Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Da var vi kommet til del to! Dette blir spennede!

Kapittel tre: Profeten

Det tok ikke lang tid før det første monsteret meldte seg! Verden hadde helt tydelig begynt å komme ut av balanse. Juvelene holdt på å miste kraften, og som et resultat av dette, begynte heslige skapninger å dukke opp.
Dark Samus Nemesis kløyvde skallen på monsteret, og etter en liten stund, kom det ennå et monster.

"Enda et?" stønnet St-Nick som tydeligvis var brydd av disse små forstyrrelsene.
"Hah! Vær glad det bare er én!" gliste Jonaskram som tydeligvis nøt å teste ut nye teknikker med sverdet. Han danset rundt monsteret mens han kuttet det opp og drepte det. Det sorte blodet badet sverdet hans, og etter et par kamper til, hadde også St-Nick grillet en fiende med en ildkule, men P-Dude hadde vist hurtighet ved å løpe sirkler rundt fienden bare for å banke inn slag etter slag.

Etter åtte timers gange nådde de endelig profetens hule. Den var ikke smykket med noe, selv ikke en dør. Inne i hulen ble de møtt av en gammel mann med skjegg helt ned til knærne. Bak ham var en fontene med det reneste vann du hadde sett.
St-Nick forklarte at dette var hellig vievann som hadde kraft til å motvirke ondskap.

Mannen så på de fire heltene, og begynte å forklare...
"Som dere sikkert vet, er jeg Vulcan_I, vismannen. Dere vet allerede at juvelene er i ubalanse, men dere vet ikke halvparten engang! Mørket har tatt skikkelse. Mørket har fått en stemme. Dere la merke til en del monstre på veien hit, ikke sant? De monstrene er undersotter av mørkets prins, Pepperoniman!
Det er han som har samlet og forent monstrene som har begynt å komme fram!"

Vismannen kremtet før han fortsatte.
"Jo mer mørket framtrer, jo sterkere monstre vil komme. Om ikke lenge vil vi se monstre så sterke at de kan jevne Probacia med jorden på et øyeblikk!
Ikke nok med det! Pepperoniman søker å overta verden, og la mørket regjere, så derfor vil han utnytte juvelenes ubalanse til å vende dem over i mørkets favør! Sjøene vil rase, vinden vil stillne og naturkreftene vil ødelegge verden slik vi kjenner den! Og ut av asken, vil Pepperoniman forme verden slik han selv vil! Depresjoner vil være det minste vi har å tenke på!"

P-Dude og de andre så forskrekket på hverandre! Kunne det virkelig være så ille?
"Da må vi jo gjøre noe litt kjapt!! Hva skal vi gjøre først, og hvor skal vi dra?" P-Dude var helt fra seg. Alvoret i situasjonen hadde nådd et helt nytt nivå.
"Dra til Roce, byen i vest! Det bør ikke ta dere lengere enn to dager. Når dere når dit, bør dere oppsøke våpensmeden Error. Han kan forsørge dere med våpen!"

Nå så han på St-Nick.
"Ah. en trollmann! Du burde oppsøke PS3 (er bra). Han er en mektig lærer i magiens kunster! Kanskje han kan gi deg noen tips?"

De fire heltene reiste seg, og skulle til å gå da det utenkelige skjedde. Det tok bare mindre enn et sekund. Blodet sprutet, og livet forsvant fra kroppen som engang hadde kastet seg foran P-Dude for å redde ham fra angrepet.
Før noen visste hva som hadde skjedd, falt JonasKram livløs på bakken med et kutt som hadde flenget opp rustningen hans.

"Sssvaaake mennesssssker!"
En demon med vinger og horn sto foran dem! Han lo mens blodet sprutet fra JonasKram!
"Ssssåå ssskjøre! Sssselv ikke russstningen klarte å bessskytte denne taperen da sssverdet mitt hugget etter ham!
Jeg er Espectro! En av generalene sssendt av Pepperoniman. Han har hørt at det er fire krigere ute etter å ssstoppe ham! Jeg sssskulle drepe lederen deresss, men endte visst opp med å drepe en lakei. Men jeg bommer ikke to ganger! Hiss hiss hisssss."

P-Dude så ned på den livløse kroppen som hadde gitt ham en ny sjangse. Han skulle hevnes...

Kapittel fire: JonasKrams siste reise.

P-Dude trakk sverdet, og løp på Espectro med raseri og sorg! Adrenalinet pumpet i hormonene i kroppen, og gav ham en ukjent styrke og hurtighet! Espectro hugget med sverdet, men P-Dude dukket unna. Han hoppet bak Espectro, og sparket ham mot Dark Samus Nemesis, som allerede var klar med et av sine kraftigste slag. Han bommet, og Error hoppet unna. St-Nick hadde allerede gjort klar en ildkule som han slynget i armen på Espectro.
Han mistet sverdet, og med bare ett øyeblikks uoppmerksomhet, rullet hodet hans etter et raskt slag fra P-Dude.

