Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ja, tittelen sier alt; hvordan var din første Wrath of the Lich King dag?

Vet at det er litt sent å lage denne bloggen, men what the heck, jeg gjør det uansett.

Hva var det første du gjorde da du installerte utvidelsen? LAgde du deg en Death Knight med en gang eller logga du deg inn på lvl 70 l33t d00d'en din og stakk opp til Northrend og grinda?

Det første jeg gjorde var å lage meg en Orc Death Knigh (som jeg senere sletta for å lage en human).
Etter at jeg lvl 57 ringe vennen min meg og spurte meg om å LANe hos ham. Så Når vi da hadde lagt oss var både DK'en og Pallyen min lvl 60.

Hvis dere vil, kan dere tilføye om dere kjøpte den vanlige pakningen, eller om dere forhåndsbestilte pakken og fikk alle de kule tingene.

Hvis dere virkelig er i farta så kan der fortelle om hvordan ventetiden var da der skulle kjøpe Wotlk. Har to venner som sykla bort til Torvbyen kl.01.00 og kjøpte seg det. Kan si de var trøtte neste dag på skolen xD Men jeg skulle ønske jeg var med :( hadde vært dritkult, men jeg sov jeg........xD
  • 0
Det første jeg gjorde var å lage meg en death knight(74,night elf) for å sjekke om navnet jeg hadde tenkt å ha på han var opptatt og det var det Men fant et annet et, så nå er jeg mer på death knight-en enn jeg er på druiden(73,night elf) og magen(70,gnome)

Jeg forhåndsbestilte Collector's Edition

PS: Navnet på dk-en er:Tarquin;) og Unholy er helt klart det beste talent treet for dk mener nå jeg da;)
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Specca Blood på DK'en min jeg for bedre dps.
  • 0
Det første jeg gjorde var å lage en Dk på servern Shattered Hand, gadd ikke spille på lvl 70 så fikk death knighten opp til 80 temlig fort. Har ikke det beste gearet enda men har starta med Naxx så får se om det blir no Epix etter hvert .

Er Unholy tanking specc som jeg vil si er det beste speccet for tanking.

Jeg var en av 2 som vant Colectors Edition. Så sparte de penga ^^. Det var på Absolutt spill på Kongsberg. Venta vel ute i 2-3 timer var 3 mann i køen og hadde vel fått Colectors uansett.

Lagt til 2008-12-08 19:29:
Han heter Atlejohnny btw
"Å å å en ting til, de burde ikke la rassene få nye klasser, for da blir ikke rassene like spesiele lengre." - Simidude
  • 0
Laget Death Knight på Burning Legion, lvl 80 human nå og heter Zaney

En blanding av blood og unholy er best dps
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
På min første dag i Likfyrstens Vrede, gikk jeg inn på den gamle kontoen min. Oppdaget at du ikke kunne lage Death Knight på survere du ikke har en lvl 55 på (broren min var lvl 70 på den tiden). Gikk inn på den vanlige figuren min. Spilte en 5-10 min og logga ut. Siden har jeg ikke spilt det
This is a private conversation between me and the world
  • 0
Min første dag var så full av lag at det var helt grusomt. Kom meg til Northrend så brøt serveren sammen og kom ikke opp før 12 timer senere elns

Er nettopp kommet til 80 og liker det bedre og bedre.
Blå...
  • 0
Høyeste char'en min er lvl 63.....-.-

Var ikke så über i å lvle når jeg spilte.xD
  • 0
  • ES
  • ES
Æsj!
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!