Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Long time no seez ppl 8DDDDDD


Jo idag så åpna det nye Elkjøp stormarket i Molde, og hele byen hadde fått flygeblad med; "OMFG CHEAP SALE MONDAY @07.00 NEW ELKJOAP STORE" hvor de brukte en hel side i bladet; "SONY PLAYSTATION 3 2995KR!!!!1 IS TRUE, VERY TRUE" ... + noen flatskjerm TV'er og mye anna billig dritt.

Jeg bare; "@_________@;;"


Vokna klokka 06.45 idag, kjørte ned til Elkjøp. Og en laaaaaaang linje med folk stod der. Tror jeg stod der så lenge som en halv time Dx Fra 07.00->07.30 ... og du føler deg ganske harry der du står med 100 andre ola nordmenn som er på "OMFGBBQ OPENING OFFARZZ!!!1"


Og når jeg kom hjem med PS3'en, klikka jeg som "Nintendo SIXTIFOUUUUUUUUUUUR"-gutten og rev sunn hele PS3 pakka.

Kobla til og slo den på og greier... og fant ut at den ikke var så ulik 360 igrunn. Maskina var bare mye mer åpen, som i tilleggsfunksjoner som er GRATIS *host hører dere M$ host?*

Så nå har jeg alle tre konsollene. 360, Wii og PS3. Litt tidlig å si ennå hvilken som er best, men Wii havner på en god sisteplass pga det blir kjedelig etter en stund...


Btw snart er det Mai og da har jeg 4-års jubuleeum på GR ahahaha. Føles rart ut :/
You'll never know, unless you try. You'll only regret sitting wonderin' nite. You'll only get one shot~
  • 0
HAHA, det sier vel nok om Norge. Jeg skaffa meg en PS3 fra England for bare 2,3k. : D
Chill hard, man!
  • 0
Whoa, Martin, kan jeg ta på deg?
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Hehehehehe artig Martin =| Men gidder ikke risikere å få TROLL i tillegg eller at den blir ødelagt. Og tanken på hva det vil koste å sende det i tillegg ehe... Så det blir til syvende og sist ikke så billig allikavel xD
You'll never know, unless you try. You'll only regret sitting wonderin' nite. You'll only get one shot~
  • 0
42: Du kunne jo tatt på meg på Gullstikka, men så ditcher du.
Chill hard, man!
  • 0
Bah!! Cheap!

Kjøpte du spill og da? ^^
"Ordered a new diaper from ebay today!! :3 ♥ ... I mean bag. Got confused cause I put lots of shit in there. Now you think I don't use the toilet and that I wear diapers. I know, crack makes me witty. ^^"
  • 0
Haha morsom blogg.

Fint du fikk tak i en PS3 da Du vil nok innse at den er best etterhvert..
Just kill him with your awesome
  • 0
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Martin: Sorry :/ Jeg satt med IT-lekse hele kvelden, hadde veldig lyst å komme. Om enn bare for å bitchslappe deg.
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
NinkeKun: Jeg valgte å kjøpe fra England siden jeg har gode kontakter i Nordisk Film, slik at jeg slipper å sende en ødelagt PS3 til England, noe som faktisk har skjedd meg.

Jeg fikk heller ikke toll på min PS3, som bare gjør det enda bedre : D
Chill hard, man!
  • 0
Martin AndreAsen;

(Hmm N'en på slutten av nicket mitt er fortsatt vanskelig å få til ... )

Men ja det forklarer jo hele saken xD Så lenge man har kontakter så bra for deg men for en som ikke har så er 2995kr bra for en PS3 maskin her i Norge =P Tenk også på kronekursen som er mega-lav at the moment :/

@ Soraki;
Jeg har egentlig ingen favoritter XD Det eneste jeg kanskje liker bedre med 360 er achivments, er mye mer å gjøre i spillene på en måte. Bryr meg mer om spillene enn hva jeg spiller på =P

@ EiLala;
Haha ja jeg vet! Sikkelig bra tilbud. Jeg hadde allerede kjøpt 3 spill på salg for lenge siden xD Det var Ridge Racer 7, Genji 2 og Folklore.
You'll never know, unless you try. You'll only regret sitting wonderin' nite. You'll only get one shot~
  • 0
Gratulerer som eier av PS3 NinkeKuN

Du kommer nok til få mye glede med den

Ja, tenk - fire år går fort og du er en av de jeg husker veldig godt fra da du kom inn på siden
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
I lieks teh PS3 2...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!