Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Da ble det blogg da likevell! :P
Jeg vurderer å kutte lengden på hver del til ETT kapittel. GI RESPONS PÅ DETTE!!

------------------------------------------------------

Kapittel sytten; Vrede!

- HVA?! LØFTET DU MEG OMBORD, ASH?!
Pepperoniman var rasende!
Han trakk sverdet og pekte det mot Ash som nå sto helt urørlig.
- Vanligvis hadde jeg latt hodet ditt rulle, men siden det er lite med roller i denne serien som ennå er i live, skal jeg la deg leve!
Ash pustet lettet ut.
- Du skal heller spise knust glass!
Pepperoniman smilte stygt til Ash som nå fikk tårer i øynene.
Smerteskrik runget igjennom den lange natten.

- Hei.. Ash. Er du okay?
Dark Samus Nemesis hadde funnet en ny venn i Ash, som nå led av alvorlige indre blødninger og oppkuttet tannkjøtt, og tungen var flenget. I det minste så levde han ennå.
Dark Samus Nemesis smilte. Han hadde steget i rangene ganske fort de få dagene han hadde vært der. Kanskje det hadde noe med at han hadde drept Soraki?
Uansett så var han nesten helt oppe på Hamletsss nivå.
Når alle juvelene var tatt, ville verden tilhøre dem!

- De har kødda med meg for siste gang!
Pepperoniman var rasende. De hadde begge vokterne, noe som ville tilsi at de ikke ville få alle fire krystallene grunnet sigilene som nå var stengt. Kun vokterne kunne åpne dem.
- Ja, men slik er det, herre! Den eneste måten er å fange vokterne og så tvinge dem til å åpne sigilene!
Pepperoniman smilte da Dark Samus Nemesis fortalte om en liten tanke han hadde fått.
Krig...

Kapittel atten; Familiefar.

St-Nick hatet blikkene befolkningen sendte ham hver gang han gikk i gatene. Bernt Erik hadde overtalt Lehu til å la ham bli, i alle fall helt til jobben var gjort.
Bernt Erik var en sympatisk mann med en sterk følelse for rettferdighet. Mang en gang hadde han prøvd å forklare menneskene i Lehu at St-Nick var uskyldig, at St-Nick umulig kunne ha planlagt at brua kom til å kollapse, slik som de fleste trodde.
Ingen ville høre på ham. St-Nick var syndebukken i denne tragiske hendelsen.

- Dere skal til SoL og Kakashi?
Bernt Erik strøk skjegget som om det var hans hjertebarn.
- I så fall, må nok jeg bli med dere. Dere må igjennom en hemmelig gang.
Bernt Erik smilte skjevt.
- Så da bør vi vel egentlig dra med en gang da? Eller har dere noe å gjøre her i byen først?
St-Nick ristet på hode så mye at han fikk vondt i nakken.
- Ikke faen om jeg blir her! Ikke etter hvor mye folka her hater meg!

På tur ut porten kom det en ungdom på rundt 16 - 17 år løpende mot dem.
- Vent!! La meg bli med dere!
Ike skvatt da han hørte den klokkeklare stemmen bak seg.
- Hvem er du? Spurte P-Dude.
Ungdommen trakk pusten et par ganger, før han svarte at han var sendt av JBOX, Kongen over Praval.
- JBOX sa dere mistet en venn av dere som kunne hvit magi når dere var i vulkanen.. Mitt navn er Simblast! Jeg kan også hvit magi! La meg bli med dere! Det er det minste jeg kan gjøre som takk for at dere reddet hele byen vår!

P-Dude smilte. Det var godt å se mennesker som faktisk brydde seg!
KiDD lo, og ønsket Simblast velkommen i klubben!
Lofthus rødmet. Det var noe med KiDDs smil som gjorde henne varm inni seg...
- Kjærlighet...? Hun tenkte høyt et øyeblikk.
- Hæ? Sa du noe? KiDD gned seg i hodet.
Lofthus ble sprutrød da det gikk opp for henne at hun hadde sakt det høyt.
- N-N-Neida! D-D-D-Det var ingenting.
Flau som hun var, skyldte hun på at hun måtte på toalettet.
Ike smilte. Han skjønte hva som foregikk.

- Snart framme! Bernt Erik var jo en kjærlig familiefar, så han måtte jo oppføre seg som en. Han gikk alltid litt forran de andre, og stoppet underveis for å vente på dem. Da de andre endelig nådde ham igjen, begynte han å gå igjen. Akkurat som en sann familiefar ville gjort!
- Snart framme, kauket han igjen. Nå koste han seg!
St-Nick kjente seg lettere til sinns da de forlot Lehu. Nå kunne han endelig slappe av.

