Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Da var jeg endelig tilbake på bloggingen her igjen etter ti hektiske dager. Det har seg nemlig slik at 5. mars hadde jeg og min samboer termin. Men alle med småbarn vet at termindatoer for fødsel ikke akkurat er en nøyaktig vitenskap, og babyen hadde det tydeligvis ikke travelt med å komme ut. Så forrige uke, to uker over tida, måtte legene sette i gang fødselen.

Det gikk helt fint, og jeg ble pappa for en uke siden. Vi har en sønn fra før, og nå har jeg altså to herlige gutter. Og dessverre, mitt forslag om å omdøpe dem til Mario og Luigi ble ikke akseptert i heimen.

Dessverre kom fødselen sånn cirka midt oppi deadline for vårt aprilnummer, så de siste dagene har mildt sagt vært hektiske med pendling mellom fødestue og kontor. Lite søvn og mye jobb.

Men nå er jeg tilbake for fullt. Og aprilnummeret er levert til trykk, stappet med godsaker som kan nytes i vårsola. Mer info om innholdet i Gamereactor #69 kommer senere i dag.

/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Gratulerer
  • 0
Gratulerer så mye med en sønn jon cato
Det er fint å se at du er tilbake og jeg gleder meg til å se hva som skjer i Aprilnummeret
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Gratulerer så mye Gleder meg til det nye bladet
Shitting dick nipples
  • 0
Gratulerer JC!
I do not need a cause for my rage, I just despise the nature of the human race!
  • 0
Gratulerer
Now im getting pissed off!!!!
  • 0
Gratulerer
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Gratulerer med nok en vordende gamer i hus.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Gratulerer!
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Gratulerer, Jon cato! Det hadde vært ganske kult om de het Mario og Luigi...
Love is our resistance!
  • 0
gratulerer
"You should learn to shoot first, Solo." -Boba Fett
  • 0
Gratulerer så mye. Jeg tenkte jeg skulle si noe når vi møttes på Play!, men når du nevnte at du hadde vært på sykehus hele uken, var jeg ikke sikker på hvorfor... jeg regnet med at det hadde med en Luigi å gjøre, men siden jeg ikke var sikker, kunne det blitt dumt.

Jeg mener, hvis det hadde vært snakk om en alvorlig sykdom, hadde et "gratulerer" blitt litt pinelig.

Men uansett, gratulerer så mye med enda en liten en. Hvis det gjør tapet på navne-omskrivningen noe bedre, så har du min støtte på og igjennomføre det. Haha.
  • 0
Gratulerer med en ny sønn.

Co-op brothers!

Du står på for fullt overalt, be proud.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Gratulerer Jon Cato. Håper dere har og får en fin tid nå fremover
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Gratulerer, men navnet bør bli Lupo Alberto.
"...easy with the uzi, John Juzi"
  • 0
Hehe, gratulerer. Snart er det på tide å gjemme alt av spillkonsoller i heimen
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Grattis!
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Gratulerer
There are 3 kinds of people: those who can count and those who can't.
  • 0
Du har et stort ansvar nå, nemlig å utvikle spillsmaken deres slik at de ikke ender opp som nok et par FPS-tullinger.
  • 0
Gratulerer!
We have to nuke our imagination!
  • 0
Gratulerer Synd at ikke navne skiftet ble godtatt
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Gratulerer så mye!
  • 0
Gratulerer
"Doh!"
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Gratulerer så mye! Han ligner veldig mye på deg, Jon Cato
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Gratulerer så mye!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!