Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I dag gikk jevelen for langt! I lang tid har en kødd av en ungdom gått gjennom hagen som jeg og min bror har jobbet iherdig med i flere somrer. Han går igjennom en liten "gate" i mellom for å spare seg 20 sekunder for å komme inn i en snarvei!.

Så i dag tokk vi HEVN! I går gravde meg og min bror en ca 40 cm liten grøft der, og fylte den med hønsegjødsel og gjørme. Selvfølgelig holdt jeg den våt :)

Så i dag når jeg kom hjem fra skolen ventet jeg iherdig på at personen skulle komme og dæven der kom han! Han tråkket igjenom og skrek et eller annet. Så hoppet meg og min bror ut av huset og truet med å skamslå ham hvis han noen gang gikk gjennom våres familie eindom igjen!

Hvorfor er det ikke som Usa her I Norge? Sett opp et lite skilt der det står NO TRESPASSING! så kan du skyte de etter noen advarsler inne på eindommen din.

HVA syntes dere om dette? er det noen rett å gå gjennom folks eindom?
  • 0
  • KlM
  • KlM
Jeg ville satt ut en bjørnefelle, men ja ja.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Skyte noen for å gå på eiendomen, det er ulovlig med mindre du er staten xD
Personlig hadde jeg skutt han med et luftgæver.
  • 0
Vurderte det, men her i Norge blir man jo sendt til retter for å forsvare sin egen eindom

Lagt til 2009-03-18 22:44:
Zyrocz:

Ikke i USA. Hvis du går på andre sin feks vingård, kan de gi deg advarsler om å gå og hvis de ikke går kan du skyte!
  • 0
Lol.. Stakkars fyr
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Haha, dritfett Jeg holdt meg til å kaste snøballer på idiotene som gikk gjennom MIN hage.
En Fuego!
  • 0
Så utrolig genialt! Du skulle filmet det
  • 0
Hadde et par smågutter som sprang og lekte hjemsel. Slapp ut hunden og så aldri mer til de igjen..
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
Njaa, ville ikke bli tiltalt på den måten heller. Prøvde å finne den mest ikke kan bli anmeldt måten
  • 0
haha, ownd ! Vi måtte ta vekk trappen vi hadde laget som gikk til naboen sin hage. Plutselig gikk det negere (ikke rasistisk ment) gjennom hagen vår rundt 22:30 tiden på kvelden(!!) for å bruke trappen til bussstoppet. Fyfy vi tok trappen vekk etter hvert da.....etter at besteforeldre mine ble forskrekket av synet
  • 0
Er det ikke bare å konfrontere han og si ifra at han ikke får lov?
Han kan da ikke vite det dere tenker.
  • 0
det er sykt plagsomt med sånne folk som bare tar seg friheter!
genitalt gjort
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Haha, han så nok ikke den komme xD
Just kill him with your awesome
  • 0
Jeg går gjennom hagen til bestevennen min, men det er helt greit for dem
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
Du kan enten bruke snuble tråd, eller softgun, de kan ikke anmelde det
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
hehe nice one mate
Tungur Knivur
  • 0
Er dette "din" eiendom i utgangspunktet? Naar fikk du den?

Sikker paa at den du jager vekk ikke har noen form for sedvanerett?

Finnes det skjoete p[ eiendommen din, og dekker det hele eiendommen din? - naar er det fra og finnes det flere eldre eksemplar?
Btw: Det ble et dundrende underskudd sist Norge var vertsnasjon for sykkel-VM...
  • 0
Hehe - tenkte det kom noen banneord da han gikk i fellen deres

Selv bor vi utkanten av et byggefelt og har aldri opplevd at noen har brukt tomten til å komme seg kjappere frem på. klart - man kan spørre om man får lov til å bruke snarvei gjennom tomten og det er noe som alle burde. Jeg gjorde i alle fall det da jeg var mindre.
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Å ta snarveier gjennom andred eiendom, var jeg og kompisen min eksperter på xD

Aww....jeg savner barnskole-dagene :_)
  • 0
Det med at det ikke er min bror og min sin eindom er nå noe en småelig komentar og har egentlig ikke noe med dette å gjøre! Detalj pirking.
  • 0
''Det med at det ikke er min bror og min sin eindom er nå noe en småelig komentar og har egentlig ikke noe med dette å gjøre! Detalj pirking.''

Var det rettet mot meg eller tar jeg feil?
  • 0
Haha snarveier eier
Hadde dere gjort sånn med meg hadde dere faen meg fått mye ringe på å stikke av, papirpose med hundedritt på trappa i flammer osv.
Alltid morsomt å plage crayzy peoples

"Er du med på leken..."
  • 0
RIGHT ON MAH BROTHA!!
  • 0
Clerkie nei den var ment til Luovtak
  • 0
Hahaha eid!
"get poor die tryin"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!