Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Christin Vekseth er en kjent kunstner på Snåsa og har malt en rekke meget flotte malerier som jeg selv har stått og beundret med siklende blikk. Jeg har ofte tenkt på hvordan i heiteste huleste man får til noe så vakkert.

I den senere tiden har hun spesialisert seg på tolking av film og spill og det har medført i noe som jeg uten tvil har blitt imponert over, nemlig malerier fra spill- og filmverden.

I dag skal dere få se noe som Christin har lagd til Shaun White og jeg kan ikke si annet enn at dette var meget lekkert og noe mange sikkert kunne ha tenkt seg å hatt på veggen hjemme i spillbula si eller kanskje også på stua.

Jeg sikler - hva med dere? Er det noen spill dere kunne ha tenkt dere å ha sett slike malerier av?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Ser utvilsomt kult ut..bortsett fra ubi-logoen..er hun sponset??

-> Vært uber å hatt Malerier fra ting som Heimdall, Moonstone eller Super Metroid
The Power of console gaming reinvented through my eyes!
  • 0
Hun er ikke sponset nei
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Det så unektelig kult ut. Og logoen kan man også leve med. Hun er jo tross alt nødt til å gi credits til de som eier rettighetene.

Men er det tegnet eller malt?

Skulle gjerne sett en tolkning av ett av Total War-spillene!
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
hun heter CHRISTIN;) jeg har ett sin city(film) bilde fra henne, drit rått. bildene er malt og klipp å lim praksis!! litt forskjellig.
men hun er rå på maleri da!
utstilling kan ses på kafe midt punktet på snåsa i hele desember(salgs utstilling)
  • 0
Jepp og jeg er imponert over det hun maler
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Bra bilde, skulle hatt et sånt av CoD4 eller ME
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Fett maleri Enkelte spill er kunst, og jeg skulle gjerne hatt noen spillmalerier på rommet mitt. Kanskje noe fra lost odyssey, gears of war eller final fantasy.
All work and no play makes zatzinki a dull boy
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Hun har tegnet noen griser i fjøset vårt(ikke at det har så mye med spill da)
Men tilbake til spill verdenen, jeg er dreven i photoshop så jeg kan lage selv på data, fattern har lagd en vi har på "Spill-Rommet" vårt: http://gamereactor.no/minebilder/Zuil/?id=57606
(litt gammelt, så spillene er litt utdaterte)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!