Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Siterer Moobeastie:
Er nok avhengig ja. Har netopp begynt å spille WOW igjen etter en lengre pause, og det er skremmende at det klarte å hekte meg igjen. Trodde jeg var helt ferdig med det...

WoW er farlige greier, du vil bli enda mer hekta når du kommer deg til 68(da du kan dra til Northrend).

Tror jeg har blitt addicted til bf2142 igjen, fikk sånn helt plutselig lyst til å spille det igjen, de neste dagene kommer vel til å gå på 2142 nå.
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
Jeg synes bare det er rett og rimelig at online spill koster penger i måneden! For her er får vi sykt mye spill for pengene i tillegg til at vi har 24/7 online support in-game, pluss jevnlige oppdateringer. Her for en uke siden kjøpte jeg meg fable 2 for 599, og var helt hekta i 4 dager helt til jeg runda det. ( Jeg kunne jo fortsatt i all evighet, men etter å ha kjøpt castle fairfax avtok spennigen.) Er det ikke da verdt det å betale usle 100 kr i måneden for et spill som bare gir og gir og aldri tar slutt, et spill som jeg spilt MINST like mye per dag da jeg spilte det som fable?

ps: Har slutta med wow og er sykt letta, og oppfordrer alle ande til det og. De første månedene er harde og man vil av og til føle suget senere også, men det er difinitivt verdt det!
  • 0
Er det et spill jeg alltid vender tilbake til online, så er det Battlefield. 250 timer på to år er jo ikke akkuratt avhengig(håper jeg ). WoW gidder jeg ikke. Det blir feil å betale for et spill man har kjøpt..

"Det handler om prinsipper sier Andreas, ja sier Blizzard, våre prinsipper."
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
Er veldig spent på hvordan det blir når Starcraft 2 kommer - det spørs om man blir enda mer avhengig da

Har selv vært med på både Guild Wars, WoW og Age of Conan som beta-tester og fant fort ut at disse spillene ville få meg hekta ...
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
For et par år siden spilte jeg en del WoW. Det var egentlig litt skremmende å føle hvor godt Blizzard hadde skrudd sammen spillet slik at man "båre må ha det".
Det var alltid en quest, en level eller noe annet som var rett rundt hjørnet hele tiden, slik at man alltid fikk følelsen av at man burde spille bare en time til.

Men så dro jeg til utlandet og giftet meg, og etter det har det ikke blitt noe mer WoW...
I'm gonna live forever. Or die trying...
  • 0
er ikke avhengi av å spille online men jeg liker å spille super smash bros brawl online.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg hadde en pause i høst fra WoW pga studier og masse annet, men har begynt litt igjen nå etter juleferien startet.

Men jeg har aldri ansett meg selv som avhengig, det eneste som er litt dumt med det er at jeg tilbringer mindre tid her. Må få se å lage en blogg igjen snart.
"To all of those who like parmesan cheese. WHAT THE HELL IS WRONG WITH YOU!? CAN'T YOU SMELL IT!?" ~The Umbilical Brothers~
  • 0
Har spilt wow i sammenlagt 3 år tror jeg, og må innrømme at jeg til tider har brukt for mye tid på det. Spillet blir mindre moro om en ikke virkelig går inn for det rett og slett, men så lenge en setter litt grenser for seg selv går det fint. Har mye større problemer med å legge ifra meg gears of war og halo 3 når jeg spiller det online ^^
Spiller WoW ca 5 timer i uka nå i ferien når jeg har lite å ta meg til...

Uansett, jeg tror litt av greia med "avhengigheten" til å spille online ligger i både hvor gøy det er å slå andre spillere, og hvor bittert det er å tape. Selv merker jeg at jeg ikke vil avslutte med en dårlig match f.eks.
Det er morsomt, tilgjengelig og trigger konkuranseinstinktet. Enkelt og greit

Edit: Når det kommer til WoW syns jeg så og si alt annet enn Player vs. Player elementene er kjedelige, og de går jeg fort lei av xD
En annen ting er at spillet har blitt mindre hardcore etter tbc.
"Eye for an Eye makes the whole world blind"
  • 0
Jeg er ganske avhengig av WOW. Grunnen til dette er at jeg syntes det er utrolig gøy å gå med venner(altså IRL venner) å downe en boss, få frem ulike ferdigheter og latterligheter.

Jeg føler at folk åpner seg mer opp på et spill en hva de gjør i virkeligheten. Du kan på en bygge en fasade, der du fremstår som en annen og kan flykte fra det daglige liv.

Bratiz
  • 0
  • Eyvo
  • Eyvo
Jeg har spilt WoW, og ja, kan nok si jeg var avhengig. Men jeg hadde ikke noe problemer med å slutte med det, ikke i det hele tatt faktsisk.

Unnskyld at jeg spør, men fikk du litt inspirasjon fra konto, eller? Han skrev jo en blogg om WOW for en tid tilbake. fikk du ideen derfra? Bare spør, altså
...
  • 0
Det er ikke bare Online-spill som er farlige og avhengighetsskapende. Final Fantasy-serien har festet meg til skjermen en god del timer...

Kult bilde
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Nå som det kommer to (tre) nye Battlefield-spill må jeg nok si at avhengigheten bare blir sterkere
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Det er ikke alle spill som er verdt å betale for, men det er noen jeg gladelig jeg kunne ha punget ut for å spilt mer enn trial versjonen. F.eks: Star Wars Galaxies.
Tror det er noen som spiller mest for det sosiale...
The future is here. It's just not widely distributed yet.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!