Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Velkommen til min første bloggserie! Vær så snill å gi meg respons på hvordan dette blir, og om du vil være med selv, så spør gjerne. Biter ikke... så veldig.
Sterkt inspirert til å begynne en sånn serie takket være Master_Ike.

Kommer dessuten bare til å skrive mer hvis folk VIL at jeg skal skrive mer. Etterspørsel :P


Kapittel én: Fallen helt

Gamer123 slet seg framover. Alle de dype kuttene hun hadde pådratt seg hadde gjort at hun hadde mistet mye blod. Hun var kritthvit i ansiktet, og visste at det ikke var lenge til hun skulle møte det uungåelige. Døden.
De måtte vite.. De måtte vite hvilken ondskap som nærmet seg landet Procabia...

"M-M-MESTER!! Gamer123 gav oss en beskjed! Det er viktig!"
En tydelig brydd budbringer kom løpende inn under møtet i den største og mektigste klanen i hele Procabia, nemlig "The Hyrule Soldiers"

P-Dude så på budbringeren med bekymring i blikket. "Hva er det?" Spurte han stille.
Budbringeren hikstet fram at Gamer123 var blitt myrdet, men hun rakk å avlegge en beskjed.
Juvelene som holdt hvert element var forstyrret av en ukjent ondskap. En mørk kraft hadde kastet juvelene ut av balanse, og verden var i fare. Lyset, lyden, fargene og sansene var de fire elementene juvelene voktet. Det var en skjør harmoni som dekket landet Procabia, og om disse kreftene kom ubalanse, ville det i verste fall bety slutten på alt! Verden ville miste fargene, lyset, lyden og ikke minst alle sansene som lukt. Verden ville blitt et grått sted uten noe som helst å se fram til. En forferdelig deppresjon som uten tvil ville bringe fram en bølge av selvmord og sorg.

Lofthus reiste seg med tårevåte øyne.
"HVA?! ER GAMER123 DØD?!" Det ble for mye for henne. Tvillingen hennes. De hadde levd sammen i tykt og tynt i tretten lange år. De var til og med foreldreløse på grunn av en ulykke da de var små. De hadde bare hverandre i hele verdenen. Nå følte hun seg helt alene.
Det ble for mye, og sjokket fikk henne til å besvime i det hun gjenlevde alle de minneverdige stundene de hadde hatt sammen.

P-Dude beordret budbringeren å ta med Lofthus til akutten.
Da budbringeren hadde forlatt hallen, så P-Dude bort på sine riddere, Dark Samus Nemesis, St-Nick, og Jonaskram. Lite visste han at dette bare var begynnelsen på et oppdrag som ville kreve mange venners liv.

Kapittel to: Equipment

P-Dude samlet sine mest betrodde menn for å legge ut på reise for å gjennopprette orden i juvelene! P-Dude, Dark Samus Nemesis, St-Nick og Jonaskram. De fire heltene!
"Vi må søke ut profeten Vulcan_I som bor på det søndre kontinentet. Kun han er vis nok til å gi oss mer informasjon om hva slags ondskap som kommer til Procabia!"

Dark Samus Nemesis, "The Black Knight", tok på seg den sorte rustningen som glinset i solens stråler. Den røde kappen utfoldet seg grasiøst i vinden. Det blodrøde sverdet hans fikk lov til å holde seg i sliren, og skjoldet festet ham på ryggen.
Han var definitivt sterkest av gruppen når det handlet om rå styrke, men var desverre ikke av de raskeste og smidigste.

Det var derimot tyven P-Dude, som nå iførte seg en grønn bandana og en ringbrynje under en grønn og brun klesprakt som minnet distinktivt om tunikaen som klanen hadde tatt vare på helt siden en grønn helt med gyldene trekanter reddet verden en gang for lenge siden.
Urivalisert i hurtighet, var han en av de beste sverdfekterene i hele Procabia.

Kun Jonaskram hadde bedre teknikk med sverdet enn P-Dude.
Den skarlagensrøde kappen sto i vakker kontrast til den blanke rustningen smykket med mønster overalt. Den var ikke spesielt tung, og han kunne derfor bevege seg ganske så fritt.

St-Nick følte seg litt underlegen da han lot den blå kutten (robe) falle ned til leggene. Trollmannen plukket opp den klassiske trollmannshatten som for ham, var et kjært minne etter bestefaren. Han fant fram staven hans som nådde ham opp til brystet. På toppen var det en magisk sfære som hjalp som en forsterker på magien hans.

