Cookie

Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Huff, jeg ble trist i dag da jeg leste nyheten på Nettavisen at Petter Solberg nå er uten arbeid. På grunn av finanskrisen har Subaru valgt å skrinlegge neste års deltakelse i WRC og for meg er dette trist. For selv om Petter Solberg har hatt det hardt med å vinne den siste tiden, så er det jo tross alt hans arbeidsplass vi snakker om.

Petter er for meg en unik person som hele tiden er jordnær, blid og stort sett fornøyd. Jeg har alltid likt Petter og nå er det veldig trist å lese at han står uten arbeid og at Subaru som har hatt Colin McRae og Richard Burns under sine vinger gir seg i rallysirkuset.

At finanskrisen slår ut mange er det ingen tvil om og det er ikke så lenge siden at Honda (takk til Joacim) trakk seg fra Formel 1-kjøringen. Honda er jo også et selskap som har vært med lenge i Formel 1 - så det hele begynner å bli litt merkelig når den ene etter den andre trekker seg fra slike ting.

I rallysirkuset er det nå kun Ford og Citroën som er igjen av de store selskapene og nå krysser jeg fingrene for at det fortsatt blir arrangert WRC og at ikke det blir lagt på is som mye annet blir for tiden.

Hva mener du? Skal man bare drite i hele opplegget og legge ned WRC til flere en dag melder seg på eller skal man kjøre på som før. Vet du om andre som har mistet jobben sin på grunn av finanskrisen? Har finanskrisen hatt påvirkning for deg på noen som helst måte eller går livet sin vante gang?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
"My biges dream in den whole wørld is gøne"
Tenker sikkert Solberg nå

Men håper han klarer å eventluelt finne seg en ny jobb da.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Er trist at subaru må skrinlegge neste års WRC ja Ikke fordi Solberg er med der, men de har alltid vært gode tittelutfordrere. Ikke at jeg fulgte så mye med på rally, men Subaru har alltid vært en av mine favoritter innen rally.

Men tror ikke Solberg har problemer med å finne seg ny arbeidgivere ;)
  • 0
Han kan bli Oslos beste taxisjåfør.
  • 0
sattans dumme finanskrisen!dette burde ikke godt ud over subaru og petter, hvorfor kunne ikke, tja si de godt utover noe annent som..kommer ikke på noe nå men, noe annent burde blit ramma isteden for!
kjetil
  • 0
lite koselig!
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Synes også det er trist, han har jo faktisk vært verdens beste....

Litt off topic, men ser andre ting som skjer under denne krisen.
Jeg ser problemer i min sport også, nemlig basketball... Jeg bor i nord-norge nærmere bestemt Narvik, og det er jo bare en halvannen time unna Harstad og Harstad Vikings.

Pga finanskrisen har sponsorer trukket seg tilbake fra klubben og nå sliter Vikings, dem er snart i ferd me å gå konkurs.
Dette er ikke bra for norsk basket.

Som sagt litt off topic, men man ser jo hva denne krisen gjør
I do not need a cause for my rage, I just despise the nature of the human race!
  • 0
Ja skikkelig synd. Jeg synes ikke synd på alle de i Asia og andre deler av den tredje verden som mistet jobben pga fabrikk nedleggelse, men synes skikkelig synd på en østlending som ikke kan snakke englesk. Ja, virkelig bu føkking ho.
"What is democrasy?That have something to do with young men killing each other."
  • 0
Cænt beliv itt!
  • 0
Petter Solberg har jo kontrakt med subare som gjelder ut 2009 da. Så han kommer nok til å klare seg ;) Også er det nok endel andre team som gjerne vil ta ham inn!
Vasa, du blir hva du spiser. Tynn å sprø :P
  • 0
Hmm, kjedelig. Petter Solberg har ikke imponert så mange i det siste, men han virker som en hyggelig kar. Det er synd at han mister jobben, men han dukker vel opp med et eget bilpolish-merke eller noe lignende om et års tid. Penger blir det vel på han, så lenge han holder kjendisstatusen ved like
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
det er ikke bra
  • 0
Triste greier. Det er da Rally Norway til neste år så det er ganske teit at Norges beste rallyfører ikke kan kjøre, det er også ganske teit at Honda har gitt seg i formel 1, de har slitt litt de siste årene.
I was frozen, today!
  • 0
o shit dis is really nøt god for the rallysport

Han får jo sikkert en annen sponsor, han er jo i verdens klasse
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Han har sliti litt med den verdensplassen de siste årene da
  • 0
  • ES
  • ES
Om Petter har vært smart og spart noen av penga sine, så er det ikke noe synd på ham, Bernt Erik. Da har han mer penger enn vi noen gang vil få.
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Forstår ikke hva det er finansekrise er, betyr det at regjeringen i landene har brukt for mye penger og må derfor ''stjele'' fra uskyldige mennesker og fabrikker?
  • 0
Siterer Zyrocz:
Forstår ikke hva det er finansekrise er, betyr det at regjeringen i landene har brukt for mye penger og må derfor ''stjele'' fra uskyldige mennesker og fabrikker?

Sorry, men...
"What is democrasy?That have something to do with young men killing each other."
  • 0
Huff, dette er ikke bra . Petter Solberg er genial og det er rallysporten også
Ære være Naughty Dog!
  • 0
det er vel berre eit tidsspørsmål før subaru blir med i WRC igjen . Etter finanskrisa byrjer å gi seg, så byrjar dei nok å køyre igjen
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Jeg tror ikke noe på at Subaru går ut pga finanskrisen. Det kan være en faktor men jeg tror de går ut på grunn av mangler på gode resultater. Ingen resultater er egentlig dårlig reklame for et bilemerke, og skjønner egentlig at de trekker seg.

Men må være dumt for Petter å miste arbeid plassen sin. Lykke til videre Petter
  • 0
har nok mest med finansekrisa å gjøre, de sier jo opp folk over en lav sko i bilindustrien. selges ikke nye biler skjønner du og da blir dt lite kroner å drive ett rally team med;)
så har ikke herr solberg gjort ett døyt fornuftid siden 2003 da, verken før eller siden faktisk.
i have trøbbel with my bil you see;)
  • 0
Han kan begynne å lage spill!

Petter Solberg Rally: Dirt!

Startmenyen ville blitt:
"-Singel reis
- Multiplei
- Køstomais
- Oppsjøns"

Lool
"To all of those who like parmesan cheese. WHAT THE HELL IS WRONG WITH YOU!? CAN'T YOU SMELL IT!?" ~The Umbilical Brothers~
  • 0
Faen meg på tide at verdens værste selskap til å lage rallybiler tar til vett og forsvinner, Subaru har like mye i rally og gjøre som Bugatti, de har ikke lagd en brukbar bil å 5 år og da er det på tide og ta til vettet å ha seg ut av det. Solbegr er en god sjåfør og får andre jobber
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!