Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg er dritlei umulige spill. Ikke vanskelige puzzle-spill, det er jo gøy med hjernetrimm. Men steder hvor du har ett liv igjen, null ammo og bare en sløv Swiss Army Knife til rådighet, og så popper det ut fiender som dreper deg fortere enn du kan si "PWN!". Så jeg blir sittende og tenke "WTH!?" mens den stakars duden min respawner så og si i starten av banen som jeg har slitt med i tre timer. Yay. Og det er ikke bare det jeg mener med urimelige spill. Sonic-serien, for eksempel, er urimelig når det gjelder kameravinkler. I det ene øyeblikket skal du mekke banen, og plutselig er du dø fordi du klarte løpe gjennom en vegg. Dette har gjort at jeg har et evig hat til Sonic-serien. Også må vi ikke glemme håpløse oppfølgere. Jeg har flere ganger opplevd at oppfølgere blir dårlige sell-outs, eller ALTFOR lette. Dette føler jeg innen både film og spill.

Og det verste jeg vet, er ignorante online-spillere. Som på Little Big Planet, løper proffene fra meg, og driter i meg. Takk skal dere ha. og de verste n00bene, som nesten ikke snakker engelsk, rører seg aldri, sier "brb", og kommer aldri tilbake. Nå kan det være at jeg er litt pirkete. Men mange spill hadde vært kjempebra, uten alt det urimelige! (Little Big PLanet er bra uansett) Så jeg skulle ønske; mindre urimelige spill!
Life is a game. And I am a hacker! :D
  • 0
Er enig i at det ikke er gøy når "folk" løper fra en i LBP. Har skjedd flere ganger når jeg spiller med randome folk..

Vel, når jeg spiller med "LBP-venner" venter vi alltid på hverandre...det syns jeg er bra. Dumt å miste litt av spillgleden bare fordi noen skal ha det så travelt.
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Ja det er skikkelig dårlig, når du har minst liv og ikke nok ammo så skal det komme fiender men da du er klar så er de langt unna
  • 0
Bra at folk føler det samme som meg, så jeg sliper å føle meg som en totalt n00b....
Life is a game. And I am a hacker! :D
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!