Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

y harro wblol
Underneath the arcade, details collide.
  • 0
Denne bloggen er selvhøytidelig og teit, but you made ur point.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Synd at du avslørte det hele så tidlig RDB. Jaja, det var moro så lenge det varte
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Vel, jeg tror nødig at jeg slipper å fortelle meg min personlige mening om avslutningen av brukeren din, eller måten du forsøkte å skjule Georgian på, det har jeg fortalt i klartekst til deg før. Uansett, så har alle brukere en distinkt måte å skrive på. Du skulle holdt deg unna alle diskusjoner relatert til RDB til å begynne med. postet kortere og postet mindre likt RDB.

Quakecry; Greit nok at gutten har vært oppmerksomhetssyk og oppført seg veldig forkastelig mot enkelte brukere, men jeg føler at dere fortsatt ikke må direkte skrive nedlatende mot ham, noe som skjer i denne bloggen. Quakecry som person vil jeg ikke gå mer inn på, han selv vet ganske godt hva jeg mener om han. Uansett, så vil jeg si til deg RDB at det å nevne han i denne bloggen er taktløst, og uten respekt for Quakecrys fred som person. Faktisk vil jeg si at det grenser til mobbing. Det er viktig for oss her på Gamereactor å ha et godt community der vi verner om hverandre som brukere og behandler alle slik vi ønsker å bli behandlet selv. Slik avler vi en god forumkultur der alle kan komme til et forum der de ønsker seg velkommen. Hendelsen med Quakecry er riktignok en prinsippsak når det kommer til nedtoningen av den, men det er et viktig prinsipp å følge. Som sagt, kan det å regelrett "mobbe" slike brukere på denne måten desensitivisere oss i forhold til å gjenta handlingen i fremtiden, og vi må derfor være ekstremt forsiktige med dette.

Derfor ber jeg ganske enkelt om at det ikke nevnes mer. Ikke bare for hans beste, men for forumets beste.
  • 0
Hmm... Tør jeg fornærme forumets "store gud"? Ja, det gjør jeg!

Herremingud du er en dramaqueen! Lage så mye oppstyr for å lage diskusjon, og så skriver du en stor blogg og forklarer at det hele bare var bullshit og at du er her. Jeg må spørre meg selv: "Lagde du en nye bruker for at du fortsatt liker forumet? Eller gjorde du det for å sole deg i glansen av RDB?" For det er klart du får masser av kommentarer og greier når du åpner med tittelen: "Jeg er RDB - Forumet går ikke ne'." Så da lurer jeg på hva som var vitsen med denne bloggen... For hvis du bare skulle fortalt alle at du var RDB, kunne bloggen vært halvparten, om ikke kvartparten(er det et ord?) så kort. Men nei, du skulle legge ut om din "geniale" plan sånn at alle kunne se at du var så smart og uten om det vanlige. Nå skal jeg ikke komme med massevis av personangrep, men for å være ærlig syns jeg rett og slett denne bloggen er latterlig.

Siterer RD... Uhm... Georgian:
(Jeg erkjenner hvor selvhøytidelig og teit denne bloggen er.)

Fint at du forstår...

Men nok med surpompen! Ikke misforstå meg, jeg syns det er kjempebra at du er tilbake, jeg liker bare ikke alt oppstyret du lagde om det. Anyways, velkommen tilbake!

PS: Jeg hadde ingen anelse om at det var deg!
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
Siterer hamletsss:
For hvis du bare skulle fortalt alle at du var RDB, kunne bloggen vært halvparten, om ikke kvartparten(er det et ord?) så kort. Men nei, du skulle legge ut om din "geniale" plan sånn at alle kunne se at du var så smart og uten om det vanlige.

Jeg tror nok ikke at det var det eneste formålet med bloggen. Han sier vel i ganske så klartekst at hele formålet var nettopp å redejøre for hvorfor han valgte å slette brukeren. Ikke bare kunngjøre at han er RDB, noe som ville være ganske meningsløst.

Han fikk også bevist et poeng ved hjelp av denne bloggen og hele hendelsen. Han påpeker at brukere her på forumet som vanligvis ikke deltar i debatter faktisk er i stand til å argumentere ganske så bra for seg, dersom de først prøver. Dette var vel også noe av formålet med det hele.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
hamletsss: Han er ingen gud, kanskje han var det, men nå er han intet annet enn en ordinær slu, ond bruker som tror han er bedre enn alle andre ved å kalle f.eks. meg en idiot...
  • 0
Var RDB borte?

( )
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Min Gud er tilbake.

Håper folk ser poenget
Tic toc, goes the clock again, beating in my head like a big drum.
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Hadde ingen anelse... Men så snakket jeg aldri med RDB på forumet, så jeg kjente ikke til skrivestilen til personen bak RDB.
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
RDB!!!

Kult, jeg hadde egengtlig mistanke om at du fulgte med på hva som skjedde videre.

