Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har et Xbox problem som irriterer meg noe jævlig. Dette er ikke første gangen at jeg har problemer med Xboxen, får jeg har hadd en god del, men disse problemene har faren min kunnet hjelpe meg med. Mange Xbox eiere har de samme problemene som closed NAT, og andre problemer med connection. Jeg har også hadd closed NAT, men som jeg sa, har faren min hjulpet meg med det.

Etter vi hadde fikset dette med closed NAT, så har jeg hadd noen problemer med å joine partyet til andre og få andre til å joine partyet mitt. Hva kan dette være fornoe? Noen ganger får jeg og andre til å joine partyet til hverandre, men noen ganger ikke. Det er akkurat som om det slår seg av og på.

Dette er merkelig. Hvorfor må det være så vanskelig å få dette til å virke? Det er jo jævlig tungvindt spør du meg. Hver gang dette skjer får jeg en melding: "Can't connect to Xbox live party. There may be network problems". Og jeg blir forbanna hver gang. Jeg har open NAT og å spille online går helt fint. Så hvorfor virker ikke dette da? Hvordan kan jeg ordne dette problemet?

Nå har jeg lett rundt på internett for å finne et svar på spørsmålet, men finner ikke noe spessielt bra svar. Så jeg håper på et godt og fyldig svar her på GR som kan hjelpe meg.

PS. Min ruter er D-Link model DI-524 hvis det skulle være til hjelp.
  • 0
Har ikke peiling, men det høres irriterende ut. Håper du får svar på det.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Hadde det samme problemet. Hvis du har Ethernet kabel som meg, hjalp det for meg å sette kabelen i selve modemet, isteden for ruteren.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Har samme problem. Det er sinnsykt, ja jeg mener sinnsyket irriterende. Og så er det i tillegg veldig vanskelig å fikse
  • 0
Fint at du sier fra om det, håper du får svar som kan hjelpe Skjøl har jeg ikke peiling.
  • 0
Hørtes irritabelt ut!

Hvilket spill er det? Eller er det alle?
I så fall ville jeg tro at det er en problem med enten nettverket på huset eller koblingen mellom Xbox 360'en og ruteren. Men det trenger ikke være det.

Er det mot random personer disse problemene kommer? Eller er det en eller annen spiller som alltid er der når det skjer? Tenk over det!

Har du sjekket innstillingene på xbox'en, det kan være at viss det er noe som irriterer xbox'en så stopper den for sikkerhetens skyld. Viss det er innstillinger på Xbox 360 da
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Klart det er innstillinger på 360. Faren min har ordnet med IP adresse og slikt, så det skal egentlig virke. Jeg skal sjekke innstillingene og bruke portforward for å se om det er noe vi har gjort galt.

Jeg har automatiske innstillinger på ip adresse og slikt på xboxen. Skal jeg bruke manuelle innstillinger i stedet?

Lagt til 2009-05-15 23:10:
Vi prøvde med manuelle innstillinger først, men det virket ikke særlig bra. Så prøvde vi med automatiske innstillinger, og det funket slik at det ble open NAT. Etter det så har jeg problemer som jeg fortalte om i bloggen. Nå tror jeg at jeg skal stille inn alt på nytt på manuelle instillinger og bruke portforward. Håper det virker da.
  • 0
360 problemer?

Nei det var noe nytt!

Lykke til da....
  • 0
Det er ruteren som vil kjøre med sikre instillinger. Det er masse innstillinger jeg har prøvd å fikse på selv, men ikke noe ser til å hjelpe noe særlig. Det er ikke alle Xboxer/routere som vil samarbeide med hverandre heller.

Gjør som Cboy J-kins sier: putter du kabelen rett i modemet så skal det funke..
  • 0
Ok, jeg skal prøve.
  • 0
Høres veldig irriterende ut.
Jeg fikk XBOX 360 ELITE!!!!!!:D:D:D:D:D
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!