Vulcan_I satt på kne foran JonasKram.
"Dere må komme dere til Roce så fort som mulig! Det er ikke tid til noe lengre! Pepperoniman har tydeligvis allerede samlet en hær! Gjennopprett juvelene! Jeg tar meg av JonasKram."

Tynget av sorg, forlot de tre heltene hulen, og satte kurs vest til Roce.

JonasKram døde en helts død, og vil alltid bli husket som en..

Et stort eventyr lå foran dem...

Jeg har over tjue på rollelista, så jeg setter en stopper der! :P
Dette var del to, og hvem vet hva som vil skje videre...?
Følg med for tredje episode!
(Beklager om denne var litt kjedelig grunnet all informasjonen...)


EDIT!! Jeg satt Error i en dobbeltrolle, så Demonen, error er byttet ut med Espectro!
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Jeg er både en general og en smed.
Kult.
Well hello there.
  • 0
O.o That was awesome!!! R.I.P. Jonas Håper jeg kommer inn snart
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
Haha, drit kul episode.
Synd du dør Jonaskram
Kult at I Am Error er en demon og at Pepperoniman er en ond prins
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Men! Men! M-Men du døde jo så fort!
We need ten CC's of plot-twists STAT!
Your best? Losers always whine about their best...winners go home and fuck the prom queen.
  • 0
Moahahaha, my army will crush you!
Dette er spennende!
Haters gon' hate
  • 0
Kjempe bra! Velskrevet og spennende, tvert i mot kjedelig Gleder meg til neste episode! Synd "du" døde da
En Fuego!
  • 0
Bra blogg Gleder meg veldig til neste del kommer ut, og kansje enda mer til å få vite hvem jeg skal være
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
  • Ivor
  • Ivor
Vedlig bra!

Gleder meg til jeg kommer med
"Strike the epic with your fail!"
  • 0
Jeg ser for meg at når de tre heltene kommer til byen og møter smeden kauker han bare: I AM ERROR!
Haters gon' hate
  • 0
sykt spenenede!!!!!! gleder meg til neste del og jeg lurer på hvem jeg blir
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Genialt jonaskram! Men hvorfor måtte du dø så tidlig? Dette må hevnes!

Ser virkelig frem til neste del, dette er virkelig spennende!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
JonasKram døde en helts død, og vil alltid bli husket som en..
hadde du ikke hatt med det kunne du gjort det mer spennende hva som skjer videre...
Men usedvanlig godt lesestoff du leverer her Jonas
Just kill him with your awesome
  • 0
Til alle regarding my own death:
Jeg og P-Dude diskuterte litt, og jeg fant fort ut at det kanskje var litt... upopulært og teit og ha meg selv med som en av heltene. Derfor ville jeg ha meg selv drept med en eneste gang, og avslutte livet mitt på en verdig måte, da jeg antakeligvis ikke blir å gjennoppstå fra de døde.

Jeg gjorde også en HUGE feil av å sette Error som BÅDE smeden og Demonen, så jeg bytta til den originale planen min. Espectro var demonen som drepte JonasKram! så det så!

TIL P-DUDE: Det var du som fikk meg drept Du som fikk meg til å bestemme at jeg skulle dø
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
HVA
Hva har jeg gjort Jonaskram
Visste du ville dø fort, men ikke SÅ fort
BHUUHUUU
Tenk det...Jeg har drept en mann
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Jeg sa jo det! Ville ha meg ut av serien så fort som mulig så det ikke ble... selvopptatt... på en måte...
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Meget god blogg igjen
Jeg fikk rollen som den mektig trollmannen
Håper jeg kommer til å vise de heltene min magi mot demonen
Gleder meg veldig til neste del!
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
KHUUUULT!
  • 0
Once again... Flott skrevet!
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Utrolig bra story!

(håper jeg får rolle I neste)
GLaDOS: Maybe you'll find someone else to help you? Maybe Black Mesa? That was a joke, haha, fat chanse!
  • 0
utrolig bra!

(husk å gi meg en kul rolle!)
hvis super smash skal ha en rolle gi han dårlig en og drep han på den mest groteske måten du kommer på
We have to nuke our imagination!
  • 0
Haha! Det var jo... koselig sakt..?
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Nydelig Kram!

Håper jeg kan komme inn . Jeg biter viss ikke, nei da!
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
This was epic! Den kampen kunne ikke blitt bedre om den var filmet... Skal lese tredje del snart!
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Dere har begge to fått en rolle ^^
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!