Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Som skrevet i overskriften så er jeg nå frelst men ikke den kristne versjonen. Jeg snakker nemelig om Killzone 2. Jeg har akkurat spillt gjennom spillet jeg fikk i går, og etter bare ti minutter så var jeg frelst. Killzone 2 er noe av det beste jeg har spillt,hørt og sett i hele mitt liv. Jeg vil så absolutt anbefale det til alle.
Killzone 2 er bare drit kult, det finnes ikke et bedre action spill en dette. Jeg hentet killzone i storefri i går, jeg og to venner sykklet ned til gamestop. når vi kom inn tok jeg opp kviteringen siden jeg hadde bestillt deg og slang lappen hardt i disken og smilte litt da. Heldigvis spurte ikke mannen i disken hvor gamle vi var, men han så litt rart på oss. Vi var nå noen glade eiere av killzone 2.
Det eneste som var litt dumt var at vi hadde tre timer igjen på skolen så det ble en stund til vi kunne starte spillingen. Når vi kom tilbake på skolen lurte alle på hva vi hadde gjort i byen. Men det fikk de ikke vite. Etter skolen skilte vi lag og gikk for oss selv for og gå hjem åspille dette fantastiske spillet.

Jeg skal ikke si så mye om spillet nå, men vil dere vite mer så skal jeg skrive en anmedelse på det i løpet av dagen der dere får vite mer.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Spillet er kult det, men aldri i livet noe av det beste jeg har spilt.
For fucksake, that's unacceptable.
  • 0
Har så sinnsykt lyst til å prøve dette, men jeg har ikke PS3 Skal mase litt på fetter'n min
  • 0
kansje jeg kjøper det
Shitting dick nipples
  • 0
runda du spillet første dagen? er det kort eller?
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Hvis han var frelst så kan han jo ha spilt det ut på en dag, hvis han spiller veldig mye?
  • 0
bare jeg hadde hatt ps3
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
KillZone er et definnitivt kjøp!
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
helt enig drit fett spill
  • 0
Det var kult, men skikkelig frustrerende kontroller. Sånn ikke hvordan knappene var satt opp, men når man skal sikte inn på fienden. Han kunne beveget seg litt mer flytende, ikke bare plutselig veive fort over til en side.
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Dette er noe av de beste jeg personlig har sett også. Har ikke fått gjennomført det pågrunn av at jeg har spilt endel Multiplayer.
  • 0
Enig med du
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Frelst Det eneste spillet jeg har blitt frelst av er Pokemon Ruby.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
det nærmeste jeg kommer å blitt frelst er vel legend of zelda ocarina of time og sonic adventure 2 battle.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Det ser fett ut!
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Spillet er ganske kort brukte 6 og en halv time på det. ps jobber meed anmeldelsen nå.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Vel, frelst og frelst... Siste gang jeg var frelst var med Oblivion. Metal Gear Solid 4 greide det også nesten, men likevel ikke helt på tross av at det fortjener karakteren 11/10.

Det er lov å spare litt på kruttet Espectro, altså ikke komme med en smule overdrevne titler som "Jeg er frelst!" noe som skal ganske mye til..
Brukte personlig rundt 200 timer på Oblivion og nei, jeg har ikke gjort absolutt alle oppdragene ennå..

Skal skaffe meg Killzone 2 snart jeg også, men har ikke fått igjen Playstation..
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Du får glede deg til du får den igjen da. Ps har gjort alle oppdragene på fallout 3 og oblivion
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Gleder meg til å se anmeldelsen din btw..
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Har ikke spilt dette spillet men har hørt og lest mye om det . NICE!!!
  • 0
Det er veldig NICE. Nå runder jeg det for andre gang. Onlinen er det beste i spillet akkurat nå, men kommer til og spille gjennom spillet sikkert 12 ganger på et år sånn som jeg gjørde med MGS4
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!