Anyway, forumet ville jo ikke gått under som du sier
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Ja, dette var rett og slett morsomt. Hadde ingen anelse om at Georgian var deg, utrolig artig å tenke på når jeg leser gjennom kommentarene til Georgian igjen på bloggen til Zook (forumet går ned). Da blir det straks mer tydelig hva poenget var.

Jeg har ikke fulgt med på denne saken så mye, men denne nyeste vendingen måtte jeg bare få med meg.

Ellers synes jeg dette var en veldig bra blogg, veldig morsom flyt, fine vendinger, morsomt med en skrivestil litt annerledes enn jeg er vant til og ellers en god understreking av hva poenget med hele dette har vært. RDB fullførte det hele på en måte som får meg til å trekke på smilebåndet, og jeg ønsker Georgian velkommen som ny GR-bruker, håper du får det bra her på GR
"People who count their chickens before they are hatched act very wisely because chickens run about so absurdly that it's impossible to count them accurately."
  • 0
  • Zook
  • Zook
Haha, du var ikke særlig flink til å skjule identiteten din. Allerede etter én dag skjønte jeg hvem det var.
You're sleeping over, right?
  • 0
Hehe, leste ikke så altfor mye av RBD, innleggene var som regel for lange. Og jeg skal være såpass ærlig å si at jeg ikke savnet deg(selv om innleggene dine var veldig gode).

Folk går, nye kommer. Thats life! Forsåvidt er det jo hyggelig at en ikke går allikevel
Never rub another mans rhubarb
  • 0
Du har 60 innlegg, åssen har du klart å få 5 stjerner?
"get poor die tryin"
  • 0
hack shack: Fordi han er.....RDB.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Greeit, så jeg orket ikke å lese igjennom hele bloggen(kanskje det senker selvtilliten din litt, så du slipper å føle deg så arrogant og slikt, Mwuahahha), men fikk iallefall med meg hovedpoenget.

Jeg må si som 42... Jeg ante ikke at du var RDB.. Eller, at du var.. Deg? Ja, du skjønner. Jeg ante det ikke. Det jeg derimot håpet på, som var min hovedteori med hensyn til din avgang fra forumet, var at du "sluttet" for å få folk til å snakke igjen. Og se det, jeg hadde rett. Kanskje min tankegang nærmer seg L sin med stormskritt(nå skal det være sagt at jeg ikke ante at du var.. deg. -.-'). Hadde iallefall eid om jeg ble like smart som L. Nok om det.

Jeg er iallefall glad du velger å holde deg her. Flere gode hoder å diskutere med.
Square Enix.
  • 0
Hadde ikke peiling, jeg. Joda. skjønner poenget med bloggen, selv om jeg syns det var litt i dramatiske laget å slette den forrige brukeren din. Vel, det var nå min mening da, og hadde alle hatt like meninger, ville dette vært et...jajaja, bla, bla, bla..anyway: Velkommen tilbake.

Nå har jeg nå vel egentlig aldri sett på deg som en gud akkurat, men katta di derimot. Må innrømme at jeg savner mafiamonsen din...noen muligheter for at den kommer tilb..eh. Hehe..

Zechez: Like smart som "L"? Tja, alt er da mulig. (men for mye sukker i kaffen vil jeg ikke anbefale)
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
eg hadde faktisk ikkje peiling på at Georgian var den nye brukaren din XD

anyways; bra du erkjenner at denne bloggen er en smule sjølvhøgtidleg i alle fall , for av og til kan du vere litt høg på pæra
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Har det i hele tatt gått ned?
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Liar liar pants on fire!

Vet ikke om det var til ditt beste elns, men du løy til meg. Jeg tror ikke at du er deg. Fordi du lyver, lygepave pipelort.

Godt at du er tilbake, så får du litt fingertrening igjen (ikke det at WoW'ingen i juleferien (som du snakket om på msn) ikke kommer til å gjøre det).

Welcome back, old man. (Hvis du lurer så har jeg virkelig lest hele bloggen helt gjennom).

Point: Oppdraget var suksessfullt. Lag deg en kake eller noe i den duren.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Siterer Georgian:
Rampage Jackson:

Shit. For mye kaffe?

Uansett så kjønner du ikke poenget med bloggen ganske enkelt fordi du ikke har lest den. Bloggen handler på ingen måte om at jeg syter over manglende diskusjoner eller at alle digger meg eller noe sånt idiotisk piss. Og jeg kommer ikke til å poste mye og kose meg mer, pga det som er forklart i bloggen (har ikke tid. For mye skole.) Og det "store" innlegget var forresten mitt tredje *kremt*

vel, du sa jo selv

"Gah. Nå føler jeg egentlig bare at hele denne bloggen er bullshit. Føler òg at hele denne greia var en tabbe på cirka 4 forskjellige måter, bloggen inkludert. G'dangit!"

og jeg er enig med deg.
  • 0
Just kill him with your awesome
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!