Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Da ble det visst en del i dag likevell

-----------------------------------------------------
Kapittel tretten; Offeret

Soraki falt med et kvalmende dunk.
Dark Samus Nemesis plukket opp krystallen Ash hadde mistet da han ble frosset.
Sverdet dryppet med blod. Han hadde truffet et vitalt organ, og blødningene så ikke ut til å stoppe. Forgjeves prøvde Soraki å framsi formelen som kunne redde ham, men alt han klarte, var å komme med harkelyder der han lå og druknet i sitt eget blod.

St-Nick hoppet på Dark Samus Nemesis med tårer i øynene, og mord i blikket!
- HVORFOR?! VAR DET IKKE NOK MED JONASKRAM?! HVA FAEN ER DET DU GJØR FORNOE?!
Stemmen brast, og han sendte knyttneven rett i nesen på Dark Samus Nemesis.
- Husker du juvelen jeg fjernet mørket fra?
Vel, mørket ble sugd inn i MEG! Aldri før har jeg følt en slik kraft! Det var... deilig. Det var da jeg begynte å tenke på hvordan jeg skulle få tak i mer kraft! Hvordan jeg skulle bli mektigere. Da Ash sa at Pepperoniman kom hit om ikke lenge, bestemte jeg meg for at det kun var han som kunne gjøre meg sterkere! Spesielt tatt i betraktning at det var HANS krefter som la mørket over juvelen til å begynne med!

P-Dude sto like fastfrosset som Ash, men kvapp til og løp bort til Soraki!
7 minutter igjen...
Soraki pustet såvidt, men han levde. Blodet stoppet ikke.
- L... L-La m-meg hjelpe dere én siste gang.
P-Dude kunne nesten ikke høre hva Soraki sa fordi han holdt på å drukne i sitt eget blod som konstant ble gulpet opp i halsen hans.

P-Dude forsto med en gang hva han mente, og hjalp ham opp på bena så han kunne slepe Soraki etter seg.
- St-Nick! Ta deg av Dark Samus Nemesis! Jeg skal hjelpe Soraki til juvelen!
Nå reagerte vokteren som til nå hadde stått i en avkrok mens kampene ble utkjempet. Han tumlet etter dem.
Dark Samus Nemesis kastet St-Nick av seg, og løp etter dem, men ble brått stoppet av en stor isvegg som ble manet fram foran ham. St-Nick lo stille.
- Du kommer deg ikke igjennom der nei!
Nå skal du få svi for hva du gjorde med Soraki!
5 minutter til urtene slutter å virke...

- Jeg skal fjerne sigilene, sa vokteren med en dyp røst.
P-Dude løp inn i hallen så snart de magiske låsene ble opphevet, og dro Soraki med seg.
Soraki pustet ikke lenger, men han klarte såvidt å kare seg opp til juvelen som var dekket av et mørkt slør.
P-Dude så i øynene på Soraki at han ville suge inn mørket og bli ondsinnet slik som Dark Samus Nemesis, siden det ikke hadde noe å si. Han ville dø innen veldig kort tid uansett.

Vulkanen ble fyllt av et vakkert lilla lys idet Soraki trakk inn mørket i seg, og juvelens utstråling ble normal igjen.
Soraki falt om. Han var blek grunnet det store blodtapet, og det at han ikke lenger pustet var ikke noe bedre.
Han hadde klart å ytre ett ord før han døde.
"Takk".
Tårene rann nedover kinnene til P-Dude. Soraki rørte seg ikke lenger.
3 minutter...

Kapittel fjorten; Mørkets prins!

- Helvettes irritasjonsmoment, kauket Dark Samus Nemesis da en av iskulene til St-Nick slo ut krystallen av nevene hans. St-Nick snappet opp krystallen før Dark Samus Nemesis fikk summet seg.
- Helvette! Dark Samus Nemesis så på kappen sin. Den hadde tatt fyr grunnet varmen. Han var den første som gnidde urtene på klærne sine, så han merket først at urtene mistet effekten.

