Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I den siste tiden er det en ting som har plaget meg spessielt, og det er EA.
Jeg kan ikke fordra EA, og måten de bruker folk til å tjene penger selv!

De lager spill "akkuratt" likt forgjengeren, og det virker ikke som om det kommer til å stoppe.
Så langt har det vel "bare" kommet 20 fotballspill fra EA, det er ihvertfall 10 fotballspill for mye, de har slengt på en haug med NFS spill, og alle disse gjennomsnittlige bra sportspillene.

EA burde begynne å bli som andre spillutviklere, lage et og ett spill over tid, sånn at det blir et kvalitetsspill, og ikke pøse på med gjennomsnittlige eller dårlige spill hvert år.

I tillegg, så skal de være så profesjonelle og ha egne servere.
DET ER EN GRUNN TIL AT DET BARE ER EA SOM BRUKER EGNE SERVERE!
Nettopp fordi det er best hvis alt har en server, og ikke må connecte og alt mulig dritt flere ganger får å få spillt.

Også er det den spillutvikleren alle har hørt om, på skolen f eks sier de som snakker om spill "Hey, har du hørt om det nye spillet til EA: Need for Speed 6328?"
De sier det fordi de ikke vet hva ordentlig spillutvikling er, det handler om å lage gode spill, ikke dårlige helt like spill.

Men utrolig nok så selger det, og EA kommer til å fortsette slik til det slutter og selge, og for øyeblikket ser det ikke slik ut.
FIFA=Shit. NFS=Shit. EA Sports=Shit. Så da er EA i seg selv: BULLSHIT!
  • 0
Helt enig med deg der Malle!! Bra blogg
  • 0
hmmm... du har et stort poeng der ja
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
så sant så sant.............. mn bare di ikkje kødder til warhammer online så e nå eg happy.

mitt budskap te EA: Let EA Mythic do there job, and FFS don't screw it up
A good General does not lead his Army to destruction just because he knows it will follow.
  • 0
need for speed serien er jo ikke så dårlig men mye det samme de bør heler bruke lenger tid på vert spill ja
Yes I'm White & Nerdy
  • 0
  • RDB
  • RDB
*Respekt*

helt enig i alt du skrev!
har jo kjøpt opp blandt annet westwood.

jeg tror forresten noe med grunnen til at alle tullingene kjøper spillene er på grunn av all PR-en til EA.
  • 0
jeg er helt enig, synes det nye FIFA 07 er drit dårlig. Kjøper meg heller PES 6
RAP = Retards Attempting Poetry
  • 0
Hmm. Må du har noen gode poeng, men jeg elsker EA, tar det gode med det vonde.

Ingen er perfekte, så hvorfor klage?
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
enig med deg, malle! men jeg liker nå bf2142 allikevel :D
Why care when you have the option not to?
  • 0
Ja en del av spillene til EA kan være bra, men det er så dårlig at de gjentar å lager omtrent like spill, det er det jeg mente med bloggen;)
FIFA=Shit. NFS=Shit. EA Sports=Shit. Så da er EA i seg selv: BULLSHIT!
  • 0
EA har blitt et veldig stort selskap som tjener mye penger på spill, det er kanskje hovedgrunnen til at de ikke gidder å utvikle spillene sine ordentlig og bare kopierer fra forgjengern og legger til en bil, et våpen eller en sim.

Jeg er møkka lei av slik EA holder på med, og jeg fikk nesten bakoversveis da jeg prøvde NFS Carbon. For et møkkaspill. Det var så ille at jeg faktisk blei sinna av å spille det, og blir enda mer sinna da jeg ser at mange uvitende der ute lovpriser EA sine spill, spessielt NFS-serien som er langt bak spill som PGR og Forza Motorsport f.eks.

Hvis jeg i det hele tatt skal vurdere å kjøpe et spill fra EA noen sinne, så må det først og fremst være et skikkelig kvalitetsspill som de har brukt flere år på å utvikle, ikke 3 måneder. Og det skal være gjennonført og ha noe nytt, ikke bare det samme gamle. Også må jeg seff prøve demo først, kan ikke stole på spill fra EA før man har prøvd de selv.