De var klare. Reisen lå forran dem.
De første skrittene var tatt...

Tusen takk for at du leste igjennom første del ^^
Hvis du vil ha en rolle, så bare spørr.
Kommenter


Folk jeg har lovd en rolle til: Pepperoniman, Simblast.

Folk som mest sannsynlig blir å få en rolle: Hamletsss, Dr. Peace.

Lagt til 2009-02-09 00:13:
By the way: Beklager for at jeg la ut ditt navn, P-Dude, uten tillatelse. Gikk ut ifra at det var greit. Er det IKKE det, sletter jeg bloggen, eller bytter navn.
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0

Den var veldig godt skrevet og gjorde meg sulten på mer!!!! Niiiice!
Haters gon' hate
  • 0
Gimme more!!

Vil gjerne ha en rolle =3
GLaDOS: Maybe you'll find someone else to help you? Maybe Black Mesa? That was a joke, haha, fat chanse!
  • 0
Dritbra, dritbra!
Kunne jeg kanskje fått en rolle?
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
ps3 er bra: Det kan du godt. må bare tenke ut en til deg ^^
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Manglet litt humor kanskje?
Vil gjerne ha en rolle, en tulling som heltene møter på veien kanskje... Ikke noe store greier

Lagt til 2009-02-09 04:23:
Spennende å se hvordan det går
Just kill him with your awesome
  • 0
super bra den er veldig fengslende og fin kommer liksom ikke vekk før man har lest hele Nå synes jeg dere andre her maser, han bestemer selv hvem som skla være med i serien selv om han skrev at dere kunne spørre.
ps jonaskram bare pass på at det ikke tar helt av
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Kjempekul blogg jonaskram! Gleder meg til neste!
  • 0
Veldig bra blogg jonaskram Kan jeg få en rolle?
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
kul blogg, jeg kan ta en rolle vis det trengs.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Kjempebra! Synd jeg døde
En Fuego!
  • 0
GAMER123, DØD?!

Bra historie, hehe. Visste ikke at jeg skulle være med

Keep me in your memory, leave out all the rest.
  • 0
Hadde vært hyggelig med en rolle vis det trengs
Godt skrevet..!
Die in Pain, Rest in Peace
  • 0
God bloggserie!

Kan jeg være med i den?
We have to nuke our imagination!
  • 0
Likte denne, fyr inn meg hvis du også hvis du gidder, jeg kan være en hund...wtf
  • 0
Hahaha! Jøss! Her legger jeg meg, og har fjorten kommentarer når jeg våkner?!

Dette er tenkt ut at skal være en ganske lang del, så jeg får nok plass til de aller fleste!

Soraki: Klart det skal bli med humor, men jeg skal være diskret med det grunnet at jeg vil at dette skal være en av de mer seriøse historiene

Etter alt det jeg har tenkt ut, tror jeg faktisk at jeg får plass til alle her
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Ey! Dette ser lovende ut!
Plass til en til?
  • 0
Klart det ^^
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Yay ^^
Takk for at du tok meg med. Gleder meg stort til neste kapittel
Gjerne les bloggen min, http://www.gamereactor.no/blog/vulcan_i/17975/ :)
  • 0
Glad you like ^^
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Kan jeg være med i neste del, pliiiis.
Well hello there.
  • 0
Awesome Vil gjerne være med Du skriver seriøst konge!!! Håper, akkurat som hos Master_Ike at jeg får en råfet rolle

BTW, når vi snakker om Master_Ike, kommer det til å bli litt venskapelig rivalisering her?
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Er Gamer123 død?! Jeg så henne jo på forumet for ikke så lenge siden! Sånn kan det gå...
Menmen, utrolig bra skrevet! Gleder meg til å lese resten.
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Oh My God! Du skiver helt konge! Jeg vil veldig gjerne ha en rolle

Hamletsss: Trur evt. jeg kommer til å blande noe her
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Hamletsss: Ikke på noen måte! Ike skriver en parodi med en historie sterkt inspirert av Wind Waker. Jeg skriver en helt egen historie. Jeg ble inspirert av ham, så det er egentlig han som skal ha æren ^^

KiDD: Vil DU ha en rolle kanskje? ^^

Ash: Du får glatt en rolle ^^
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!