-VI MÅ KOMME OSS UT FORT! P-Dude kom løpende bak isveggen med vokteren hakk ihæl.
St-Nick snudde seg for å fjerne isveggen, men da han snudde seg tilbake var både Ash og Dark Samus Nemesis borte.
De la på sprang ut av vulkanen. De hadde bare to små minutter igjen før de ville dø av varmen inni vulkanen.
Varmen var uutholdelig da de så dagslys. Tretti meter igjen! Tunikaen til P-Dude begynte å brenne. Han kastet seg ut av hulen i vulkanen og begynte å rulle med en gang han landet!
Flammen var sloknet, og de kom heldivis levende ut fra det!

Dark Samus Nemesis var ikke langt foran P-Dude og de andre, og det hjalp ikke mye å måtte drasse på Ash! Isen St-Nick hadde lagt rundt demonen forhindret ham i å brenne ihjel da effekten forsvant. Men det var i alle fall et lyspunkt for ham! to hundre meter unna hadde et gedigent luftskip landet. Det var svart og rødt med alskens av dekorasjoner. Pepperoniman hadde landet.

Den mørke skikkelsen landet med et dunk da han hoppet av luftskipet. Han hadde sett Dark Samus Nemesis komme ut av vulkanen med Ash på ryggen. Nå var det på tide å sette ting riktig! På tide å ta saken i egene hender!
Han trakk et gedigent sverd og beordret Dark Samus Nemesis ombord på skipet hans.
Han hadde en høne å plukke med de gjenværende heltene!

St-Nick ladet opp en formular som var så kraftig at Falcon Punch ville virke som barnemat i forhold. Ut fra fingertuppene strålet det distinktive lyset fra lyn! St-Nick skjøt lynbolter på Pepperoniman som lett som ingenting averget dem ved å blokkere med sverdet! Han fikk fortsatt strøm i seg, men han kunne tåle det. Skritt for skritt kom han nærmere.
P-Dude løp rett mot ham og hoppet unna det ene slaget hans. Det andre derimot sendte ham flyvende. Nesa knakk enda en gang, men det stoppet ikke ham. Han reiste seg opp igjen, og løp denne gangen i sirkler rundt ham. Plutselig hugg P-Dude etter Pepperoniman med et slag som utnyttet all hurtigheten i bevegelsene hans. Slaget bommet med et par centimeter. P-Dude skvatt til da han plutselig så at sverdet satt fast i bakken!.
Pepperoniman løftet sverdet mot P-Dude og svingte til. P-Dude klarte ikke reagere raskt nok til å hoppe unna...
------------------------------------------------------

Ai ai ai, dette begynner å bli spennende! Følg med videre!

Bildet viser Pepperoniman!
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
DAMN! I look badass! Fortsatt like spennende som før!
Det med DSN burde vi jo egentlig ha innsett, siden han var så opptatt av makt!
Haters gon' hate
  • 0
det slår meg hvor kort denne delen var...
Neste blir lengre
Glad u liek!
Får håpe at de andre liker den også!

Lagt til 2009-02-17 00:52:
På tide med litt velfortjent søvn... ZZZZzzzz....
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Fett, fett, fett, fett, feeeett! Gleder meg til neste episode!
GLaDOS: Maybe you'll find someone else to help you? Maybe Black Mesa? That was a joke, haha, fat chanse!
  • 0
Sønnen din er død. bør ikke du være lei deg? X3
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
ZOMFG!!! Dette er syyyykt spennende Jeg er jævlig sur på DSN nå Skal slette han fra vennelista snarest Nei daxD

Du skriver utrolig bra Jonas! Jeg blir nesten flau Jeg syns egentlig ikke denne var så kort jeg da, men det får gå... Det ENESTE jeg kan klage på er at noen få steder skriver du litt... rart... Ikke ta det ille opp, jeg prøver bare å hjelpe deg, og du skriver utrolig bra, men som feks:
"Han bommet med noen centimeter, og sverdet satt seg fast i jorda." Jeg vet ikke, men det føles litt som oppramsing Her er et eksempel på hvordan du kunne ha skrevet det:
"Sverdet bommet med et par centimeter. P-Dude skvatt til da han plutselig så at sverdet satt fast i bakken!" Ja ja, litt overdramatisert, men du skjønnner greia? Dele det opp i to setninger liksom. Da slipper du følelsen av oppramsning.