Håper bare ikke at folk fortsetter å kjøpe så mange EA spill slik at de snart eier halve spillmarkedet eller mer. Men folk tenker ikke på slikt når de kjøper spill, de bare kjøper det kameraten dems i klassen snakker om, eller foreldre som ser en reklame på TV eller no.

Heldigvis har vi andre selskaper som Bungie (og andre) som tar seg tid til å utvikle spillet skikkelig og gir det ut når det er ferdig. Slikt burde EA lære av, men de har ræva full av penger så det driter vel de i.
Respect my AUTHORITAH!
  • 0
dei spillå EA GIR ut som er vært å kjøpe er dei som er utvikla av DICE og forhåpentlig MYTHIC sitt WAR, mn får vente å se md dt siste
A good General does not lead his Army to destruction just because he knows it will follow.
  • 0
Jepp mange av spillene som er gode er det ett annet team som lager mens EA utgir det...
FIFA=Shit. NFS=Shit. EA Sports=Shit. Så da er EA i seg selv: BULLSHIT!
  • 0
Ea er ett firma som jobber på en litt spesiell måte, de lager en rekke serier og jobber med andre ting og. Som spillprodusent er de nok langt unna toppen...

Men som utgivere er de vel de absolutt beste, mange spill EA gir ut for andre hadde aldri kommet ut hadde ikke EA gitt utvikleren en sjanse.
Så de er gode for noe... Uten EA hadde vi gått glipp av mange spillpærler
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Er helt enig med Malle. Fin blogg. Heldigvis har jo EA kommet med noen gode spill også da=)
"People who count their chickens before they are hatched act very wisely because chickens run about so absurdly that it's impossible to count them accurately."
  • 0
Kunne ikke vært mer enig!
"Search the bodies for cigarettepackages boys"(BIA)
  • 0
Hehe, mye er sant av det dere sier, men, det fins enkelte av EA`s (Nesten Ustoppelige) spill liste som er ganske underholdende!
Nemlig Ringenes Herre Kampen om Midgard II.
Battlefield serien, er ikke de også EA`s?
Unnskyld meg hvis jeg tar feil der, men det finnes visse unntak.
Bra blogg og godt tema her. Detta er med på å gjøre blogg sia bedre.
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Siterer Filimonki: Battlefield serien, er ikke de også EA`s?
Nei, de er utviklet av Digital Illusion, EA bare utgir det.
FIFA=Shit. NFS=Shit. EA Sports=Shit. Så da er EA i seg selv: BULLSHIT!
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
EA drives av et enkelt, og samtidig veldig komplisert aspekt; Penger. Du skjønner at slik som EA driver nå er det veldig lukrativt for dem, og utrolig lite sansynlig at det vil stoppe med å gjøre dette. Noe som er profittdrevet vil alltid drives på den mest kynisk-mulige og effektive måten, nettop for å oppdrive profitt.

Det er kapitalisme, enten du vil det eller ikke så er det systemet du lever i. Og det er faktisk ingeting vi kan gjøre noe med. Ellers faktisk vi kan gjøre nettop; Ingenting. Ikke kjøp noe av dem.
  • 0
Kanskje hvis EA fortsetter å lage drittspill i 10-20 år til så begynner det kanskje å gå opp for folk flest at spillene dems faktisk suger, og kjøper noe annet. Er jo lov å håpe...
Respect my AUTHORITAH!
  • 0
Meget bra skrevet Malle!

EA burde følge Nintendos eksempel og lage bedre spil... :)
Wii anbefaler deg å besøke http://www.wii-fan.net/
  • 0
Eller følge MS og Bungie.
Respect my AUTHORITAH!
  • 0
bra blogg
  • 0
EA burde ruke lengre tild på vert spill
Yes I'm White & Nerdy
  • 0
Nei de burde heller prøve noe nytt...
FIFA=Shit. NFS=Shit. EA Sports=Shit. Så da er EA i seg selv: BULLSHIT!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!