Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Argh! Jeg har akkurat kjøpt meg Naruto Rise of a Ninja, og jeg er storfornøyd! Det er kjempegøy, men jeg har kommet til et problem, et nokså stort et også.

Det er et til en viss grad God of War-inspirert spill vi snakker om, med store fargerike knapper som lyser opp over skjermen. Disse skal man(utrolig nok...) trykke på. Der har du problemet! Hjernen min klarer ikke reagere kjapt nok(i alle fall ikke veldig ofte) til å trykke på knappene i tide. Jeg hadde akkurat samme problemet i Kung Fu Panda. I Naruto kan du jo til og med velge selv hvilke knapper du skal trykke på, men det medfører bare enda mer problemer siden da trykker jeg for tidlig, på grunn av at jeg vet hvilken knapp jeg skal trykke på.

I Kung Fu Panda var problemet mitt at jeg ikke hadde blitt vandt til kontrollen ennå, så jeg trykket alltid på feil knapp, jeg skulle ønske at jeg kunne si det samme her... Men det kan jeg ikke! Jeg er rett og slett for treg! Rekker ikke reagere! Jeg må virkelig spille mer av dette, for så dårlig reaksjon går det jo ikke an å ha! Jeg blir helt flau jeg...

Noen som har hatt lignende problemer???
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
Føler meg av og til veldig treg i SSBB
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Når jeg prøver å spille expert på Guitar Hero xD
Just kill him with your awesome
  • 0
Er egentlig litt imot sånne button smash sekvenser, midt i en kul cut-scene sitter jeg og slapper av og nyter den, og så må jeg plutselig trykke på knapper i racerfart, og du rekker knapt og se cut-scenen...
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Hahaha
Jeg har aldri hatt et slikt problem
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
når jeg spillte sonic and the black knight og skulle mot lancelot for andre gang og mot the black knight.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
jeg har no lignende i prince of percia når en fiende skal drepe deg (som er umulig), trykker du feil eller for sent, stopper elika fienden og livet til slemmingen får halveis fyllt opp liv
its' a me, markust! How the hell did you ever survive ten years?
  • 0
Hater når du skal trykke fort på en knapp. For eksmpel i ol spillene. Irriterenes.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Jeg, DIGGER knappekombinasjoner, eller interactive cutscenes som jeg foretrekker å kalle dem, i Naruto Ultimate Ninja Storm er det slike i bosskampene, og jeg synes det er ganske festlig
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
*****SKRYT****

Synes det er latterlig lett, ser bare på animasjonen siden jeg synes knappene er så lette.

*****SKRYT*****
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Oj, sorry! Til alle som leste kommentaren min, UNNSKYLD! Feil spill! Det var Naruto: Ultimate Ninja 2. Unnskyld, unnskyld, unnskyld!

Stakkars deg som er så treg, da!
  • 0
Jeg er for utålmodig så det er heller det at jeg er for rask, istedet for at jeg er for treig...
  • 0
BTW, det kalles quick time events, eller kontekst sensitive øyeblikk.
Men jeg kan ikke huske å ha hatt slike problem.
Haters gon' hate
  • 0
Har aldri hatt et slikt problem.


Husker du da du skulle spille god of war 2. så kunne du drepe noen ved at det skulle trykkes på en knapp Jeg tror du klarte 1
  • 0
Okey dette må jeg bare kommentere:

Well done Diddy

3 Dobbeltkonsonant feil på en post!

Hatt
Trykkes
Knapp
  • 0
Jeg skriver på wiien. ordna opp i skrive feil nå hvis det er så nøye
JESUS
  • 0
Hjernen min er ikke så rask den heller!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!