Men unntatt det er dette en helt fantastisk bloggserie Jonas! Jeg kan nesten ikke vente til neste del kommer ut
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
Ah! TUSEN TAKK FOR KONSTRUKTIV KRITIKK!! Det er nok resultatet av skrivesperren min
Endrer det nå!

Lagt til 2009-02-17 01:19:
Der. endret!

Lagt til 2009-02-17 01:20:
Jeg merket selv at noen av setningene ble litt... rare, men det skal jeg prøve å unngå i de neste delene! Holder på dem del VIII nå, og jeg skal ta det til ettteretning! Takker Hamletsss!!!
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Veldig bra!

Bortsett fra at jeg ble ond og daua, for så å brenne opp inni en fuckings vulkan!!

Men ellers helt strålende! Klapp for deg... *sarkasme*
Just kill him with your awesome
  • 0
AOHSOMENESS! Veldig spennende, du skriver bra... må ta meg tid til å gi deg konstruktiv kritikk snart...
  • 0
Shit det ble spenende! bildet er fra Fire Emblem!
We have to nuke our imagination!
  • 0
Veldig bra episode igjen jonaskram

Gleder meg til neste
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Ike: JEg vet det
Beste jeg kunne finne som passet beskrivelsen

Bernt Erik: Tusen takk ^^

Soraki: Du ønsket en grei rolle. "Ikke noe store greier" sa du
dét, pluss at du var den eneste som kunne hvit magi i den gruppa!

Kaze: Takker
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Nå som du nevner det....
GLaDOS: Maybe you'll find someone else to help you? Maybe Black Mesa? That was a joke, haha, fat chanse!
  • 0
Nok en jævlig spennende del, jeg kan ikke vente på neste!
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Gleder meg sykt til neste del. Dette blir jo bare mer spennende hele tide.
Men skal ikke jeg komme snart
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
utrolig bra blogg gleder meg til neste del
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Kakashi: Jeg har problemer med å finne rett situasjon til at dere skal komme inn. men jeg tror jeg har funnet en ^^
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
  • Ivor
  • Ivor
Veldig bra skrevet som vanlig!

Merket også at det ble litt rart på noen deler,men ellers var det veldig bra!

"Strike the epic with your fail!"
  • 0
Stemmen brast, og han sendte knyttneven rett i nesen på Dark Samus Nemesis.
- Husker du juvelen jeg fjernet mørket fra?

Hvordan kan han snakke så tydelig etter å ha fått en neve i ansiktet?
Kanskje "Hudger du juveded jeg fjædet mørget 'ga"?

Fantastsk epidode som vanlig, noen ting som var litt...underlige.
Ikke missforstå, utrolig bra skrevet, men jeg prøver bare å kommer med litt konstruktiv kritikk.
"P-Dude kunne nesten ikke høre hva Soraki sa fordi han holdt på å drukne i sitt eget blod som konstant ble gulpet opp i halsen hans."
Du kunne ha skrevet at han gurglet, du har jo allerede sagt at han blør innenfra.

men det er en skikkelig kul touch at du har med tiden som blir mindre og mindre.

Your best? Losers always whine about their best...winners go home and fuck the prom queen.
  • 0
Jada, jada! Jeg hadde skrivesperre, okay?

Men du må huske at du er ikke så fysisk sterk , så den knyttneven gjorde nok ikke så mye skade på DSN
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Kjempebra!!! Dette blir jo bare bedre og bedre! Kom med en ny del snart da
En Fuego!
  • 0
Fantastisk som vanlig.
håper jeg får en kul rolle...
The sacred number: 1547-6825-9608 (Brawl)
  • 0
Kjempebra.
Well hello there.
  • 0
Stakars Soraki...
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!