Det var en diger steindør med en stor, svart hengelås på.
- De bor i et annet rike. En annen verden på en måte. Ikke bare måtte dere igjennom denne hemmelige veien vi nettopp tok, men dere må også igjennom her.
Simblast så på steindøren med store øyne!
Det var porten mellom vår verden og Ragon!
------------------------------------------------------
Relativt kort del, og jeg skjønner godt at den var litt kjedelig. del X kommer til å bli fantastisk! Del X og XI!

Bildetekst: Nam nam! Velbekomme, ASH!
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Fett! Du er veldig flink til å skrive kreativt
GLaDOS: Maybe you'll find someone else to help you? Maybe Black Mesa? That was a joke, haha, fat chanse!
  • 0
:/
Selv om det var en kjedelig del?
Dessuten kommenterte du ikke på det jeg synes var viktigst. *Se kursiv skrift øverst*
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Å ja, jeg synes det er mer behagelig med denne lengden
GLaDOS: Maybe you'll find someone else to help you? Maybe Black Mesa? That was a joke, haha, fat chanse!
  • 0
Hmm... Okay. Takk for respons!
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Null problem
GLaDOS: Maybe you'll find someone else to help you? Maybe Black Mesa? That was a joke, haha, fat chanse!
  • 0
Hehehe genialt bilde

Syntes dette var en fantastisk del (jeg kom inn i bildet)

ganske morsomt med kjerlighets forholdet.

Det er helt greit att du kutter ned på mengden hvis det blir for mye for deg
The sacred number: 1547-6825-9608 (Brawl)
  • 0
Hmm.. Jeg tror jeg får se det ann, faktisk ^^
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Bedre med mer!

Kjipt at jeg nle bytta ut med Simblast da..
Just kill him with your awesome
  • 0
Du ville bare ha en liten rolle, right?
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Angående lengden går dette helt fint, men du får bestemme selv hvor langt du gidder å skrive.

Jeg ble nevnt igjen
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
god blogg, angående lengden synes jeg du får bestemme selv.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
"Vanligvis hadde jeg latt hodet ditt rulle, men siden det er lite med roller i denne serien som ennå er i live, skal jeg la deg leve!"

Sinnsykt morsomt!
Syntes dette var en bra del jeg, ikke alle deler må inneholde action for å være bra!
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Jeg syns lengden var helt grei, men det hadde ikke gjort no om du holdt deg til litt lengre episoder

Krig? This is getting exciting
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
Bare ordet "Krig" gjorde faktisk episoden spennende... As long as i get to swing a blade...
Litt artig, det der med Lofthus og KiDD... Kunne aldri se for meg at KiDD hadde draget!

Kan nesten ikke vente til neste del!
  • 0
Som mange andre sier, lengden på delene bestemmer du helt selv. Synes dette var akkurat passe jeg
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Wow! Trodde aldri folk skulle like denne delen

Takk :')

Kaze, når du kommer inn i serien, forkorter jeg navnet ditt til Kaze. Blir mye stiligere
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Bra jobba! Jeg liker denne lengden bedre, lettere å lese, sikkert mer behagelig for deg å skrive, og mer praktisk når du må skynde deg vekk fra datan men gjerne vil lese ferdig.
God humor også!
Your best? Losers always whine about their best...winners go home and fuck the prom queen.
  • 0
Jeg tror jeg må se det ann. Takk for konstruktiv kritikk
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Bra del! Den var kanskje ikke så spennende, men ser jo at den leder til en veldig spennende en ^^ Gleder meg virkelig til neste!
En Fuego!
  • 0
Kjempe bra skrevet! Jeg har ingen formening om du skal ha ett kapittel eller to, det er det samme.

.. Ehm.. Jeg og KiDD? ja, ja..

Jeg syntes ikke det var kjedelig. Det var kjempe bra, som alltid.
Keep up the good work, kramvik !
Keep me in your memory, leave out all the rest.
  • 0
Jeg sa jo at jeg bare ville ha en liten rolle, men det var så gøy å være med..
Just kill him with your awesome
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Synes egentlig dette var en passende lengde på én del. Om du føler for å kutte ned på antall kapitler så er det bare å gjøre det, men personlig håper jeg at delene ikke blir kortere av den grunn.

Synes langt i fra at denne var kjedelig. Sett i fra et humorperspektiv så er det en av de beste i serien.
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
BRA del, gleser meg sinsykt til neste! Krig! skriv den med en gang! når du har tid og har lyst...

Lagt til 2009-02-21 19:22:
passe lengde.
We have to nuke our imagination!
  • 0
Kanskje den blir litt lengre
Jeg lar den variere
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!