det hvertfall for tiden, det er vel noe å være glad for det også.
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
Syns telenor internett funker helt fint jeg
Har hatt problemer en gang, og da ringe de meg opp 15 min etter jeg sa ifra og var kjempehyggelige
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Synes vinter er topp. Det er typisk norsk. Hvor er nasjonalstoltheten din?
This is a private conversation between me and the world
  • 0
typisk norsk - nasjonalitet? er da for faan meg vinter og jævelskap andre steder på denne kloden. ingen ting med nasjonalfølelse å gjøre om en syns ei årstid er ett rent helvette vel?
  • 0
Snø og regn er nok det vi vil oppleve i noen timer til her Kengro - dessverre ... Men til uka blir det mer stabilt - håper jeg

Ellers var det kanskje bra at jeg ikke hoppet over til Telenor og har internettet via NTE. At det skal være så mye problemer med linjen er søren meg ikke bra nei
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!